Головна сторінка

Honda Accord

Роки випуску: 2000 - 2002

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Accord
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Івковецька сільська рада - землевпорядник
Виконавчий комітет Ірпінської міської ради - Головний спеціаліст відділу з питань надзвичайних ситуацій,оборонної та мобілізаційної роботи
Департамент агропромислового розвитку Чернівецької обласної державної адміністрації - Заступник начальника управління - начальник відділу
Кодимський районний суд Одеської області - судовий розпорядник
Департамент агропромислового розвитку Чернівецької обласної державної адміністрації - Заступник начальника управління - начальник відділу
слідче управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Тернопільській області - старший слідчий з особливо важливих справ другого відділу розслідування кримінальних проваджень
Маньківська районна державна адміністрація - Головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства
Сумська дослідна станція садівництва ІС НААН (Малосамбірська сільська рада) - заступник директора з наукової роботи (депутат сільської ради)
Управління державної міграційної служби України в Чернівецькій області - Головний спеціаліст
ГУ ДФС у Дніпропетровській області - старший оперуповноважений з ОВС відділу організації викриття економічних злочинів Оперативного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області
Усього знайдено - 210

Accord 6-го покоління, який побачив світ у 1997 році, став седаном середнього класу, який ілюструє загальну на той момент для японського ринку тенденцію до мінімізації розмірів автомобілів, що, втім, не дуже значно відбилося на розмірах салону. Як і раніше для різних ринків пропонувалися свої модифікації моделі, що мали відмінності в зовнішньому вигляді (форма передньої і задньої частини) і в інтер’єрі. Крім того в даному поколінні існують дві строго фірмові модифікації спорт-седана: європейський Accord Type R і версія Euro R, призначена для внутрішнього японського ринку. Дану версію відрізняють алюмінієві 16-дюймові колеса спеціального дизайну, зовнішній вигляд і внутрішнє оснащення, які повністю відповідають неординарним характеристикам моделі: індивідуальний пластиковий обвіс підкреслює особливий статус автомобіля, а в оформлення інтер’єру прекрасно вписуються "ковші" від Recaro, шкіряне кермо Momo і біла панель приладів. На початку випуску 6-го покоління найпотужнішою і дорогий модифікацією, як і в попередньому поколінні, була комплектація SiR (у випадку з механічною трансмісією - SiR-T), на якій встановлювався 2-літровий двигун потужністю 180-200 к.с. Потім, в червні 2000 року на п’єдесталі пошани її змінила ще більш досконала в спортивному плані модифікація Euro R з 220-сильним двигуном. Що ж стосується списку опцій, доступних в основних комплектаціях Honda Accord, то він включає в себе: ксенонові фари, передні протитуманні фари, повний електропакет, люк з електроприводом, спойлер, задній двірник, обробка салону під дерево, кермо зі шкіряною опліткою, шкіряні сидіння , CD-плеєр і т.д.

Являючись седаном середнього класу, Honda Accord оснащується двигунами об’ємом від 1,8 до 2,2 літрів. Для самої недорогий комплектацій VTE, а так само для версій VTS початкового рівня призначений рядний 4-циліндровий двигун F18B (16-клапанний, SOHC, VTEC), що розвиває досить пристойну для свого об’єму потужність 140 к.с. і відрізняється скромним витратою палива. Але все ж в плані запасу потужності більш цікавий варіант Accord з дволітровим мотором, який при тій же конструкції має 150 к.с. і, відповідно, більш пристойний крутний момент - 186 Нм проти 169 Нм (при 5000 об / хв). Для версій SiR і SiR-T (відмінність в трансмісії: "автомат" типу S-Matic або 5-ступінчаста "механіка") призначена модифікація F20B вже з системою DOHC VTEC, що дозволяє мотору розвивати потужність в 180 або 200 к.с. відповідно. Замикає в лінійці двигунів і найдосконалішим з технічної точки зору є 2,2-літровий двигун H22A для Accord Euro R, здатний розвивати потужність в 220 к.с. і комплектується 5-ступінчастою механічною трансмісією нового поколення.

У порівнянні з попереднім поколінням, суттєвого доопрацювання піддалася конструкція шасі, що забезпечило Honda Accord близьку до ідеальної керованість і високий комфорт. Посилено система гальм, доопрацьовано рульове управління (використовується електропідсилювач керма із змінним передавальним числом), а завдяки зменшилася базі мінімальний радіус повороту становить 5,4 метра. Дещо зменшився дорожній просвіт - 155 мм проти 160 у попередній генерації, що, втім, не настільки істотно. Зате серйозним позитивним відмінністю від попередніх поколінь можна вважати появу повнопривідних версій Accord в комплектаціях серій VTS, оснащених автоматичною коробкою передач.

В плані безпеки Accord 6-го покоління істотно просунувся вперед. Список опцій розширився за рахунок допоміжної системи гальмування (BAS) і антипробуксовочной системи (TCS), які штатно входили до деяких комплектації, так само як кузов підвищеної міцності. Інше стандартне вже для всіх моделей обладнання включає в себе подушки водія і переднього пасажира, вдосконалені ремені безпеки, систему ABS. Дане покоління неодноразово відчувалося в краш-тестах за різними стандартами, демонструючи хороший рівень захисту знаходяться в салоні людей.

Седан Honda Accord шостого покоління продовжив традицію спортивної спрямованості, яка реалізована аж ніяк не на шкоду практичності і комфортності автомобіля. Не випадково дане покоління, незважаючи на те, що давно знято з виробництва, залишається одним з найпопулярніших, затребуваних і широко представлених на ринку і пропонує покупцеві суттєві можливості для вибору, незважаючи на серйозну градацію цін в залежності від технічного стану автомобілів.