Головна сторінка

Honda Accord

Роки випуску: 1994 - 1995

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Accord
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Військова частина А3336 - Командир батальйону
Головне управління Національної поліції у Львівській області - заступник начальника відділу
ГУНП у Вінницькій області - Поліцейський взводу №1 роти №3 БПСП ОП "Вінниця"
Божківська виправна колонія №16 - Командир відділення -водій відомчої пожежної охорони
Управління ДСНС у Чернігівській області - Провідний фахівець
ГУДКСУ у Херсонській області - головний спеціаліст
Прокуратура міста Хмельницького - прокурор пррокуратури
комунальне підприємство "Паркування" - майстер
19 Державна пожежно-рятувальна частина Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області - Командир відділення
Управління адміністративними будинкаи Управління справами Апарату Верховної Ради України - Начальник відділу
Усього знайдено - 254

Для Honda Accord п’ятого покоління характерна багатоликість комплектацій модельної гами, призначеної для різних ринків збуту. Чергова зміна поколінь відбулася в 1993 році, з випуском седана, а в 1994 спеціально для американського ринку, на якому в той час існував величезний попит на купе, був спроектований і розроблений цей дводверний автомобіль середнього класу, який повинен був змінити собою купе попередньої генерації. Пропонувався автомобіль і на японському ринку з двома типами 2,2-літрових двигунів, в тому числі 190-сильним. У порівнянні з попереднім поколінням моделі цей Accord має більш розкішне оформлення салону і більш "динамічний" вигляд кузова. Слід зазначити чудовий зовнішній дизайн, що створює відчуття великого внутрішнього обсягу. Завдяки легкості в управлінні і комфортним заднім сидінням з досить великим простором для ніг пасажирів це купе можна назвати цінним ланкою в модельному ряду Honda. Для японських покупців модель пропонувалася в двох варіантах: елегантне купе в комплектації "Vi" і спортивна версія "SiR". Стандартно машини отримували салон з тканинною оббивкою сидінь, повний електропакет, дистанційний ключ, великий центральний підлокітник з об’ємним бардачком, магнітолу з 4-ю динаміками (для "SiR" з акустикою BOSE). Для спортивної версії покладалася шкіряне оздоблення керма (на "Vi" вона з’явилася тільки після рестайлінгу), електропривод водійського сидіння, круїз-контроль, люк з електроприводом. Але головна відмінність полягала, звичайно ж, в тому, який двигун знаходився під капотом.

На обох версіях використовувалися силові агрегати об’ємом 2,2 літра, оснащені системою зміни фаз газорозподілу. У комплектації "2.2 coupe Vi" це був мотор F22B (SOHC, VTEC), що володіє потужністю 145 сил (при 5500 об / хв) і з обертовим моментом 198 Нм (при 4500 об / хв). А для спортивного "2.2 coupe SiR" призначався істотно більш потужний двигун H22A (DOHC, VTEC), який при тому ж обсязі розвивав 190 к.с. (6800 об / хв) і крутний момент 206 Нм (при 5500 об / хв). Зрозуміло, при такій різниці в характеристиках відрізнявся і витрата палива, плюс до того, більш потужний мотор споживає виключно високоякісне паливо марки Premium (АІ-98). Однак і питома потужність з ним становить всього 7,16 кг на кінську силу - досить непоганий показник, прямо характеризує потенційну "гостроту" відчуттів.

Honda Accord має на рідкість збалансовану підвіску (спереду і ззаду двохважіль конструкція), володіє стабільним поведінкою в динаміці, в міру гостре рульове управління забезпечує впевнене проходження поворотів. Слід, утім, врахувати, що при наявності потужних високоспритних двигунів, що чутливо реагують на подачу газу, значно легше зірвати колеса в пробуксовку, особливо на слизькому покритті. В цілому автомобіль досить комфортний в русі, а його спортивна версія дозволяє водієві насолодитися всією повнотою потужності. Правда, на відміну від седана, купе і універсал Accord комплектувалися тільки автоматичною коробкою передач.

На купе Honda Accord використовуються дискові гальма всіх коліс (передні вентильовані), які мають високу чутливість на натискання і штатно оснащуються системою ABS. Крім того, набір систем безпеки серійно передбачає наявність подушок водія та переднього пасажира, підсилювачів жорсткості в дверях, кріплень дитячого сидіння, передніх ременів з переднатягувачем.

Купе Honda Accord стоїть дещо окремо в цьому модельному ряду. Цей автомобіль більше призначений для індивідуалів в найкращому сенсі цього слова, для тих, хто цінує швидку їзду, свій власний стиль у всьому. Ну, і звичайно, комфорт і надійність. Автомобілі даного покоління знаходяться в значно кращому технічному стані, ніж попереднє, але разом з тим і ціни, враховуючи роки випуску, не надто високі.