Ринок: Японія
Прізвище Ім’я По-батькові | Місце роботи та посада |
---|---|
Расстриженков Андрій Володимирович |
Військова частина А3336 - Командир батальйону |
Білянський Олег Романович |
Головне управління Національної поліції у Львівській області - заступник начальника відділу |
Малий Сергій Романович |
ГУНП у Вінницькій області - Поліцейський взводу №1 роти №3 БПСП ОП "Вінниця" |
Гамаль Олексій Ігорович |
Божківська виправна колонія №16 - Командир відділення -водій відомчої пожежної охорони |
Євстаф’єв Сергій Сергійович |
Управління ДСНС у Чернігівській області - Провідний фахівець |
Нестерова Яна Олександрівна |
ГУДКСУ у Херсонській області - головний спеціаліст |
Касприк Дмитро Володимирович |
Прокуратура міста Хмельницького - прокурор пррокуратури |
Федченко Максим Сергійович |
комунальне підприємство "Паркування" - майстер |
Наугольний Олександр Віталійович |
19 Державна пожежно-рятувальна частина Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області - Командир відділення |
Таран Сергій Степанович |
Управління адміністративними будинкаи Управління справами Апарату Верховної Ради України - Начальник відділу |
Усього знайдено - 261 |
Чергове, вже п’яте за рахунком, покоління Honda Accord побачило світ в 1993 році. На наступний рік в Америці були спроектовані і запущені у виробництво купе і універсал. Виробництво цих моделей, так само як і їх розробка, проходило в "Honda of America" в штаті Огайо, тому купе і універсал вийшли чисто американськими машинами. Про це зайвий раз свідчить значок "Honda of America", блискучий на стійці кузова. В оформленні екстер’єру універсала був використаний розкішний дизайн спортивного седана. Сильно нахилена задня стійка кузова виконана в загальноприйнятому спортивному стилі, так і в цілому задня частина кузова справляє враження легкості. Універсал Honda Accord, як і попередня генерація в кузові даного типу, має значний об’єм багажного відділення, яке є дуже зручним з точки зору практичності. У ньому знаходяться багажна шторка, бічні і розташовані під підлогою "бардачки" для зберігання дрібних предметів. Покупцеві Accord Wagon пропонувався в різних версіях. Це основні комплектації "VTL" і "Vi", а також близька до останньої "ViX" (З 1995 року). Крім того, з 1996 року пропонувалася і спортивна версія "2.2 wagon SiR" - варіант, який став дуже популярним серед спортивних універсалів. У стандартне оснащення Honda Accord Wagon входили такі опції, як клімат-контроль, обробка салону під дерево, ключ ДУ, спойлер, рейлінги, легкосплавні диски. Дорожчі версії пропонували додатково круїз-контроль, шкіряне обплетення керма, люк, дорожчу магнітолу і акустику і т.д. У 1995 році модель зазнала ряд змін. Зокрема, дизайн "спортивної" решітки змінився на більш простий і скромний.
Спершу 5-е покоління моделі Accord в кузові універсал пропонувалося тільки з 2,2-літровим рядним 4-циліндровим 16-клапанним двигуном SOHC моделі F22B (VTEC) потужністю 145 к.с., пізніше з’явилася модифікація SiR, оснащена двигуном з системою DOHC VTEC. Його потужність в 190 к.с. разюче змінила універсал, який в динаміці трохи поступається спортивним версіями седана і купе Accord. Варто зазначити, що цей двигун характеризується високим ступенем стиснення і споживає неетилований бензин вищої якості, хоча при цьому витрата палива в режимі 10/15 цілком укладається в негласну загальноприйняту норму, яка звучить немов заповітна формула: "не більше ніж 10 літрів на сотню". На відміну від седана, купе і універсал Accord комплектувалися тільки автоматичною коробкою передач.
Підвіска Accord Wagon використовує незалежну двохважеля конструкцію на обох осях. На стандартній версії використовуються шини розмірністю 195 / 60R15, а на спортивній - 205 / 55R15.
Настройки шасі такі, що забезпечують чудову стабільність рульового управління і високий комфорт в русі. У міру жорстка підвіска непогано поводиться і на дорогах не найкращої якості, що дозволяє розглядати універсал Accord і як прийнятний туристичний варіант, навіть з урахуванням його невисокого кліренсу, пристойною колісної бази і наявності тільки переднього приводу.
В штатний набір засобів безпеки Honda Accord даного покоління входять система ABS, фронтальні подушки безпеки (водія та пасажира), підсилювачі жорсткості в дверях, кріплення дитячого сидіння. На всіх версіях гальма дискового типу спереду і ззаду (передні - вентильованого типу), крім того Accord SiR має передні гальмівні диски збільшеного розміру.
Характерною рисою універсалів сімейства Accord можна назвати сплав потужності і практичності. Навіть з урахуванням морального старіння, автомобілі даного покоління все ще можуть перебувати в задовільному технічному стані, проте слід врахувати той факт, що поширеність на ринку саме універсалів цієї моделі, на відміну від седанів, не надто висока, а це може позначитися як на доступності окремих запчастин, так і на наступній ліквідності моделі.