Ринок: Японія
Прізвище Ім’я По-батькові | Місце роботи та посада |
---|---|
Харченко Віталіна Михайлівна |
Івковецька сільська рада - землевпорядник |
Чаплюк Юлія Григорівна |
Виконавчий комітет Ірпінської міської ради - Головний спеціаліст відділу з питань надзвичайних ситуацій,оборонної та мобілізаційної роботи |
Трачук Світлана Олександрівна |
Департамент агропромислового розвитку Чернівецької обласної державної адміністрації - Заступник начальника управління - начальник відділу |
Пташенчук Станіслав Іванович |
Кодимський районний суд Одеської області - судовий розпорядник |
Трачук Світлана Олександрівна |
Департамент агропромислового розвитку Чернівецької обласної державної адміністрації - Заступник начальника управління - начальник відділу |
Середа Тарас Богданович |
слідче управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Тернопільській області - старший слідчий з особливо важливих справ другого відділу розслідування кримінальних проваджень |
Шалай Олександр Миколайович |
Маньківська районна державна адміністрація - Головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства |
Чухіль Сергій Миколайович |
Сумська дослідна станція садівництва ІС НААН (Малосамбірська сільська рада) - заступник директора з наукової роботи (депутат сільської ради) |
Трачук Тетяна Мирославівна |
Управління державної міграційної служби України в Чернівецькій області - Головний спеціаліст |
Мартиненко Роман Миколайович |
ГУ ДФС у Дніпропетровській області - старший оперуповноважений з ОВС відділу організації викриття економічних злочинів Оперативного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області |
Усього знайдено - 211 |
Ця модель універсала Accord, після того як був припинений їх випуск на північноамериканському ринку, з’явилася першою ланкою у втіленні в життя концепції Honda, яка мала на меті ненав’язливо підняти імідж японських автомобілів. Головна ідея полягала в тому, щоб автомобіль місцевого виробництва укладав в собі товарні особливості, необхідні для світового споживача. У зовнішності Accord Wagon зразка 1997 року спортивність виражена ще більш яскраво, ніж в попередніх поколіннях. Автомобіль не має видатну вантажопідйомністю, але має привабливий вигляд з характерною м’яко закругленою формою "задка" з дуже великим склом, що надає йому яскраву індивідуальність. Продовжено традиція елітарності універсала Accord. Найдоступнішою була версія "Accord Wagon Vi", що включала в себе клімат-контроль, електропідсилювач зі змінним передавальним числом, MD / CD-чейнджер, задній центральний і передній підлокітники, дворівневий багажник з контейнерами для зберігання речей, ксенонові фари, дистанційний ключ і інші корисні опції. Дорожчі комплектації отримували більш цікавий інтер’єр, доповнений різноманітними "дрібницями" зразок обробки під дерево, вставок зі шкіри, шкіряної оббивки сидінь, наявності люка, литих дисків і т.п., а також особливий пластиковий обвіс, в кращу сторону відрізняє цей стильний універсал. Після рестайлінгу 2000 року по кількості випущених примірників Accord Wagon суперничав з седаном - в ті роки в Японії існував високий попит на автомобілі саме в такому виконанні: універсал з потужним двигуном.
Accord Wagon комплектується тільки 2,3-літровим рядним 4-циліндровим двигуном з системою VTEC. Для версій "Vi" і "VTL" призначався двигун типу SOHC потужністю 160 к.с. у передньопривідних модифікацій і 158 к.с. у повнопривідних. У 1999 році в модифікаційний ряд моделі була додана комплектація SiR, на яку встановлювався силовий агрегат серії DOHC VTEC, що розвиває потужність в 200 к.с. Крім того, в 2000 році став випускатися і повнопривідний варіант цієї модифікації, але вже потужністю 190 к.с. Всі версії Accord Wagon оснащувалися тільки автоматичною коробкою передач - 4-ступінчастою з електронним управлінням і можливістю ручного перемикання передач.
Особливістю нової моделі Accord стало значне поліпшення ходових характеристик за рахунок доопрацювання передній двохважелем підвіски, застосування задньої 5-ЛІНКОВА незалежної підвіски, появи електричного підсилювача керма із змінним передавальним відношенням і системи повного приводу 4WD Real Time з Dual Pump муфтою (подвійний гідравлічний насос). З назви даної системи, "Real Time", слід, що повний привід активується тільки тоді, в яке він потрібен, тим самим забезпечуючи оптимальний витрата палива. На відміну від попередніх поколінь, що пропонують тільки передній привід, новий універсал став набагато більш повноцінним туристичним варіантом.
Із систем активної і пасивної безпеки в Honda Accord Wagon присутні подушки безпеки (водійська і переднього пасажира), кріплення дитячого сидіння, підсилювачі жорсткості в дверях, передні ремені з преднатяжителями і обмежувачами навантаження. А також електронні системи: антиблокувальна (ABS), допоміжна система гальмування (Brake Assist). Стандартом саме для цієї версії є кузов підвищеної міцності, що дозволило моделі успішно проявити себе в краш-тестах.
Honda Accord Wagon демонструє високу якість збірки і надійність, характерну для автомобілів, випущених на внутрішньому ринку. Відмінні споживчі параметри дозволяють включити його в список найпопулярніших і затребуваних автомобілів, потенційні споживачі яких складають особливу групу покупців, для яких на першому плані стоять не тільки місткість і практичність, а й динаміка і міць. У безумовні плюси моделі можна занести високий рівень комфорту і оснащення.