Головна сторінка

Honda CR-V

Роки випуску: 2002 - т.ч.

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Honda CR-V
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Надвірнянська місцева прокуратура Івано-Франківської області - заступник керівника Надвірнянської місцевої прокуратури
Вишгородська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області - Начальник відділу організаційно-розпорядчої роботи
ГУНП в Київській області - начальник відділу документального забезпечення
Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області - Головний державний інспектор відділу організації роботи
Луцька міська рада - начальник відділу інформаційної роботи
Самбірська місцева прокуратура - головний спеціаліст з питань захисту державних таєьниць
Радехівський районний військовий комісаріат Львівської області - провідний спеціаліст відділення комплектування
Бориспільський ВП ГУНП в Київській області - Опер уповноважений Бориспільського ВП ГУНП в Київській області
Лисичанський міський суд Луганської області - Голова суду
Іршавська районна державна адміністрація Закарпатської області - Перший заступник голови районної державної адміністрації
Усього знайдено - 12141

У 2002 році в другому поколінні Honda CR-V офіційно стало продаватися в Україні. Слід зазначити, що цей автомобіль категорії SUV (паркетний позашляховик) здобув популярність в нашій країні ще з першим поколінням. Друге ж, ставши у багатьох відношеннях подальшим розвитком попередньої генерації, забезпечило моделі міцне становище на ринку і дозволило завоювати любов багатьох шанувальників. Незважаючи на певну схожість з попередником, технічно автомобіль був, по суті, створений заново: кузов, підвіска, двигун - ці елементи зазнали серйозної переробки. 

Найпростіша з пропонованих моделей CR-V в комплектації LS включає механічну КПП, 4 подушки безпеки, підігрів дзеркал і сидінь, електропривод водійського сидіння, клімат-контроль, систему курсової стійкості, іммобілайзер і центральний замок. Наступні дві комплектації відрізняються один від одного тільки типом коробки передач ("механіка" або "автомат"), а з додаткових опцій мають протитуманні фари, литі диски на 16 & rdquo ;, систему стабілізації, круїз-контроль. Максимальна комплектація Executive пропонувалася з шкіряним салоном. Honda CR-V може похвалитися рівним плоским підлогою і значною відстанню між передніми і задніми сидіннями, великою кількістю всіляких контейнерів і кишеньок для різних предметів, не тільки в салоні, але і в багажному відділенні, що стало фірмовою рисою моделі. 

Багажник до того ж має дуже пристойний обсяг, особливо при складених сидіннях, і низьку навантажувальну висоту. Як і раніше є в наявності фірмовий столик для пікніка.Россійскім покупцям CR-V пропонувався з мотором K20A потужністю 150 к.с. з системою зміни фаз i-VТEC і системою управління впускними клапанами VТC. На CR-V другого покоління ставилися 5-ступінчаста механічна або 4-ступінчаста автоматична трансмісія з системою Grade Logic. В автомобілях з автоматичною трансмісією важіль перемикання передач знаходиться на приладовій панелі, поруч з рульовим колесом. 

Разом з важелем ручного гальма, розташованим на центральній консолі, це вивільняє додатковий простір і дозволяє водієві та пасажирам легко переміщатися по салону. Важіль механічної коробки передач знаходиться на підлозі, в звичному положенії.К нової моделі пропонувалася нова підвіска: стійки Макферсона на передніх колесах і незалежна конструкція на подвійних важелях ззаду. Такий підхід дещо підвищив жорсткість підвіски, більш суворим зробив поведінку автомобіля, поліпшив його стійкість і керованість. Система повного приводу влаштована так, що при пробуксовці ведучих (передніх) коліс, наприклад в грязі, міжосьовим вязкостная муфта підключає до роботи і задні колеса. 

Блокування міжосьового диференціала або зниженого ряду трансмісії Honda CR-V не має, але цей автомобіль і не створювався для справжнього бездорожья.Подход до захисту водія і пасажирів дуже високий. Чотири подушки безпеки в базовому оснащенні. Триканальна система ABS з чотирма сенсорами і електронним розподілом гальмівних сил. Система курсової стабілізації VSA. Попереду CR-V обладнаний потужними вентильованими дисковими гальмами діаметром 282 мм, ззаду - цільними дисками такого ж розміру. Гідропідсилювач рульового управління - зі змінною характеристикою: з набором швидкості рульове управління стає помітно гостріше. 

Всі ці елементи дозволяють вважати Honda CR-V одним з кращих автомобілів свого часу в плані безпеки. З новим ультра-жорстким каркасом кузова цей кросовер отримав чотири зірки з п’яти за результатами краш-тесту Euro NCAP і в той же час став кращим з позашляховиків по відношенню до пішоходів, завоювавши три зірки з четирех.Honda CR-V - відмінний автомобіль для активного відпочинку. Ця модель відрізняється завидною для свого класу економічністю, що не може не порадувати власників. Деякі нюанси пов’язані з особливостями ремонту та обслуговування "хондовских" силових агрегатів і трансмісії, але в цілому Honda CR-V показує високу надійність і витривалість, а також відмінні експлуатаційні і технічні характеристики.