Головна сторінка

Honda CR-V

Роки випуску: 2011 - 2016

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda CR-V
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ГУНП в Київській області - начальник відділу документального забезпечення
Луцька міська рада - начальник відділу інформаційної роботи
Лисичанський міський суд Луганської області - Голова суду
Харківський апеляційний господарський суд - суддя
Прокуратура міста Києва - прокурор Київської місцевої прокуратури №8
Державне підприємство "Харківський машинобудівний завод "ФЕД" - Начальник ділянки
Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області - головний спеціаліст сектору судової роботи та міжнародного співробітництва
Сумський окружний адміністративний суд - Суддя
Сумський окружний адміністративний суд - Суддя
Національне антикорупційне бюро України - Детектив Національного бюро Четвертого відділу детективів Третього підрозділу детективів Головного підрозділу детективів
Усього знайдено - 4275

У 2011 році в Японії стартував продаж четвертого покоління популярного кросовера Honda CR-V. Автомобіль придбав сучасний вигляд, при цьому зберіг впізнаваність з попередником і, майже не змінившись в габаритах, став легше і набагато економічніше. Яскравий дизайн, що поєднує в собі елементи різних стилів, виглядає досить привабливо і органічно. А завдяки своїм оснащенням, Honda CR-V знову підтверджує право вважатися однією з найуспішніших моделей на ринку, особливо в класі SUV, де конкуренція як ніколи висока. На внутрішньому ринку перелік комплектацій Honda CR-V невеликий. Однак рівень оснащення автомобіля за замовчуванням досить високий. У стандартну комплектацію входять ксенонове світло, протитуманні фари, електропакет, роздільний клімат-контроль, салонний фільтр, круїз-контроль, дистанційний ключ, запуск двигуна з кнопки, електропідсилювач керма, литі диски на 17 дюймів. Як колись, автомобіль порадує тих, хто бачить в CR-V ідеальний автомобіль для подорожей. Салон пропонує високий комфорт і якість оздоблювальних матеріалів. Багажник, хоч і втратив зручній пластиковій полиці (тепер замість неї - вінілова шторка), досить об’ємний. Механізм управління задніми сидіннями автоматично складає їх, утворюючи рівну підлогу. Розширена "шкіряна" версія салону передбачає наявність електроприводу передніх сидінь, шикарною мультимедійної системи з жорстким накопичувачем, люк в якості опції.

Автомобілі в базовій комплектації мають передній привід і оснащуються двигуном R20A в поєднанні з варіатором. Незважаючи на те, що цей 2-літровий мотор має всього один розподільний вал, завдяки унікальним конструктивним рішенням його творці зуміли домогтися потужності в 150 к.с., а максимальний обертовий момент становить 192 Нм при 4200 об / хв. Для підвищення економічності поршневі кільця мають спеціальне покриття; загальна вага двигуна, анітрохи не на шкоду надійності, зменшений за рахунок широкого використання пластикових і алюмінієвих деталей. Впускний колектор змінної довжини забезпечує оптимальний тиск повітря в широкому діапазоні оборотів. Повнопривідні модифікації оснащуються мотором К24А, потужність якого збільшена на 20 к.с. в порівнянні з аналогічним силовим агрегатом минулого покоління і становить 190 к.с. Цей мотор комплектується 5-ступінчастою автоматичною коробкою передач, що забезпечує виключно плавне переключення.

Конструкція підвіски залишається незмінною: спереду стійки McPherson, ззаду - підвіска на подвійних поперечних важелях. Обидві осі на гвинтових пружинах, зі стабілізаторами поперечної стійкості. За заявами виробника в Honda CR-V 2011 модельного року використовуються більш ефективні амортизатори, а нова настройка робить автомобіль ще більш комфортним в русі. Рейковий рульовий механізм оснащений електропідсилювачем, досить чутливим, зі змінною ефективністю. Спереду і ззаду дискові. Система повного приводу Real Time 4WD з інтелектуальною системою управління і заднім мостом підвищує стабільність в поворотах, при русі в складних дорожніх умовах і по засніженій трасі.

В оснащення Honda CR-V входять вісім подушок безпеки. Переконливо число штатних допоміжних активних систем: антиблокувальна система гальм, система електронного контролю стійкості, антипробуксовочна система. Новий кузов забезпечує максимальний захист водія і пасажирів, а особлива конструкція передньої частини, бамперів і капота мінімізує тяжкість наслідків при наїзді на пішоходів. За даними NHTSA в 2012 році краш-тести показали високий рівень безпеки Honda CR-V. Загальний результат - п’ять зірок з п’яти. За більш суворим методикам IIHS автомобіль в цілому отримав хороші оцінки, показавши тільки недостатній захист по новому і самому жорсткому випробуванню фронтальним ударом з мінімальним перекриттям.

Новий кросовер Honda CR-V демонструє оптимальний баланс між компактністю і місткістю, швидкістю і економічністю, комфортом і прохідністю. Він повинен припасти до душі людям різного віку, які ведуть активний спосіб життя. До того ж, цей практичний багатоцільовий автомобіль відрізняє досить вигідне цінове позиціонування.