Головна сторінка

Honda Accord

Роки випуску: 1990 - 1994

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Accord
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
тимчасово безробітна - тимчасово безробітна
Військова частина А3336 - Командир батальйону
Каховське об’єднане управління Пенсійного фонду України Херсонської області - Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян
Військово-медичний клінічний центр Центрального регіону - старша медична сестра відділення функціональної діагностики/та нейрофункціональних досліджень/кардіологічної клініки
Буденецька сільська рада - Сільський голова
Черкаська місцева прокуратура - прокурор Черкаської місцевої прокуратури Черкаської області
Військова частина А1402 - Оператор СВУ
ГУНП у Вінницькій області - Поліцейський взводу №1 роти №3 БПСП ОП "Вінниця"
Овідіопольський районний суд Одеської області - помічник судді
Київська митниця ДФС - головний державний інспектор відділу митного оформлення №1 митного поста "Східний термінал"
Усього знайдено - 477

Шикарне стильне купе середніх розмірів проектувалося американським підрозділом Honda. Тому всі його основні характеристики, безсумнівно, відповідають рівню імпортних машин. Купе Accord створювалося на хвилі популярності машин подібного класу. Воно зроблене на базі седана цієї ж моделі. Так само, як і седан з його низькою передньою частиною кузова, купе вийшло досить привабливим. В цей же час для контрасту з Accord, Honda випустила інше купе з абсолютно новим оформленням кузова - Prelude. Однак на американському ринку великим успіхом користувався саме Accord. На задній стійці його кузова можна знайти лейбл "Honda of America". Всі комплектації купе Honda Accord, випущені з 1990 по 1992-й рік, базувалися на основі модифікації "Si", відповідної аналогічної у седана і оснащеної 2-літровим 150-сильним мотором, пізніше додалася модель з 2,2-літровим двигуном. Штатний рівень оснащення купе Accord в комплектації "Si" припускав наявність повного електропакету, круїз-контролю, шикарною касетної магнітоли. Дорогі версії "Si Exclusive" отримували передні протитуманні фари, задній спойлер, електропривод водійського крісла. Можна також відзначити оригінальне виконання салону за рахунок використання шкіряної оббивки сидінь, шкіряного обплетення рульового колеса, наявності люка, аудіосистеми BOSE і т.д. Для додання розкоші деякі моделі мали особливий колір кузова - Гранадский чорний жемчуг.

Основним силовим агрегатом для моделі служить дволітровий двигун F20A нового покоління двохвальною конструкції ГБЦ з чотирма циліндрами (4DOHC), максимальна потужність якого становить 150 к.с., а максимальний обертовий момент - 186 Нм. Однак в якості альтернативи з 1992 року пропонувався і 2,2-літровий двигун F22A (SOHC) - такий же, який ставився на версії для Північної Америки. Цей двигун має потужність 140 к.с., але в той же час великим крутним моментом - 192 Нм. Витрата палива в змішаному режимі у версій з дволітровим мотором становить 10,4 л, у 2,2-літрового - 11 літрів на "сотню" Підвіска Accord coupe має той же тип конструкції, що і у седана - двохважіль незалежна і спереду, і ззаду. Налаштування помірно жорстка, що дозволяє насолодитися динамічними характеристиками моделі і в той же час комфортом. Привід - на передні колеса. Всі автомобілі оснащувалися тільки автоматичною коробкою передач. Дискові гальма спереду і ззаду (передні вентильовані) забезпечують відмінне гальмування. Колеса на легкосплавних дисках мають розмірність 195 / 60R15.

Із систем і засобів, що відповідають за безпеку, Honda Accord має в стандартній комплектації ABS і водійську подушку безпеки. Крім цього - додатковий стоп-сигнал і підсилювачі жорсткості в дверях. Свого часу краш-тести за методиками американських компаній NHTSA (Національне управління безпекою руху на трасах) і IIHS (Страховий інститут дорожньої безпеки), що проводилися для купе і седана Accord даного покоління, показали хороший рівень безпеки при фронтальному тесті, але незадовільний - при наїзді ззаду.

Можно відзначити, що попит на автомобілі в кузові купе в нашій країні завжди був невисокий. Цьому є цілком логічне пояснення - покупці старих машин частіше звертають увагу на функціональність, бажаючи отримати від машини максимум за ті ж гроші. І наявність двох дверей, а не чотирьох, має вирішальне значення. Але, з іншого боку дана модель відрізняється рівнем оснащення класу "люкс", а любителі в будь-якому сенсі ексклюзивних модифікацій набагато частіше ставляться до своїх автомобілів з підвищеною турботою. Так що багато хто з представлених на ринку купе Accord можуть мати все ще досить пристойне технічний стан.