Головна сторінка

Haval H8

Роки випуску: 2014 - т.ч.

Ринок: Україна

Керівництво Great Wall виділив позашляховики в окремий бренд Haval. Кросовер Haval H8 побудований на платформі власної розробки, хоча в зовнішності можна дізнатися дизайн багатьох європейських автомобілів. Спеціально для виробництва цього автомобіля китайська компанія закупила новітнє німецьке обладнання і побудувала окрему виробничу лінію. Перед початком продажів було проведено ґрунтовне тестування Haval H8 із залученням численних експертів. В результаті тестування початок продажів було відкладено на три місяці і проведена глибока модернізація і доведення двигуна, трансмісії, підвіски. Haval H8 пропонує покупцеві преміальний рівень оснащення. Що стосується комплектацій, то простіше сказати, чого немає в цьому автомобілі, тому що укомплектований він з використанням передових технологій і досягнень компанії. На російському ринку Haval H8 доступний в максимальній комплектації Elite. Вона включає сидіння з натуральної шкіри, 8-дюймовий кольоровий сенсорний дисплей, світлодіодне головну і задню оптику, біксенонові фари, підігрів передніх сидінь і бічних дзеркал (самі дзеркала з електроприводом і функцією складання), преміальну акустичну систему Infinity з десятьма динаміками. Крім того - систему доступу без ключа і кнопку запуску двигуна, люк з електроприводом, електропривод дверей багажника, обшитий шкірою багатофункціональне кермо з регулюванням по нахилу і вильоту. Передні сидіння оснащені електрорегулюванням (водійське по восьми напрямках, пасажирське - по чотирьом) з функцією запам’ятовування положення сидінь (плюс запам’ятовування положення бічних дзеркал). І це далеко не повний список.

Двигун для Haval H8 - дволітровий з безпосереднім уприскуванням і турбонаддувом, системою зміни фаз газорозподілу на впуску і випуску, уравновешивающими валами. Його потужність - 218 к.с., максимальний обертовий момент 324 Нм. Силовий агрегат працює в парі з автоматичною коробкою передач, яка під стать даному автомобілю - це шестиступеневий автомат ZF з можливістю ручного перемикання і вибору режимів: "еко", "спорт" і "сніг". Двигун споживає паливо класу АІ-95, а екологічний клас відповідає Євро-5.

Не дивлячись на схожу з більш молодшою моделлю Haval H6 концепцію - несучий кузов і незалежна підвіска - H8 відрізняється від неї більш великими габаритами (довжина, ширина і висота - 4806/1975 / +1794 мм), а також більш просунутою технічною частиною. Передня підвіска - на подвійних поперечних важелях, а ззаду - багатоважільна. Обидві - на потужних підрамниках. В автомобілі використана самовирівнююча система Nivomat, амортизатори якої вирівнюють рівень кузова незалежно від завантаження. На версіях з повним приводом в звичайних умовах експлуатації практично весь крутний момент йде на задню вісь, але при пробуксовці за рахунок багатодискової муфти, керованою електронікою, перекидається на передню вісь. Співвідношення тяги змінюється і в інших умовах, наприклад при активному розгоні і при підйомі.

Враховуючи преміум клас, автомобіль відповідним чином підготовлений і по частині безпеки. У стандартну комплектацію входять шість подушок безпеки, антиблокувальна система з розподілом гальмівного зусилля, допоміжна система гальмування, антипробуксовочна система і система електронного контролю стійкості. Крім того, тут є датчики тиску в шинах, кольорова камера заднього виду з динамічними підказками, вісім паркувальних датчиків, система моніторингу втоми водія, передні і задні ремені безпеки з обмежувачами зусилля. А також - адаптивне головне світло з корекцією пучка в залежності від швидкості і повороту рульового колеса.

Haval H8 ідеально підходить для міського середовища, а в поєднанні з повним приводом додасть своєму власникові впевненості і на заміських трасах, особливо в складних погодних умовах. Маючи відмінний технічний потенціал, а головне - цікаву ціну, Haval H8 цілком може поборотися за лідерські позиції в своєму класі, ну а в тому, що він в будь-якому випадку змусить потіснитися багатьох старожилів ринку, навіть не доводиться сумніватися.