Головна сторінка

Honda CR-X

Роки випуску: 1987 - 1989

Ринок: Японія

Друге покоління CR-X, що з’явилося на ринку як легкий передньопривідною автомобіль, завоювало великий успіх в сегменті компактних спортивних моделей. При довжині кузова, яка становить усього 3.7 м, цей автомобіль має оригінальний зовнішній вигляд, який не зустрінеш у інших японських машин.

Ходили навіть чутки, екстер’єр для CR-X був розроблений знаменитим західним дизайнером. Завдяки формі кузова автомобіль має відмінну аеродинамікою.

Оригінальність йому надає великого заднє вікно, що займає практично всю задню частину кузова. У цьому CR-X використовується така ж підвіска, як на Civic - подвійна незалежна на всі колеса.

На початку випуску цієї моделі існувало 2 модифікації: 1.5х, на якій встановлюється 1.5-літровий рядний 4-циліндровий двигун SOHC, що розвиває потужність в 105 к.с. (в разі автоматичної трансмісії - 100 к.с.), і Si, оснащена 1.6-літровим рядним 4-циліндровим двигуном DOHC потужністю 130 к.с.

Дякуючи регульованим сидінням салон став комфортним і зручним. У 1989 році була додана модифікація SiR, на якій використовується двигун серії DOHC VTEC, що розвиває потужність в 160 к.с. Ця модифікація стала кульмінаційним моментом у виробництві легких спортивних моделей для концерну Honda. В цей же час дизайн переднього бампера і задній комбінованої оптики дещо змінився.