Головна сторінка

Honda Accord

Роки випуску: 2008 - 2011

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Accord
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ВП Запорізька АЕС ДП НАЕК "Енергоатом" - Заступник начальника УВТК
Миколаївський обласний центр зайнятості - Заступник директора
Черкаська митниця ДФС - Начальник митного поста
Дніпрорудненське відділення поліції Василівського ВП ГУНП в Запорізькій області - Інспектор з контролю за обігом зброї у сфері дозвільної системи
прокуратура Кіровоградської області - заступник прокурора Кіровоградської області
Вінницька дирекція УДППЗ "Укрпошта" - директор
Червонозаводський районний суд м. Харкова - Суддя
Управління Державної мігаційної служби України в Миколаївській області - головний спеціаліст сектору персоналу
ПАТ "Луганськдіпрошахт" - в.о. Голови правління
Управління захисту економіки в Херсонській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України - Оперуповноважений
Усього знайдено - 3718

У порівнянні з попередньою генерацією, Accord восьмого покоління виконаний в ще більш емоційному і динамічному стилі. Автомобіль став значно ширше і нижче, підріс в довжину. Хоча при цьому колісна база зменшилася, розміри салону анітрохи не постраждали. Значна передня частина і плавні нерозривні лінії кузова надають автомобілю більш атлетичний, елегантний вигляд. Спортивному дизайну відповідає і відмінна маневреність Honda Accord: завдяки налаштуванням нової підвіски, автомобіль став ще більш чуйним і легким в управлінні, а крен кузова істотно зменшилися. Автомобіль, як і раніше, має відмінні динамічні характеристики і екологічними показниками. Honda Accord восьмого покоління відповідає європейській версії. На внутрішньому ринку автомобіль пропонувався в двох типах кузова: седан і універсал. При цьому останній придбав свою власну назву - Accord Tourer. Однак відмінності в комплектаціях між седаном і універсалом незначні. У максимальному оснащенні машини 2011 модельного року (після рестайлінгу) мають такий набір опцій: алюмінієві диски, спойлери, ксенонові фари, електропакет, круїз-контроль, електропривод і підігрів передніх сидінь, шкіряний салон, запуск двигуна з кнопки, дистанційний ключ, навігаційна система з ЖК-монітором, що включає в себе DVD-аудіо і вбудований накопичувач пам’яті HDD. До універсалу додатково покладаються рейлінги на даху, електропривод задніх дверей, зручний ящик в багажнику для зберігання мелочей.І седан Accord, і універсал Accord Tourer комплектуються рядними 4-циліндровими силовими агрегатами об’ємом 2 і 2,4 літра. Спочатку автомобіль пропонувався тільки з 2,4-літровим двигуном K24A, оснащеним системою i-VTEC, яка є подальшим розвитком фірмової розробки Honda VTEC, що представляє собою електронну систему управління часом відкриття і висотою підйому клапанів. Ця система збільшує потужність, крутний момент, економить паливо і зменшує шкідливі вихлопи, постійно контролюючи фази газорозподілу. Витрата палива Accord з таким двигуном становить приблизно 11,4 літра на "сотню" в міському циклі, що зовсім небагато для 206-сильного мотора такого об’єму. Після рестайлінгу 2011 року додали більш прості версії з 2-літровим двигуном.

Передня підвіска Accord - двохважіль незалежна. Задня - багатоважільна. Трансмісія - 5-ступінчастий автомат з можливістю ручного перемикання передач і виведеними на кермо пелюстками управління. За рахунок зменшилася бази автомобіль став трохи більш маневреним. А якщо врахувати, що загальна ширина кузова збільшилася на 80 мм, то, наприклад, універсал Accord Tourer за рівнем запасу вільного простору (багажне відділення має максимальний обсяг 660 літрів) ще більше відповідає поняттю "туристичного автомобіля", ніж попереднє покоління. Єдиний істотний мінус - відсутність повнопривідної версії, а також модифікацій на "механіці".

У плані безпеки Honda Accord з кожним поколінням демонструє еволюційний розвиток, повністю відповідає сучасним вимогам. Так, в штатному оснащенні автомобілі отримали комплект з шести подушок безпеки, активні підголовники. У базовій комплектації присутній широкий набір електронних систем: антиблокувальна (ABS), розподілу гальмівного зусилля (EBD), допоміжна гальмування (BAS), контролю стійкості (ESP), антипробуксовочна система (TCS). З інших корисних "дрібниць" - дзеркала з функцією автопідстроювання при включенні задньої передачі, паркувальна камера і камера заднього огляду.

Honda Accord восьмого покоління заслуговує великого інтересу - це просторий, добре оснащений седан. Однак праворульние моделі цієї генерації значно поступаються в популярності попереднім поколінням. Це цілком зрозуміло, враховуючи успішний продаж леворульного аналога, та й ціни на старі японські екземпляри нової хвилі поки що не надто доступні.