Головна сторінка

Honda Accord

Роки випуску: 1995 - 1997

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Accord
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Новомосковський відділ поліції - Поліцейський
Одеський окружний адміністративний суд - Секретар судового засідання Одеського окружного адміністративного суду
Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації - Заступник начальника управління-начальник відділу транспорту управління розвитку транспортної інфраструктури
Головне управління Національної поліції у Львівській області - заступник начальника відділу
Державне підприємство "Чернівецький експертно - технічний центр Держпраці" - Директор
ГУ ДСНС України у Київській області - диспетчер
Управління Державної казначейської служби України у Старосамбірському районі Львівської області - заступник начальника управління-начальник відділу надходжень та видатків
Кіровоградський обласний військовий комісаріат - спеціаліст відділення
Сарненська районна державна адміністрація - головний спеціаліст сектору управління персоналом апарату районної державної адміністрації
Управління захисту економіки в Одеській області ДЗЕ НП України - опреуповноважений відділу протидії злочинам у паливно енергетичному комплексі, сфері природних ресурсів та екології.
Усього знайдено - 380

П’яте покоління Honda Accord стало першим, до якого можна застосувати таке поняття, як "спортивний імідж". Воно почало випускатися в 1993 році. Шляхом збільшення висоти і ширини машини вдалося значно розширити її внутрішній простір і довести кузов до розміру C-сегмента. Це було зроблено для задоволення вимог головного ринку збуту моделі - Північної Америки. Дизайн Honda Accord, починаючи з передньої частини кузова і закінчуючи заднім бампером, викликає такі асоціації, як "відважний" і "безстрашний". Можна сказати, що ступінь збалансованості зовнішнього вигляду цього покоління Accord є найвищою в порівнянні з усіма попередниками. До моменту початку випуску сукупний обсяг продажів цієї моделі, історія якої ведеться з 1976 року, склав близько 7,2 мільйона примірників в більш ніж 130 країнах. Лінійка Honda Accord зразка тисяча дев’ятсот дев’яносто-три модельного року включала в себе кілька комплектацій, частина яких зберегла індекси колишньої генерації. Найпростішою версією вважається комплектація FX, яка, як і в попередньому поколінні, пропонувалася тільки з 1,8-літровим силовим агрегатом. Однак вона з’явилася в заводській програмі дещо пізніше - тільки з 1995 року. На момент же виходу даного покоління найдешевший варіант Honda Accord пропонувався в версії "1.8 EX", ціна якої становила трохи менше 1,8 млн. Ієн, в той час як найсерйозніший з оснащення спортивний Accord SiR пропонувався від 2,4 млн. ця версія передбачала наступні опції: круїз-контроль, автоматичний клімат-контроль (стандарт для всіх комплектацій); магнітола з акустикою Bose; тахометр з червоною зоною, що починається з позначки 7400 об / хв., алюмінієві диски з шинами 205 / 55R15. Опціонально - люк на даху, що складаються зовнішні дзеркала, шкіряний салон.

Базовим для моделі став 1,8-літровий рядний 4-циліндровий двигун F18B нової розробки, з потужністю 125 к.с., що майже на 20 к.с. більше, ніж у версії попереднього покоління. Нехай не настільки значно, але і дволітровий двигун так же додав в потужності, вона склала 135 к.с. Комплектації VTE, VTL і VTS оснащувалися 2,2-літровим мотором F22B з системою система зміни фаз газорозподілу, потужність якого має значення 145 к.с. А для топової модифікації SiR призначався двигун H22A DOHC VTEC потужністю вже 190 к.с. При серйозній динаміці Honda Accord з цим мотором має витрата палива (бензин марки Premium, АІ-98) 8,6 літра на сотню в змішаному режимі. У тому випадку, коли ця модифікація доповнена ще й 5-ступінчастою механічною трансмісією, водієві надається можливість повною мірою насолодитися спортивною їздою на цьому переднеприводном седані від Honda. Втім, існує варіант і з 4-ступінчастою АКПП.

Особливої уваги заслуговують ходові характеристики машини. Тут використовується добре себе зарекомендувала подвійна незалежна підвіска типу важеля на всі 4 колеса. Всі модифікації Honda Accord даного покоління мають привід на передні колеса. Колісна база автомобіля складає 2715 мм, це всього на 5 мм менше, ніж у попереднього; відповідно, практично не змінився і мінімальний радіус повороту - 5,5 м.

В плані безпеки Honda Accord даного покоління кілька просунувся в порівнянні зі своїм попередником. Стандартно автомобіль оснащений ременями безпеки трехточечного типу, в дверях - підсилювачі внутрішнього каркаса, з 1995 року стандартом стала наявність передніх подушок безпеки на всіх випущених модифікаціях. У комплектаціях SiR автомобіль може бути оснащений системою електронного контролю тяги, диференціалом підвищеного тертя LSD, однак в недорогих комплектаціях навіть ABS пропонувалася лише як опція.

Висока популярність Honda Accord п’ятого покоління у себе на батьківщині і за її межами була визначена високою якістю збірки, надійністю, економічністю і комфортабельністю. Сильною стороною моделі завжди були двигуни - і за технічними характеристиками, і за ступенем надійності (природно, при належному догляді). Однак і провокують їх на "подвиги" власники набагато частіше, а це може позначитися в тому числі і на стані підвіски старих машин. В цілому ж дане покоління пропонує більш ніж доступні ціни.