Головна сторінка

Honda Accord

Роки випуску: 2002 - 2005

Ринок: США

Особи, що задекларували Honda Accord
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Обласне госпрозрахункове Комунальне підприємство " Облбудкомплект" - заступник директора
Решетилівська районна державна адміністрація Полтавської області - Голова Решетилівської районної державної адміністрації Полтавської області
ВКЗ Оболонського управління поліції ГУНП у м. Києві - Заступник начальника відділу
Національна поліція України - старший слідчий в особливо важливих справах Головного слідчого управління
Верхньодніпровський районний суд - спеціаліст суду
Дарницький районний суд міста Києва - начальник відділу кадрової роботи та управління персоналом
Львівська місцева прокуратура №2 - Прокурор
Генеральна прокуратура Украни - прокурор організаційно-методичного відділу управління правозахисної діяльності, протидії корупції та злочинності у сфері транспорту Головного управління захисту прав і свобод громадян, інтересів держави, нагляду за додержанням законів спецпідрозділами та
ГУ ДФС у місті Києві - Заступник начальника відділу
Департамент документально - організаційного забезпечення виконавчого комітету одеської міської ради - головний спеціаліст сектору контролю організаційного відділу департаменту документально - організаційної роботи
Усього знайдено - 1582

У 2002 році стартував продаж сьомого покоління автомобіля Honda Accord. Поставки велися на ринки Азії, Європи і США. Для американського ринку випускалася більш габаритна версія автомобіля. Пов’язано це було з тим, що в Америці як седан Honda Accord продавалася інша модель японської компанії - Honda Inspire. Від японської версії Inspire американська модель відрізнялася менш розкішним оформленням салону і великою різноманітністю двигунів. На що поставляється в США седан Хонда Акорд встановлювалося два типи моторів: R4 2.4 (160 к.с.) і V6 3.0 (240 к.с.). Двигун 3.0 встановлювався і на японські модифікації автомобіля, але для американського ринку його потужність була зменшена на 10 кінських сил. Наявність щодо малопотужного мотора 2.4 пов’язано з тим, що велика частина покупців седана в Америці - люди не тільки заможні, а й літні, які високій швидкості віддають перевагу якості управління та надійність на дорозі. Особливістю моторів 3.0, що належать до серії i-VTEC, стала можливість припинення роботи циліндрів одного ряду, в ході якої седан Хонда Акорд працює всього на трьох циліндрах. Ця функція активізується при включеному круїз-контроль і відображається на приладовій панелі загоряється написом ECO. Завдяки її активізації на машині можна домогтися мінімальної витрати палива - всього 8,6 літра на 100 кілометрів. Для порівняння двигун 2.4 в змішаному циклі споживає 9,1-9,4 літра палива. Обсяг паливного бака - 65 літрів.

Помітні і інші відмінності між версіями: в Америці седан Honda Accord оснащений гідропідсилювачем керма замість електропідсилювача, що встановлюється на експортовані в Європу моделі.

На американської версії Honda Accord були застосовані і інші новинки розробників, серед яких активна система пасивної безпеки (CMS). Ця система на Акорді була представлена вперше в світі. Радар відстежує ситуацію попереду автомобіля і при виявленні небезпеки електроніка подає водієві світлові і звукові оповіщення. При відсутності реакції CMS автоматично підтягує ремені безпеки і активує гальмівну систему, забезпечуючи повну зупинку машини.

На седан Honda Accord встановлювалася або п’ятиступінчаста механіка або п’ятиступінчастий автомат. З моторами 3.0 (240 к.с.) була доступна тільки автоматична КПП. Автомобілі випускалися з переднім приводом, а в якості підвіски виступали двухричажка попереду і многоричажка ззаду. Підвіска встановлювалася незалежна. Гальма седана дискові (спереду - вентильовані).

Габарити Акорду сьомого покоління були наступними: довжина - 4665 мм, ширина - 1760 мм, висота - 1445 мм. Колісна база моделі склала 2670 мм, а кліренс - 15 сантиметрів. Обсяг багажника - 459 літрів.

Для американського ринку седан Хонда Акорд випускався в комплектаціях DX, EX, EX-L і LX. Комплектації EX і LX були доступні тільки з моторами 3.0. У базовій комплектації DX були доступні шкіряна оббивка салону, передні подушки безпеки і антиблокувальна система. Опціонально встановлювалися передні протитуманні фари, CD-чейнджер і пристрій hands free.

Версія EX-L включає регульований люк на даху, підігрів передніх сидінь, кнопки управління аудіосистемою на кермі, бічні подушки безпеки, подушки-шторки і круїз-контроль. Комплектація EX додатково включає антипробуксовочную систему, клімат-контроль і систему навігації. У комплектації LX немає подушок-шторок і системи навігації.

Випуск цієї версії Хонда Акорд тривав до 2005 року, коли її замінили рестайлінгової моделлю.