Головна сторінка

Honda CR-V

Роки випуску: 2006 - 2009

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda CR-V
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Надвірнянська місцева прокуратура Івано-Франківської області - заступник керівника Надвірнянської місцевої прокуратури
Вишгородська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області - Начальник відділу організаційно-розпорядчої роботи
Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області - Головний державний інспектор відділу організації роботи
Самбірська місцева прокуратура - головний спеціаліст з питань захисту державних таєьниць
Радехівський районний військовий комісаріат Львівської області - провідний спеціаліст відділення комплектування
Іршавська районна державна адміністрація Закарпатської області - Перший заступник голови районної державної адміністрації
Державна регуляторна служба України - начальник відділу юридичної експертизи проектів регуляторних актів Департаменту державної регуляторної політики
Київська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області - Начальник відділу оперативного супроводження адміністрування ПДВ
Філія "Октябрьск" державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація спеціалізованого морського порту "Октябрьск") - Начальник філії
Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області - начальник відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації
Усього знайдено - 5801

Honda CR-V - кросовер, більш орієнтований на міське середовище, ніж на бездоріжжі. Третє покоління моделі, що побачило світ у 2006 році, було офіційно представлено на Паризькому автосалоні. У порівнянні зі своїм попередником, новий CR-V отримав більш спортивний характер. На це вказують не тільки обтічні форми і плавно закруглений контур бічного скління - риса, більш властива спортивним седанам, - але також помітно "обтяжать" нижня частина кузова, яка є запорукою додаткової стійкості. Крім того, автомобіль став трохи ширше і коротше попередньої моделі. Виразна передня частина кузова створює додатковий візуальний ефект, підкреслюючи стрімкість. Екстер’єр справляє враження безкомпромісності і має зовнішні ознаки позашляховика: наприклад, по периметру нижньої частини кузова йде молдинг кольору "Platina Metallic" (На всіх модифікаціях, крім "X"). Відповідно зовнішньому вигляду змінилося і внутрішній зміст. Інтер’єр CR-V вражає високою якістю матеріалів, приладова панель і двері оброблені металевими вставками. У всіх модифікаціях, крім "X", багажник обладнаний зручною полицею, яка ділить багажне простір на два рівня. Ксенонові фари, дистанційний ключ, роздільний клімат-контроль, салонний фільтр входять в стандартне оснащення. В якості опції: електропривод і підігрів сидінь, камера заднього огляду, кнопка запуску двигуна. З 2008 року з’явилися версії, штатно передбачають шкіряний салон, - "Leather Style" і "Alcantara Style". У 2009 році відбулася модернізація моделі. Змінено дизайн решітки радіатора, капота, переднього і заднього бамперів. У салоні з’явився великий і зручний передній підлокітник з можливістю регулювання кута нахилу. У базове устаткування включена система Auto Light Control, навігаційна система з жорстким диском. Оптимізовано налаштування амортизаторів, завдяки чому їзда стала більш комфортною.

Honda CR-V третього покоління для внутрішнього ринку комплектувалися двигуном серііKвторого покоління об’ємом 2,4 літра і 5-ступінчастою автоматичною коробкою передач - така комбінація забезпечує високу продуктивність і ефективність споживання палива. При потужності двигуна 170 к.с. (Максимальний крутний момент 220 Нм при 4200 об / хв) кросовер володіє питомою потужністю, характерною для легкового автомобіля, а витрата палива в змішаному циклі становить 8,2 л / 100 км.

Конструкція підвіски хоч і залишилася такою ж, як на попередній моделі, однак оновлений CR-V повністю змінив свій характер. Інші настройки, кути установки коліс, знижений центр ваги і більш широка колія, звичайно, не роблять цей кросовер гоночним автомобілем, але дозволяють його власнику більш ніж впевнено почувати себе в поворотах, при зміні смуги, та й просто в складних ситуаціях, коли від автомобіля потрібно максимальна керованість. Комплектації "ZL" і "ZLi" пропонують тільки передній привід. У комплектаціях "X", "ZX", "ZXi" привід повний, з підключається через вискомуфту заднім мостом.

Із елементів безпеки в стандартне обладнання Honda CR-V 2006 модельного року входять активні підголовники, дві подушки безпеки, ABSсо допоміжної системою гальмування, антипробуксовочна система, система електронного контролю стійкості, адаптивне освітлення дороги. В якості опції (або стандартне оснащення дорогих комплектацій): бічні подушки і шторки безпеки, датчик дощу, система зменшення наслідків при зіткненні.

Honda CR-V третьої покоління демонструє новий підхід до розуміння того, яким повинен бути міський кросовер. Безсумнівним достоїнством CR-V можна назвати вдалий дизайн, багате оснащення. І навіть з урахуванням того, що автомобіль знятий з виробництва, ця модель і сьогодні з урахуванням своїх видатних характеристик виглядає сучасно, особливо моделі, випущені після рестайлінгу, на які при виборі уживаного CR-V слід орієнтуватися в першу чергу.