Головна сторінка

Honda CR-V

Роки випуску: 1995 - 1998

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda CR-V
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
КП "БТІ" ОМР - завідувач сектору приймання та видачі замовлень
Управління житлово-комунального господарства Южненської міської ради - Начальник відділу інспекції з благоустрою Управління житлово-комунального господарства Южненської міської ради
Маріупольська міська рада - Головний спеціаліст
Сокальська центральна районна лікарня - заступник головного лікаря , депутат Львівської обласної ради
Суворовська районна адміністрація Одеської міської ради - Головний спеціаліст відділу житлово-комунального господарства та благоустрою
ТОВ "Фенікс-Медікал" - менеджер зі збуту
Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Слобідського району м.Харкова - Головний спеціаліст-бухгалтер
Добропільський міськрайонний суд Донецької області - Секретар суду
Вільшанська районна державна адміністрація - начальник загального відділу апарату райдержадміністрації
ДВНЗ "Могилів-Подільський монтажно-економічний коледж" - Директор
Усього знайдено - 305

Honda CR-V першого покоління створювався як "міський" джип і особлива увага приділялася його практичності. Тож не дивно, що існують дві розшифровки назви: "Compact Recreational Vehicle", що можна перевести як "компактний автомобіль для відпочинку" і "Comfortable Runabout Vehicle", що означає "комфортабельний автомобіль для подорожей". Обидві назви однаково актуальні - при невеликих зовнішніх розмірах CR-V має місткий внутрішній простір, що дозволяє пасажирам вільно переміщатися всередині салону. Цей автомобіль, звичайно, не призначений для їзди по "серйозного" бездоріжжю, але маючи не дуже великі розміри, володіє високою безпекою і надійністю, та й здатність його пересуватися по всім типам доріг вище, ніж у звичайного седана, що, безумовно, оцінили покупці першого покоління. Автомобіль досить непогано оснащений для свого часу, особливо в тому, що стосується різних елементів, покликаних забезпечити належний комфорт. CR-V має просторий, практичний і добре продуманий салон із зручними сидіннями, безліччю контейнерів і кишеньок для зберігання різних предметів, включаючи коробку під кріслом переднього пасажира. Другий ряд сидінь складається, вивільняє додатковий вантажний простір, утворюючи при цьому ідеально рівну підлогу. Основна відмінність в комплектаціях по частині салону і зовнішності зводиться до додаткових елементів: обробка салону "під дерево", шкіряне оздоблення рульового колеса, рейлінги на даху, протитуманні фари, дистанційний ключ, наявність легкосплавних дисків на 15". З 1996 року автомобіль обзавелсяABS, подушками безпеки, склінням із захистом від ультрафіолету. Особливою популярністю користувалася комплектація з супутниковою системою навігації. В результаті рестайлінгу 1998 року автомобіль зазнав невеликі зміни, спрямовані на поліпшення зовнішнього вигляду і інтер’єра.

Перше покоління цього автомобіля оборудовалось за принципом: 2-літровий рядний 4-циліндровий двигун DOHC (130 к.с.) + 4WD + 4-ступінчаста автоматична трансмісія . Трохи пізніше була додана 5-ступінчаста механічна коробка перемикання передач. Крім того, в результаті низки змін в 1998 році, потужність двигуна збільшилася на 20 к.с., стали пропонуватися менш дорогі передньопривідні варіанти CR-V. Що стосується двигуна B20B, то це один з найнадійніших моторів компанії, завдяки чому навіть перші екземпляри праворульних Honda CR-V все ще знаходяться в строю і перебувають в хорошому технічному стані.

На відміну від більшості поширених в ті роки універсалів з поліпшеною прохідністю, CR -V має досить складну підвіску. Двохважеля конструкція спереду і багатоважільна ззаду. Незважаючи на те, що головне призначення цього автомобіля - все-таки тверді покриття, він має досить пристойний кліренс і рівне днище, що сприяє прохідності: він без праці здатний зробити вилазку на природу. Замаскований під кришку запаски розкладний столик для пікніка став оригінальною рисою моделі.

Безпека водія і пасажирів забезпечується двома подушками безпеки, елементами посилення каркаса і дверей. Окремі версії припускали наявність натяжителей ременів безпеки, антипробуксовочною системи TCS, системи курсової стабілізації (з 1998). Покоління не раз брало участь в краш-тестах за методиками IIHS, NHTSA, Australian NCAP, де в залежності від складності випробувань отримувало оцінки від "задовільно" до "відмінно". Дуже популярним він став у США, де здавна існує строгий підхід до оцінки безпеки автомобілів, призначених для північноамериканського ринка.

Honda CR-V - автомобіль, практично позбавлений будь-яких помітних недоліків, якщо не вважати такими деякі нюанси (наприклад, складності з буксируванням непрацюючого автомобіля, відсутність гарній шумоізоляції і чутливість до сильного бічного вітру - плата за високий кузов). Однак в усьому іншому переважають плюси: адекватна ціна старих авто, повний привід, висока економічність, простота обслуговування, практичний інтер’єр. У нашій країні висока популярність праворульних CR-V першого покоління багато в чому забезпечила запорука успіху наступних генерацій цієї моделі.