Головна сторінка

Honda Accord

Роки випуску: 1991 - 1993

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Accord
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
тимчасово безробітна - тимчасово безробітна
Каховське об’єднане управління Пенсійного фонду України Херсонської області - Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян
Буденецька сільська рада - Сільський голова
Черкаська місцева прокуратура - прокурор Черкаської місцевої прокуратури Черкаської області
Військова частина А1402 - Оператор СВУ
Овідіопольський районний суд Одеської області - помічник судді
Київська митниця ДФС - головний державний інспектор відділу митного оформлення №1 митного поста "Східний термінал"
Чуднівське відділенння поліції Бердичівського відділу поліції Головного управляння Національної поліції в Житомирській області - Старший інспектор-черговий СРПП № 3
15 ДПРЧ ГУ ДСНС України в Одеській області - пожежний-рятувальник
КП "МГП КО "Селищкомунгосп" - головний бухгалтер
Усього знайдено - 252

Цей седан середнього класу, оснащуються двигунами об’ємом 1,8 - 2 літри, в кінці 80-х - початку 90-х років був основним автомобілем модельного ряду Honda і виступав в якості конкурента таким популярним седанам інших японських виробників, як Toyota Corona, Nissan Bluebird і Subaru Legacy. Це покоління Honda Accord є вже четвертим. Як і попередні, воно оснащувалося передовими на той момент технологіями Honda. Легкість в управлінні, що поєднується з легкістю самої машини, високі ходові якості є привабливою стороною, якій були позбавлені багато конкурентів Accord. 

Його "братом" є Honda Ascot. Ці дві моделі продавалися в різних дилерських центрах і мали різний дизайн кузова, але "начинка" у них абсолютно однакова. Honda Accord даного покоління, незважаючи на свій витончений зовнішній вигляд, - практичний автомобіль, а салон тут місткий і комфортний. Багажне відділення має збільшені розміри. Разом з тим "спокійний" дизайн екстер’єру властивий рівню першокласних седанів. Покупцям пропонувалося кілька комплектацій: починаючи з досить простих версій EF і EX, з якими поставлявся тільки 1,8-літровий мотор, до більш просунутим в плані оснащення комплектації EXL і EXL-i, що йде вже з 2-літровим мотором, і закінчуючи спортивною модифікацією 2.0Si - найпотужнішої на той момент версією зі 150-сильним двигуном. 

В оснащення дорогих комплектацій входять дискові гальма всіх коліс, електричний люк, повністю автоматичний кондиціонер, круїз-контроль, шкіряне кермо, водійське крісло з декількома регулюваннями, включаючи висоту і поперековий подпор.Для Honda Accord, як і для всіх автомобілів компанії, завжди характерна була висока питома потужність моторів, багато в чому забезпечується їх унікальною конструкцією. На базових моделях зразка 1989 року використовувалися 4-циліндрові силові агрегати серії F.

Базовий карбюраторний двигун F18A (SOHC, 16 клапанів) мав потужність 105 к.с. при 6000 об / хв і крутний момент 147 Нм (4000 об / хв). На комплектації вищого рангу ставилися різні версії (карбюратор, уприскування) дволітрового двигуна F20A (SOHC, 16 клапанів), потужність яких становила від 110 до 135 к.с. Самою ж потужною в лінійці була 2-літрова версія двигуна вже з двома розподільними валами (DOHC, 16 клапанів), яке ставилося на комплектацію 2.0Si. Цей 150-сильний мотор має крутний момент, що досягає значення 186 Нм при 5000 об/хв.

Передня і задня підвіска Honda Accord - незалежна, Двохважеля типу зі стабілізаторами поперечної стійкості. 

Всі моделі даного покоління мають передній привід. Коробка передач - механічна 5-ступінчаста або 4-ступінчастий автомат. Окремі комплектації, починаючи з EXL, могли бути обладнані підвіскою типу 4WS, з підрулюючими задніми колесами. На малій швидкості задні колеса повертаються в сторону, протилежну переднім, це дозволяє досить пристойно зменшити мінімальний радіус повороту - з 5,5 м у стандартної моделі до набагато більш прийнятних 4,9 м, що має дуже велике значення в умовах обмеженого простору. А при русі на великій швидкості - в швидкому віражі або при перестроюванні з ряду в ряд на автостраді, - задні колеса за допомогою 4WS, навпаки, повертаються на невеликий кут в ту ж сторону, що і передні.

Рівень безпеки цього покоління Honda Accord за сьогоднішніми мірками, звичайно, не дуже високий. Далеко не всі комплектації мали навіть систему ABS. Однак автомобіль був обладнаний підсилювачами жорсткості в дверях, а в якості додаткової опції для топових версій пропонувалася водійська подушка безпеки, система контролю тяги TCS. Крім того, якщо говорити про версії з 4WS, то вона також забезпечує додаткову безпеку при різких маневрах на високій швидкості - зменшуються діючі на автомобіль бічні сили і, як наслідок, підвищується курсова стабільність. Седан середнього класу Honda Accord користувався популярністю в багатьох країнах світу.