Головна сторінка

Honda CR-V

Роки випуску: 2001 - 2004

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda CR-V
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Новоукраїнський районний сектор Управління Державної міграційної служби України в Кіровоградській області - Завідувач сектору
Головне управління Державної фіскальної служби у Донецькій області - Головний державний інспектор відділу організації документування і роботи з документами
Житлово-комунальне підприємство "Покровське"РМР - Начальник ЖКП "Покровське"
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація - головний спеціаліст відділу економіки
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація - головний спеціаліст відділу економіки
Сторожинецька районна рада - Заступник голови
Відокремлений підрозділ "Южно-Українська атомна електростанція" - маляр, бригадир
СУ ФР Києво - Святошинської ДПІ ГУ ДФС у Київській області - слідчий
Інспекція з питань підготовки та дипломування моряків - директор
Головне управління Державної міграційної служби України в Одеській області - Завідувач сектору інформаційних технологій
Усього знайдено - 873

Перше покоління Honda CR-V користувалося великою популярністю: в усьому світі було продано більше 1 мільйона екземплярів цієї моделі. Своєю появою вона задала нову планку в розвитку компактних автомобілів в стилі SUV. Зміни, в результаті яких з’явилося друге покоління CR-V, торкнулися, перш за все, характеристик кузова, ніж ходової частини. Хоча зовнішні розміри автомобіля практично не змінилися, вдалося домогтися збільшення внутрішнього простору за рахунок нової, більш низькою конструкції порогів. Салон автомобіля пропонує дуже функціональний і багатий для компактногоSUVінтер’єр. Введений в дію в 2001 році Honda CR-V другого покоління, як і раніше, навіть в базовому варіанті досить непогано оснащений. Обидва передніх сидіння мають підлокітники. У передній панелі розташовані численні відсіки для зберігання дрібниць. Багажне відділення за своїм обсягом і оснащенню відноситься до найвищого класу і дозволяє розмістити безліч невеликих предметів в різноманітних невеликих нішах, що дуже зручно. Окремо відкривається скло задніх дверей.

На моделях, обладнаних автоматичною трансмісією, ручка перемикання передач розміщується прямо на консолі, що вивільняє додатковий простір. На додаток до стандартних варіантів, можна було вибрати автомобіль з шкіряним салоном, шістьма динаміками, легкосплавними дисками на 16", навігаційною системою. Після рестайлінгу 2004 року модель отримала нову радіаторну решітку, передній і задній бампери, пройшли модернізацію двигун, система повного приводу. З 2005 року з’явилися нові опції: камера заднього виду, навігаційна система сHDD, проведений ряд поліпшень декоративного характера.

До 2004 року автомобіль оснащувався тільки 2-літровим рядним 4-циліндровим 158-сильним двигуном DOHC i-VTEC моделі K20A, який є гордістю компанії Honda , з ним Honda CR-V вважається одним з найекономічніших позашляховиків і має низький рівень токсичності вихлопних газів. Двигун має ланцюговий привід ГРМ (замість ремінного) і принципово нову систему i-VTEC, що дозволяє використовувати різні програмні установки, що забезпечують вибір між економічністю або динамікою. З 2004 року на зміну йому прийшов досконаліший в плані тяги "на низах" двигун K24A, який при потужності 160 сил видає максимальний крутний момент 224 Нм при 3600 об / хв, в той час як у K20A цей показник становив 194 Нм при 4000 оборотах. Таким чином, оновлені Honda CR-V впевненіше почуваються на бездоріжжя.

На внутрішньому ринку модель пропонувалася як з механічною 5-ступінчастою коробкою передач (до 2004 року) так і з 4-ступінчастим автоматом. У порівнянні з попереднім поколінням, кардинальні зміни відбулися в підвісці: передню двохважеля змінили стійки Макферсона, що забезпечило простоту і зручність обслуговування; була спрощена конструкція задньої підвіски. Honda CR-V другого покоління випускалася в передньо-і повноприводному (Real Time 4WD) варіантах. Система повного приводу в нормальних умовах передає крутний момент на передні колеса, в разі ж необхідності автоматично підключається задній міст.

В серії краш-випробувань Honda CR-V 2001 модельного року неодноразово отримувала хороші результати. П’ять зірок за фронтальний і бічний тести по методиці NHTSA. Оцінка "добре" в заліку фронтального краш-тесту, що виконується за методикою IIHS для північноамериканського ринку. Стандартно з 2004 року встановлювалися дві подушки безпеки, ABS з EBD, система Brake Assist. В якості опції доступні системи стабілізаціїVehicleStabilityAssist (VSA) сTractionControl, бічні подушки і бічні шторки безпеки. Дискові гальма всіх чотирьох коліс CR-V забезпечують відмінне гальмування.

Honda CR-V - надійний і невибагливий автомобіль, який володіє більш ніж достатньою для міського "паркетника" прохідністю, демонструє хорошу керованість, економічність, високий рівень комфорту. Вдалий дизайн, високі технічні характеристики і в той же час досить вигідна цінова позиція роблять CR-V даного покоління одним з фаворитів на вторинному ринку.