Головна сторінка

Honda Accord

Роки випуску: 2005 - 2008

Ринок: США

Особи, що задекларували Honda Accord
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Миколаївський обласний центр зайнятості - Заступник директора
Черкаська митниця ДФС - Начальник митного поста
ТОВ Інтранс-Д - Директор
Дніпрорудненське відділення поліції Василівського ВП ГУНП в Запорізькій області - Інспектор з контролю за обігом зброї у сфері дозвільної системи
прокуратура Кіровоградської області - заступник прокурора Кіровоградської області
Вінницька дирекція УДППЗ "Укрпошта" - директор
Управління Державної мігаційної служби України в Миколаївській області - головний спеціаліст сектору персоналу
Управління Державної мігаційної служби України в Миколаївській області - головний спеціаліст сектору персоналу
Львівська митниця ДФС - державний інспектор
ГУ ДФС У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ - Старший державний ревізор-інспектор відділу камеральних перевірок територіального округу м. Вінниці управління податків і зборів з юридичних осіб
Усього знайдено - 3763

У 2005 році відбувся рестайлінг сьомого покоління седана Honda Accord, що випускається для американського ринку. У США під цим ім’ям випускався автомобіль, відомий в інших країнах як Honda Inspire. Виробництво машини тривало до 2008 року. У порівнянні з дорестайлинговой моделлю в автомобілі сталося чимало змін, які потім знайшли відображення в інших машинах Honda. Так, нові грати радіатора була використана на Honda Civic 2005 року випуску. Серед інших змін Accord - оновлені задні фари трикутної форми, денні ходові вогні. У комплектації EX з’явилися бічні дзеркала з підігрівом. На седан Хонда Акорд стали встановлювати нові колісні диски. На автомобілях з двигунами V6 з’явилися електронний контроль стійкості, антипробуксовочна система і система екстреного гальмування Brake Assist. Раніше на седан Honda Accord встановлювалася система TCS, що включала дві останні системи, але не забезпечувала контроль стійкості на трасі.

Деякі зміни відбулися і в салоні: був змінений дизайн важеля КПП і керма. Зазнала зміни і система GPS, в яку був вбудований більш потужний процесор і збільшено обсяг памяті.

На седан Honda Accord встановлюється три типи двигунів: бензинові 2.4 (166 к.с.) і 3.0 (244 к.с.), а також гібридний мотор 3.0 (255 к.с.) з електродвигуном. У порівнянні з попереднім поколінням потужність обох моторів незначно збільшилася. У моторах 3.0 застосовувалася система Drive-by-Wire, яка передбачала керування машиною через бортовий комп’ютер. Витрата палива на модифікаціях з гібридним двигуном 3.0 (255 к.с.) становить 7,8 літра в місті і 6,4 на трасі. Цей мотор належить до серії i-VTEC, що дозволяє економити паливо, відключаючи роботу відразу трьох циліндрів з шести. Седан Хонда Акорд розганяється з цим двигуном до сотні за 6,5 секунди.

Мотори 3.0 стали комплектуватися шестиступінчастою коробкою передач. Решта модифікації седана як і раніше випускалися з п’ятиступінчастою КПП: автоматом або механікою. Всі версії седана випускалися в передньопривідною компонуванні. Незмінною залишилася і ходова частина Accord: незалежна підвіска (двухричажка спереду і багаторичажка позаду) і дискові гальма (спереду з вентиляцією).

Седан Хонда Акорд в порівнянні з попередником не змінився в розмірах: довжина - 4665 мм, висота - 1445 мм, ширина - 1760 мм. Колісна база машини - 2670 мм, а дорожній просвіт - 150 мм. Місце в салоні розраховано на посадку пятерох.

Для американського ринку були доступні комплектації EX, EX-L, LX, VP, LX SE і Hybrid. Версія EX включає люк на даху, тканинну оббивку салону, шість подушок безпеки (шторки, бічні, фронтальні), круїз-контроль і антиблокувальну систему. Опціонально були доступні клімат-контроль, передні протитуманні фари і hands free. В окремих випадках встановлювалася і система навігації.

В версії LX відсутня люк, зате доступна шкіряна оббивка салону. У комплектації VP оббивка салону виконана з тканини, а люк доступний як опція.

Версія Hybrid відрізнялася відсутністю люка на даху. Седан Honda Accord в цій версії комплектувався антипробуксовочною системою, електронним контролем стійкості і клімат-контролем. Випускалася версія, в якій була доступна система навігації.

За три роки випуску седан Хонда Акорд двічі піддавався невеликому фейслифтингу. У 2006 році гібридні модифікації Honda Accord Hybrid отримали задні поворотники бурштинового кольору замість базових червоних. А в 2007 році була представлена нова комплектація V6 SE і новий колір забарвлення кузова - блакитний металік.