Головна сторінка

Honda Airwave

Роки випуску: 2005 - 2008

Ринок: Японія

Honda Airwave можна класифікувати як компактний універсал, виконаний на базі Honda Fit. Як і у базової моделі, паливний бак розташовується в середній частині шасі (тип малої платформи, який після появи на світ першої моделі Fit придбав всесвітню популярність). Але на відміну від Fit, тут збільшено відстань між осями на 100 мм, що відразу позитивно позначилося на пасажирської і вантажної місткості салону. При зовнішньому погляді на автомобіль привертають увагу плавні лінії передньої частини, доповнені масивним бампером. Одночасно пропонується модифікація, обладнана скляним дахом розміром 1100 & times; 770 мм, яка плавно зливається з переднім склом і має сонцезахисний фільтр, що переміщається за допомогою електромотора. Такий кузов Honda називає Airy Cabin, і його головна привабливість полягає в тому, що салон завжди наповнений світлом, а значить, виглядає більш просторим. Airwave є конкурентом таких популярних моделей, як Toyota Corolla Fielder і Nissan Wingroad. Стандартна комплектація Airwave G має в оснащенні річний кондиціонер, рульову колонку з регулюванням нахилу, електропривод стекол, фари з автокорректором, чіп-ключ, тоновані стекла задніх дверей, бічні дзеркала з електроприводом, підігрівом і гідрофільних покриттям. У другому ряду встановлені крісла особливої конструкції, які називаються Ultra Seats зі зручним великим центральним підлокітником. Стандартний обсяг багажника - 473 л. Природно, якщо нахилити їх спинки вперед, то можна отримати ще більше по площі багажне відділення. У той же час заднє сидіння обладнане і механізмом нахилу назад - на невеликий кут, але все ж достатній, щоб зробити посадку більш зручною. Автомобіль укомплектований оригінальної панеллю приладів з чотирма незалежними шкалами циферблатів, причому в комплектаціях типу L підсвічування біла, з регулюванням яскравості. Крім цього, автомобіль в верхніх комплектаціях обладнаний підрульовими перемикачами, клімат-контролем, алюмінієвими колісними дисками 14" або 15", ручки дверей мають хромоване покриття. У 2007 році - перше поліпшення, з заміною всіх чотирьох комплектацій G, G Sky Roof, L і L Sky Roof на дві комплектації M і SKY з топовим обладнанням. Після рестайлінгу 2008 року відбулися зміни в зовнішності і інтер’єрі: дизайн решітки радіатора, переднього бампера, оббивка сидінь і т.д. Нова комплектація ST (Stylish Tourer) відрізняється оригінальним обвісом, великою кількістю кольорових деталей, шкіряною опліткою рульового колеса і ручки перемикання швидкостей.

Автомобіль оснащений 1,5-літровим 4-циліндровим SOHC двигуном і системою VTEC. Потужність двигуна - 110 к.с. (При 5800 об / хв), максимальний крутний момент - 143 Нм (4800 об / хв.). Мотор комплектується варіатором - безступінчатим коробкою передач Honda Multi-Matic S. У дорогих комплектаціях передбачений режим ручного перемикання по 7-ступінчастою схемою за допомогою клавіш, винесених на кермо. Всупереч сподіванням, з півторалітровим мотором Airwave володіє хорошою динамікою. Якщо говорити про витрату палива, то він становить 5,5-5,9 літрів на 100 км.

Передня підвіска Airwave - незалежна, типу Макферсон, зі стабілізатором поперечної стійкості, задня - торсіонна у передньопривідних машин і типу De-Dion у повнопривідних версій. Завдяки довгій базі і особливостям конструкції задньої підвіски варто відзначити розмір і об’єм багажного відділення, та й навантаження в нього полегшена низьким рівнем підлоги. На повнопривідних модифікаціях використовується традиційна для Honda система повного приводу DPS (Dual Pump System) з підключенням задньої віссі при пробуксовці передніх коліс.

Список стандартних систем і засобів безпеки Honda Airwave виглядає досить переконливо. Це фронтальні і бічні подушки безпеки, ремені з преднатяжителями і обмежувачами навантаження, механізм фіксації дитячого крісла, підсилювачі жорсткості в дверях, кузов підвищеної міцності. З електронних засобів: ABS (антиблокувальна система гальм), EBD (система електронного розподілу гальмівних сил), Brake Assist (допоміжного гальмування). Краш-тест компанії NASVA (Японія) в 2006 році показав прекрасні результати - за підсумками бічного і фронтального тесту автомобіль отримав шість зірок з шести за захист водія і переднього пасажира.

В Airwave реалізовані всі основні риси-символи, з якими асоціюються уявлення про сучасний автомобіль , - спортивність і стрімкість форм, маневреність і керованість, економічність і прекрасні ходові характеристики. Цей місткий універсал здатний виконувати різні завдання і дуже популярний на вторинному ринку завдяки оптимальному співвідношенню ціна / якість. Крім того, для вирішення комерційних завдань в Японії була реалізована і його утилітарна версія - Honda Partner в кузовах GJ3 / GJ4.