Головна сторінка

Honda CR-V

Роки випуску: 2015 - 2018

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Honda CR-V
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Полтавська районна державна адміністрація Полтавської області - голова районної державної адміністрації
Полтавська районна державна адміністрація Полтавської області - голова районної державної адміністрації
Кіровський районний суд міста Кіровограда - суддя
Міністерство закордонних справ України - Перший секретар ППУ при ООН
ТОВ"Востокстройгаз" - Заступник директора -Депутат Машівської районної ради
Комунальний заклад "Одеське училище мистецтв і культури ім. К.Ф. Данькевича" - Директор
Головне управління ДФС у Вінницькій області - завідувач сектору
Господарський суд Полтавської області - Суддя господарського суду Полтавської області
Господарський суд Полтавської області - Суддя господарського суду Полтавської області
Державна податкова інспекція у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській обл. - головний державний інспектор юридичного сектору
Усього знайдено - 697

Рестайлінг Honda CR-V четвертого покоління відбувся в 2014 році - Honda підготувала до прем’єри оновлений кросовер, який був продемонстрований на Паризькому автосалоні в жовтні. Продажі почалися в липні 2015 року. В результаті рестайлінгу модель отримала оновлені фари зі світлодіодами і грати радіатора, а також бампер нового дизайну, в якому протитуманні фари мають хромоване обрамлення, додалася облицювання з хрому в задній частині машини. Змінився і дизайн колісних дисків. Істотних змін зазнала під капотом: наприклад, CR-V отримав новий 2,4-літровий мотор, який працює в парі з варіатором, а в самій доступною модифікації російським покупцям пропонується переднепріводая машина з 150-сильним дволітровим мотором і шестиступінчастою "механікою" в базовому виконанні Comfort. 

У список базового оснащення машини з дволітровим мотором входять центральний замок з дистанційним управлінням, двозонний клімат-контроль, електропривод і обігрів дзеркал, круїз-контроль, склопідйомники, підігрів передніх крісел. У наступному за ступенем оснащеності варіанті Elegance передбачені опціональний "автомат", електропривод складання дзеркал, ксенонові фари з омивачем і коректором, доводчик стекол всіх дверей. Виконання Sport характеризується камерою заднього виду, протитуманними фарами, датчиками дощу і світла і мультимедійною системою на базі ОС Android. У версії Executive автомобіль оснащений бесьключевой доступом, шкіряною оббивкою сидінь, передніми і задніми датчиками паркування, автоматичним коректуванням дзеркал при русі назад і водійським кріслом з пам’яттю. 

Версія з 2,4-літровим двигуном пропонується починаючи з комплектації Elegance, а в топовому виконанні передбачена комплектація Premium, до складу якої включені електролюк, навігатор з системою моніторингу трафіку, електропривод п’ятої двері.В базі кросовер доступний з дволітровим бензиновим мотором потужністю 150 к.с. (Крутний момент 190 Нм) і шестиступінчастою "механікою", або пятідіапазонний "автоматом". Витрата палива - 6,4 л / 100 км по трасі і 9,8 л / 100 км у міському циклі. Колишній 2,4-літровий агрегат поступився місцем новому (з таким же робочим об’ємом) мотору Earth Dreams DI i-VTEC. Його віддача дорівнює 188 к.с. - на дві кінські сили менше, ніж у попередника. 

Проте, показники крутного моменту у нового мотора виявилися вищими - 245 Нм замість 220 Нм. Вдосконалений двигун здатний розігнати CR-V до "сотні" за 10 секунд (раніше - 10,7 секунди), витрата палива знижена на 6% і становить 6,5 л / 100 км по трасі і 10,2 літра в міському режимі. Неабиякою мірою цьому сприяла установка варіатора.Повністю незалежна підвіска Honda CR-V демонструє високий рівень комфорту і керованості в русі по різним типам покриттів. За заявою виробника, жорсткіше стало кріплення переднього підрамника передньої підвіски, піддалася невеликій доробці геометрія вузлів. Трансмісія Real Time 4WD, якою оснащуються CR-V, має на увазі наявність повного приводу - в звичайному режимі автомобіль є передньопривідним, при необхідності, на слизьких покриттях, підключається задня вісь, а за допомогою системи електронного управління, це відбувається практично без затримки. Що також сприяє зниженню витрати палива.

За активну безпеку в Honda CR-V відповідають ABS і система розподілу гальмівних зусиль EBD, адаптивний електропідсилювач керма, система курсової стійкості, системи допомоги при гальмуванні і на підйомі, контроль тиску в шинах. У базову комплектацію входять 8 подушок безпеки. Автомобіль також обладнаний преднатяжителями і обмежувачами навантаження передніх ременів. Краш-тести EuroNCAP і NHTSA показують дуже високий рівень безпеки автомобіля, який по обидва методиками удостоївся п’яти зірок.

Обновленний Honda CR-V об’єднує в собі цікаву зовнішність, комфорт, місткість, економічність. В результаті рестайлінгу покращився оснащення: знижений рівень шуму, підвищилася прохідність за рахунок невеликого зміни геометричних показників (трохи збільшений кліренс, що дозволить більш впевнено рухатися поза доріг з твердим покриттям).