Ринок: Україна
Прізвище Ім’я По-батькові | Місце роботи та посада |
---|---|
Дронів Борис Мирославович |
Надвірнянська місцева прокуратура Івано-Франківської області - заступник керівника Надвірнянської місцевої прокуратури |
Курилко Вікторія Олегівна |
Вишгородська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області - Начальник відділу організаційно-розпорядчої роботи |
Білоконь Лілія Григорівна |
Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області - Головний державний інспектор відділу організації роботи |
Медвідь Галина Миколаївна |
Самбірська місцева прокуратура - головний спеціаліст з питань захисту державних таєьниць |
Папірник Олена Сергіївна |
Радехівський районний військовий комісаріат Львівської області - провідний спеціаліст відділення комплектування |
Павлишин Ігор Мирославович |
Іршавська районна державна адміністрація Закарпатської області - Перший заступник голови районної державної адміністрації |
Кривошей Олена Володимирівна |
Державна регуляторна служба України - начальник відділу юридичної експертизи проектів регуляторних актів Департаменту державної регуляторної політики |
Попенко Ігор Петрович |
Київська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області - Начальник відділу оперативного супроводження адміністрування ПДВ |
Єгоров Андрій Юрійович |
Філія "Октябрьск" державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація спеціалізованого морського порту "Октябрьск") - Начальник філії |
Вершин Володимир Миколайович |
Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області - начальник відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації |
Усього знайдено - 6520 |
П’ятимісний паркетний позашляховик Honda CR-V третього покоління всупереч сформованому правилам став трохи менше свого попередника. Але при цьому - легше, швидше, економічніше, отримав відмінну керованість. І не розгубив своїх головних якостей - того, за що так полюбилася перша модель: власники як і раніше отримують зручний, комфортний, обладнаний за останньою модою салон з пристойним внутрішнім простором, шикарним інтер’єром і безліччю продуманих дрібниць, які завжди відрізняли цей кросовер в кращу сторону.
Заднє сидіння автомобіля трансформується в широкому діапазоні: кожну частину розділених в пропорції 40:60 задніх сидінь можна рухати вперед-назад на 15 см. А спинка дивана поділена в співвідношенні 40:20:40. Запасне колесо перенесено з задніх дверей під багажне відділення. У Україні продажі нової моделі почалися в 2007 році. У офіційних дилерів автомобіль був представлений в шести комплектаціях.
У найпростішому оснащенні Honda CR-V Comfort обладнаний 6-ступінчастою МКПП і має електропідсилювач керма, кондиціонер, алюмінієві колісні диски 16, омивачі фар, бічні дзеркала з електроприводом, підігрівом і повторювачами покажчиків повороту, кермо з телескопічною регулюванням і кнопками управління аудіосистемою, hi -fi магнітолу з CD / MP3-програвачем. У комплектації Elegance з механічною або автоматичною коробкою передач на додаток до вже представленим опцій є двозонний клімат-контроль замість кондиціонера, круїз-контроль, парктронік, протитуманні фари, литі диски на 17.
Наступні комплектації йдуть тільки з АКПП. Honda CR-V Lifestyle пропонує ксенонові фари, датчики світла і дощу. Комплектація Sport має в оснащенні ксенонові фари, магнітолу з 6 динаміками і сабвуфером, електропривод водійського сидіння. Найшикарніший варіант Executive доповнений електроприводом сидінь, шкіряним салоном, люком в даху.
В Україні Honda CR-V пропонувався з двома типами бензинових двигунів: з 2,0 або 2,4-літровими "четвірками" потужністю 150 к.с. або, відповідно, 166 к.с. CR-V оснащується двома видами трансмісії: 6-ступінчастою механічною або 5-ступінчастою автоматичною з системою Grade Logic, при цьому автоматична коробка передач забезпечує виключно плавне перемикання і низький рівень витрати палива. Відмінною особливістю моделі є інтегрований в панель важіль управління трансмісією, що дозволяє водієві без зусиль вийти або зайняти своє місце через пасажирську дверку.
Підвіска тут точно така ж, як і на попередній моделі: спереду McPherson, ззаду - "багаторичажка". У звичайному режимі автомобіль є передньопривідним, але при необхідності частина крутного моменту (але не більше 35%) перекидається на задні колеса. Рульове управління автомобіля має електропідсилювач зі змінним передавальним відношенням: в залежності від швидкості руху необхідна різна зусилля для повороту керма.
Комфорт їзди дуже високий. Завдяки новим налаштуванням підвіски, Honda CR-V дає власнику почуття повного контролю і демонструє доброзичливість в поведінці. У всіх комплектаціях Honda CR-V оснащується системою стабілізації TSA (Trailer Stability Assist). Під час руху автомобіля з причепом при втраті стійкості автомобіль, як правило, починає нишпорити по дорозі. В цьому випадку TSA пригальмовує колеса "по діагоналі" (Переднє ліве - заднє праве або переднє праве - заднє ліве) в протифазу коливань, одночасно знижуючи швидкість машини шляхом зменшення подачі палива в двигун.
В базовій комплектації Honda CR-V третього покоління оснащується системою курсової стійкості (VSA), ABS з EBD, вісьмома подушками безпеки. В кросовері використовується система Collision Mitigation Braking System (автоматичний контроль за роботою гальм). Кріплення дитячих сидінь ISOFIX дозволяють встановити або два дитячих крісла по краях заднього сидіння, або одне в центрі. За результатами тестів Euro NCAP і IIHS автомобіль удостоївся високих оценок.Honda CR-V має доопрацьовану систему повного приводу - задня вісь підключається, але на відміну від попереднього покоління затримка у включенні тепер мінімальна, чому не можуть похвалитися багато конкурентів, що використовують систему Real Time 4WD . Це один з істотних плюсів моделі. Потужний двигун, вдалий інтер’єр і екстер’єр, цілком сучасні системи безпеки дозволяють навіть старим Honda CR-V завойовувати серця нових шанувальників, враховуючи їх адекватну вартість на вторинному ринку.