Головна сторінка

Haima M3

Роки випуску: 2014 - 2016

Ринок: Україна

Оновлена Haima М3 з’явилася в продажу в березні 2014. Раніше завод в Черкеську випускав колишній варіант Haima 3, проте в 2013 році збірка моделі була припинена. Рестайлинговая версія Haima М3 включає зміни в екстер’єрі (фари, решітка радіатора, передній бампер, задні ліхтарі) і в інтер’єрі, де нововведення більш грунтовними. Так, наприклад, повністю перероблена центральна консоль, встановлена нова панель приладів, за навігацію і мультимедіа відповідає система з 7-дюймовим сенсорним екраном, з’явилися клімат-контроль, система доступу і запуску двигуна без ключа. 

Для ринку автомобіль пропонується з 1,5-літровим бензиновим мотором потужністю 112 к.с., який може бути оснащений механічною коробкою передач або варіатором. Покупцеві седана запропоновані чотири варіанти комплектації. З "механікою" це версії Standard і Comfort, з варіатором - Elite і Deluxe. У складі стандартного устаткування значаться: галогенні фари, задні протитуманні ліхтарі, бічні дзеркала з електроприводом і повторювачами покажчиків повороту, ручки дверей і корпуси дзеркал в колір кузова; регульована рульова колонка, центральний замок з ДУ, передні і задні електричні склопідйомники, кондиціонер з салонним фільтром, CD / MP3-плеєр, 4 динаміки, USB. 

Заднє сидіння має цільну фіксовану спинку. Версія Elite з варіатором відрізняється наявністю протитуманних фар, управління аудіосистемою на кермі, оббивки кришки багажника і освітлення передніх дверей. У комплектації Comfort покупець отримує вже роздільну спинку заднього дивана (60:40), а в складі обладнання: підігрів дзеркал і передніх сидінь, кермо у шкіряній оплітці, передній і задній розділові підлокітники, клімат-контроль. У комплектацію Deluxe включено все перераховане обладнання, плюс електропривод багажника, дискові задні гальма, шини з більш низьким профілем, покращений набір систем безпеки і інше.

Максимальний крутний момент 147 Нм досягається при 4000 оборотах. Максимальна швидкість седана - 170 км/год. Двигун відповідає екологічному типу Євро-5. Витрата палива в середньому становить 6,4 л / 100 км при наявності 5-ступінчастою механічною коробки передач, а з безступінчатим трансмісією (варіатором) становить 6,5 л / 100 км. Обсяг паливного бака - 44 літра.Седан Haima М3 має традиційну для міського компактного автомобіля ходову частину - з передньою незалежною підвіскою Макферсона і задній напівзалежної зі скручується балкою. Haima M3 відрізняють наступні габарити: довжина - 4545 мм, ширина - 1737 мм, висота - 1495 мм. Колісна база седана становить 2600 мм, а кліренс - 16 сантиметрів. Мінімальний радіус розвороту - 5,25 м. Стандартний розмір шин - 185 / 60R15, в базовій комплектації зі сталевими колісними дисками і легкосплавними в більш дорогих, а для версії Deluxe розмір шин - 195 / 55R15. 

Для всіх версій пропонується повнорозмірне запасне колесо. Гальмівна система оснащена вентильованими дисками спереду і барабанами ззаду, за винятком комплектації Deluxe, де і ззаду використовуються дискові гальма.Haima M3 має гальмівною системою, що включає набір електронних помічників ABS + EBD + BAS, а до цього має дві подушки безпеки, функцію "проводь мене додому", автоблокування дверей під час руху, в разі ДТП замок Over Ride може розблокувати двері. У більш дорогих версіях автомобіль комплектується заднім парктроніком та системою електронного контролю стійкості. 

У рейтингу C-NCAP за новими правилами автомобіль Haima 3 заробив 4 зірки з п’яти. Фронтальний краш-тест дозволив отримати 13,68 бала, удар з 40% перекриттям - 13,67 бала, бічний краш-тест - 13,71 бала, удар ззаду - 4 бали. Загальна оцінка - 46,1.Седан Haima M3 пропонує збалансований для міського сімейного автомобіля набір характеристик. Багажник - не найбільший в класі, але цілком місткий (450 літрів). П’ятимісний салон Хайм досить просторий, навіть ззаду, де відстань від спинки другого ряду до спинок передніх крісел становить 901 мм. Цілком пристойною можна вважати шумоізоляцію. Варто врахувати, що в базовій комплектації спинка заднього дивана фіксована. При наявності складного сидіння заднього ряду можна утворити рівну вантажну площадку. Серед недоліків - традиційні на адресу "китайців" скарги на якість ЛКП, металу кузова, пластика, проблеми з ліквідністю. Спірним можна вважати і наявність варіатора, до роботи якого нерідко виникають питання.