Головна сторінка

Honda Accord

Роки випуску: 2013 - 2016

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Accord
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Немирівська місцева прокуратура - Прокурор
прокуратура Дніпропетровської області - прокурор відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих регіональної прокуратури Дніпропетровської області
Поліція - Дільничий офіцер полції лівобережого відділу
Личаківський районний суд м. Львова - помічник судді
Чернігівська обласна рада - Депутат
Департамент архітектури та містобудування Вінницької міської ради - Заступник начальника служби містобудівного кадастру
Комунальна установа "Дитяча міська клінічна лікарня №3" - головний лікар
Вищий господарський суд України - суддя
Верховна Рада України - помічник-консультант народного депутата України
Державна податкова інспекція у Чечелівському районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області - перший заступник начальника
Усього знайдено - 1343

У той час як Honda Accord для російського ринку є седан з об’ємними моторами, внутрішня версія - це виключно гібридна модель. Точніше, дві моделі. Йдеться про модифікаціях Hybrid і PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle). У першому випадку це традиційний гібрид з паралельною роботою бензинового агрегату (143 к.с., Цикл Аткінсона) разом з варіатором і електромотором (124 кВт). Живиться від літій-іонної батареї ємністю 6 кВтг. Accord Plug-in Hybrid, як випливає з назви, можна заряджати від електромережі. Виробнича версія гібридного Accord була продемонстрована в 2012 році на автосалоні в Лос-Анджелесі. У себе на батьківщині автомобіль надійшов у продаж в червні 2013 року, при цьому очікуваний прогноз реалізації був перевищений більш ніж в шість разів. У заводській гамі передбачено два варіанти комплектації автомобіля у версії Accord Hybrid: LX і EX. У порівнянні з цієї звичайної гібридною моделлю, вартість якої сягає 3,9 млн. Ієн, рівень оснащення Accord PHEV в комплектації SX відповідає стандартам Accord Touring, а ціна досягає 5 млн. Ієн. Втім, навіть в самій доступній версії LX автомобіль має досить широкий список стандартних опцій: передні протитуманні фари, електропривод передніх сидінь, запуск двигуна з кнопки, ключ дистанційного керування, круїз-контроль, роздільний клімат-контроль, бортовий комп’ютер, система навігації, DVD- аудіо, великий ЖК-дисплей і жорсткий диск. Опціон можна розширити і отримати на додачу: люк, шкіряний салон, електропідігрів передніх і задніх сидінь і інші цікаві опції.

Бензиновий двигун на обох моделях один і той же, але електромотор версії Plug-in менш потужний (120 кВт), зате літій-іонна батарея використовується більшої місткості - 6,7 кВтг. Обидві версії мають інтелектуальну систему i-MMD, керуючу гібридними установками, і систему Honda ECO, зобов’язану допомагати у виборі оптимального режиму руху. Hybrid і PHEV можуть пересуватися на трьох видах тяги: бензинової, електричної та змішаної. Але за рахунок того, що Plug-in можна заряджати від розетки, його витрата в перерахунку на кіловати оцінюється в 1,7 л / 100 км проти 3,3 л / 100 км у звичайного гібрида. Для його успішної експлуатації досить своєчасно відновлювати батарею і повністю відмовитися від ДВС. Пробіг на електриці у Accord PHEV досягає 16-24 км, повна зарядка займає 4 години (при 120V) або 1,5 години (240V) Підвіска Accord Hybrid аналогічна такій на звичайних версіях, що поставляються на інші ринки. Попереду - стійки Макферсон, ззаду - багатоважільна конструкція. Але завдяки змінам, проробленим в порівнянні з попереднім поколінням, значно поліпшена стабільність водіння. Поліпшено також аеродинамічні характеристики моделі, щоб додатково звести до мінімуму витрати палива. Зрозуміло, гібридна модель пропонує чудовий комфорт в тому, що стосується низького рівня шумів.

Список електронних засобів безпеки виглядає досить переконливо. Штатно автомобіль в комплектації LX оснащується антиблокувальною системою гальм, антипробуксовочною системою, допоміжної системою гальмування, системою електронного контролю стійкості, датчиками дощу. У списку превентивного захисту - активні підголовники, до восьми подушок безпеки. У більш дорогих комплектаціях EX і SX цей набір розширено за рахунок радарного круїз-контролю, систем запобігання виїзду зі смуги руху і зменшення наслідки зіткнень. Accord успішно пройшов ряд фактичних випробувань за методиками IIHS, NHTSA, в результаті чого потрапив в список найбезпечніших автомобілей.

Флагманский седан нового покоління в гібридної модифікації і особливо його "підзарядна" від розетки версія показують високий рівень екологічності та економічності, забезпечений сучасними технічними рішеннями, який демонструє компанія Honda. З огляду на все зростаючий інтерес до гібридних моделей в нашій країні, який свого часу почав реалізовуватися за рахунок саме праворульних японських автомобілів, слід очікувати поступового розвитку попиту і на цю модель.