Головна сторінка

Haima 7

Роки випуску: 2013 - 2016

Ринок: Україна

У липні 2013 року китайський автовиробник Haima почав продажу свого нового кросовера Haima 7, створеного на платформі Mazda Tribute (японської версії Ford Maverick / Escape). Незважаючи на спорідненість з Mazda Tribute, про повну подібність мови не йде - справедливо буде сказати, що Haima 7 виглядає динамічніше за рахунок більш рельєфних поверхонь кузова, оригінального бампера, фар витягнутої форми; оригінальною є і задня частина автомобіля зі світлодіодним оптикою стоп-сигналів. Однак при цьому в екстер’єрі Haima 7 можна знайти множинні сліди дизайну Мазда минулих поколінь, збережена навіть характерна п’ятикутна решітка радіатора, тільки з емблемою Haima. На відміну від оригіналу, Haima 7 представлений тільки в передньопривідною модифікації і тільки з 2,0-літровим бензиновим мотором потужністю 150 к.с. Вибирати можна тільки трансмісію: або 5-ступінчаста "механіка", або 5-ступінчастий "автомат". 

Презентація моделі відбулася в липні 2013 року в АТЦ Москва, в тому ж місяці почалися офіційні продажі кросовера. Для інтер’єру автомобіля характерна велика кількість грубих і незграбних ліній, а також рубаних форм. Посадка досить висока, у водійського крісла вистачає регулювань. Обшитий шкірою кермо регулюється за нахилом і вильоту. У центральній консолі встановлена музична система, дисплей якої відрізняється досить примітивної для сучасного автомобіля графікою, нижче розташувався блок кондиціонера з власним ЖК-екраном і круглими регуляторами. 

У самій повній комплектації автомобіль має шкіряну оббивку салону, регулювання підігріву передніх сидінь, тоноване скло, клімат-контроль, 6 динаміків, CD-плеєр, USB і багато іншого. Однак, незважаючи на назву комплектації "Navigation DX", системи навігації в ній не предусмотрено.В рух Haima 7 призводить дволітровий бензиновий мотор HM484Q, оснащений подвійною системою зміни фаз газорозподілу і контролером EOBD від фірми BOSCH, який дозволяє знизити витрату палива і викидів. 

Мотор також має "маздовский" коріння, при цьому, як заявляє виробник, в ньому використані і власні розробки. Максимальна потужність 150 к.с. досягається при 6000 оборотах, максимальний крутний момент 180 Нм при 4500 оборотах. Максимальна швидкість в модифікації з п’ятиступінчастою механічною коробкою передач - 165 км/год, витрата бензину на 100 км - 12,5 літра в місті і 7 літрів за містом. Версія з 5-ступінчастим автоматом розганяється до 200 км/год, витрата на 100 км - 12,3 літра в місті і 7,3 літра за містом. Обсяг паливного бака - 61 літрів.

Підвіска кросовера аналогічна Mazda Tribute і Ford Maverick - спереду це McPherson, ззаду - "многоричажка". Рульове управління оснащено гідропідсилювачем із змінним зусиллям на рульове колесо в залежності від швидкості. Як і Tribute, Haima 7 має не надто великі розміри: 4456 х 1830-х 1740 мм (Д х Ш х В). Колісна база - 2619 мм. Мінімальний радіус розвороту - 5,4 м. Висота дорожнього просвіту становить 185 - 195 мм. 

Стандартні шини 235/70 R16 мають більш високий профіль, ніж у багатьох конкурентів, через таких покришок реакції на дії не настільки швидкі, зате такі шини забезпечують більш м’який хід. Повнорозмірне запасне колесо знаходиться в підлозі багажника.Машіни з МКПП оснащені двома подушками безпеки, системами ABS (антиблокувальна), EBD (система розподілу гальмівних зусиль) і BAS (система допомоги при гальмуванні), а також заднім парктроніком, кріпленнями дитячих крісел, триточковими ременями з натяжителями і додатковим стоп-сигналом. "Автоматичні" Haima 7 крім усього перерахованого вище мають круїз-контроль, систему контролю тиску в шинах. 

Незалежних випробувань на пасивну безпеку автомобіль не проходіл.Haima 7 можна розглядати в якості конкурента Haval H6, Chery Tiggo 3/5, DongFeng H30 Cross і інших кросоверів з "Піднебесної". 

Haima 7 досить швидкий, місткий, в міру комфортабельний. Багажне відділення Хайм в стандарті має обсяг 453 літра з низькою навантажувальною висотою, але вузьким прорізом. Спинки сидінь другого ряду до кінця не складаються, так що утворити рівну поверхню не вийде. Відсутність модифікації з повним приводом - досить значний мінус для даного кросовера (втім, деякі суперники теж пропонують лише монопривод). У числі традиційних недоліків - слабка стійкість до корозії, похибки збірки. Після рестайлінгу в 2017 році автомобіль отримав назву Haima S7, а під капотом розташувався 1,8-літровий турбомотор.