Головна сторінка

Honda Accord

Роки випуску: 1991 - 1992

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Accord
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Каховське об’єднане управління Пенсійного фонду України Херсонської області - Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян
Буденецька сільська рада - Сільський голова
Черкаська місцева прокуратура - прокурор Черкаської місцевої прокуратури Черкаської області
Військова частина А1402 - Оператор СВУ
Київська митниця ДФС - головний державний інспектор відділу митного оформлення №1 митного поста "Східний термінал"
15 ДПРЧ ГУ ДСНС України в Одеській області - пожежний-рятувальник
Головне Управління ДФС у Харківській області - Головний державний ревізор - інспектор
Тростянецьке ВП Бершадського ВП ГУ НП у Вінницькій області - Слідчий
Управління Пенсійного фонду України в Солонянському районі Дніпропетровської області - Заступник начальника відділу з питань призначення та перерахунку пенсій
Комунальне підприємство "Жилкомсервіс" - начальник дільниці
Усього знайдено - 98

Honda Accord є головним автомобілем компанії, "ядром" її модельного ряду. Що ж до Accord Wagon, то цей автомобіль в 1991 році "прорвався" на ринок комфортабельних універсалів, який був відкритий таким автомобілем, як Subaru Legacy Touring Wagon. У той час універсали користувалися великою популярністю, але Accord Wagon привніс в цей клас оригінальність і свіжість в дизайні. Лінія даху п’ятидверного кузова однакова з дахом седана Accord 4-го покоління. Тому зовнішній вигляд універсала не відповідає класичному чотирикутнику завдяки скошеною задньою стійці кузова, що надає його зовнішності деяку спортивність. Крім того, маючи ширину, що перевищує 1,7 м, кузов Accord Wagon став відповідати більшого розміру по класифікаційної системі, прийнятої в Японії, оскільки цей автомобіль створювався для США і поставлявся до Японії американським відділенням Honda - "Honda of America". Для Honda Accord Wagon був передбачений власний ряд комплектацій, відповідних версії, прийнятої для американського ринку. До переваг цієї моделі можна віднести прекрасне оснащення і дизайн салону, якого не знайти у його конкурентів. У штатному виконанні автомобіль має кондиціонер, круїз-контроль, люк, магнітолу з електронним AM / FM-тюнером і сенсорної касетною декою, плюс кілька динаміків аудіосистеми - з урахуванням акустичних характеристик збільшеного розміру салону. Особливих приємних слів заслуговує багажник автомобіля - з великим дверним прорізом, низькою навантажувальною висотою і досить пристойним обсягом. При великій кількості багажу можна скласти спинки заднього ряду, розділені в співвідношенні 6: 4, і отримати рівну вантажну площадку розміром 1240 мм & times; 1700 мм. Крім того, багажник обладнаний кріпильними крюками, які дозволяють надійно зафіксувати вантаж. Крім цього, в стандартне оснащення автомобіля входять рейлінги на даху, здатні прийняти на себе додатковий багажник зверху.

Універсал Honda Accord даного покоління оснащувався єдиним силовим агрегатом - 2,2-літровим F22A, прийнятим для американських моделей. Даний мотор має одновальну конструкцію головки блоку циліндрів, але при цьому 16 клапанів і систему електронного уприскування палива PGM-FI. Для підвищення ефективності роботи двигун обладнаний впускним колектором із змінним перетином, максимальна потужність - 140 к.с. при 5600 оборотів в хвилину. Споживаючи неетильованого паливо (АІ-92, АІ-95), з цим двигуном автомобіль вкладається в витрата палива 11 літрів на "сотню".

Унаслідуючи від седана відмінні ходові характеристики, універсал Accord Wagon має більш м’який і плавний хід, що надає йому власні , індивідуальні риси. Спереду і ззаду - незалежна підвіска двохважелем конструкції. На автомобіль ставилася тільки автоматична коробка передач з електронним управлінням і можливістю роботи в спортивному режимі. Привід - передній. Дискові гальма спереду і ззаду (передні вентильовані). Колеса на легкосплавних дисках мають розмірність 195 / 60R15.

Із систем і засобів, що відповідають за безпеку, Honda Accord Wagon має в стандартній комплектації ABS і водійську подушку безпеки, кріплення дитячих сидінь, триточкові ремені безпеки всіх сидінь. Крім цього - додатковий стоп-сигнал і підсилювачі жорсткості в дверях. Дані краш-тестів по методикам американських компаній NHTSA (Національне управління безпекою руху на трасах) і IIHS (Страховий інститут дорожньої безпеки), дозволяють судити про гідний рівень безпеки автомобіля.

У порівнянні з седаном і купе, універсал Accord може похвалитися значно більшою функціональністю. До того ж рівень його оснащення відповідає стандарту топових версій. Єдине, що можна відзначити в негативі, - тяговооруженность Accord Wagon все ж не така висока, враховуючи значно більшу вагу автомобіля. Ну і, беручи до уваги вік покоління, а також з урахуванням реалій вірогідною експлуатації, властивої для всіх універсалів, технічного стану кожного окремого представленого на ринку примірника слід приділяти підвищену увагу.