Головна сторінка

Honda Civic

Роки випуску: 2009 - 2012

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Honda Civic
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Луганський окружний адміністративний суд - провідний спеціаліст сектору обробки архівних матеріалів відділу діловодства та обліку зверень громадян
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" - заступник начальника юридичного відділу
ГУ ДМС України у Львівській області - провідний спеціаліст Пустомитівського РС
Дніпропетровський окружний адміністративний суд - суддя
Національна поліція України - Заступник начальника Управління міжнародного співробітництва-начальник відділу (перебуваю у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку)
СВ ФР Лівобережної ОДПІ м. Дніпропетровська ГУ ДФС у Дніпропетровській області - старший слідчий СВ ФР Лівобережної ОДПІ м. Дніпропетровська ГУ ДФС у Дніпропетровській області
Пролетарький районний суд м.Донеька - суддя
Луганський окружний адміністративний суд - Секретар судового засідання
Голопристанська районна державна адміністрація Херсонської області - завідувач сектора опрацювання заяв та прийняття рішень відділу грошових виплат і компенсацій управління соціального захисту населення та охорони здоровья районної державної адміністрації
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення ГУ ДСНС України у м. Києві - Водій-рятувальник відділення радіаційно-хімічного та біологічного захисту, група спеціальних рятувальних робіт частини аварійно-рятувальних та спейціальних робіт
Усього знайдено - 879

Хетчбек Honda Civic в даному кузові відноситься до восьмого покоління моделі, виробництво якої почалося в Японії ще в 2005 році. При цьому компанія Honda вперше відмовилася від продажів хетчбеків на більшості ринків: в Японії, наприклад, Civic тепер пропонується тільки з кузовом седан. На думку керівництва Honda, саме седани є найперспективнішим типом кузова в 21 столітті. 

Але в Україну поставляються і 5-дверні хетчбеки. Втім, спеціально розроблений для Європи хетчбек в корені відрізняється від седана, і не тільки кузовом. Автомобіль має іншу підвіску, більш агресивний зовнішній вигляд, розроблений дизайнером Тошиюки Окумото. 

На ринку автомобіль був представлений в комплектаціях: Sport (з механічною або автоматичною коробкою передач), Executive ("автомат") і топова версія Executive Glass Roof, яка так само оснащена автоматичною коробкою передач. Навіть у базовій версії хетчбек пропонує серйозний рівень оснащення: омивачі фар, протитуманні фари, датчик дощу і світла, круїз-контроль, електропривод стекол і дзеркал (останні з обігрівом), є обігрів передніх сидінь, клімат-контроль, бортовий комп’ютер, іммобілайзер, CD програвач з 6 динаміками аудіосистеми, центральний замок з ДУ. У топової комплектації Glass Roof покупцеві пропонується шкіряний салон, шкіряне оздоблення керма та ручки КПП, ксенонові фари, самозатемняющееся дзеркало заднього виду, парктронік, двозонний клімат-контроль. 

Ну і, звичайно, як це випливає із самої назви комплектації, - панорамний кришу.Мотор об’ємом 1,8 л, має потужність 140 к.с. Система i-VTEC (безперервно змінювані фази газорозподілу на двигунах DOHC VTEC) дозволяє збільшити крутний момент на низьких і середніх оборотах і в той же час забезпечує додаткове зниження витрати палива, наділяючи Honda Civic прекрасними показниками економічності, за якими мотори даної серії можна порівняти зі звичайними двигунами менших обсягів. Так, хетчбек з механічною трансмісією витрачає в змішаному циклі всього 6,4 літра на 100 км, а з "автоматом" - трохи більше 7 літрів. У той же час автомобіль здатний розганятися до 100 км / год за 8,9 секунди, а максимальна швидкість складає 205 км/год. Крім цього, зустрічаються і європейські версії з мотором 1,4 л і "розумної" системою подвійного секвентального запалювання i-DSI або 100-сильний 1,4 i-VTEC на післярестайлінгових моделях.

Одне з серйозних відмінностей хетчбека від седана і, в будь-якому випадку, революційне для Civic полягає в наявності напівзалежної задньої підвіски з торсіонної балкою (у седана вона багатоважільна). Таке рішення було продиктовано можливістю вивільнити додатковий обсяг для багажного відділення, адже хетчбек, хоч і не набагато, але поступається седану по довжині. У той же час інженери Honda зробили все для того, щоб зберегти колишні параметри керованості. В общем-то, робота була виконана не дарма. Розміри багажника вражають. Він має обсяг 415 літрів, а широкий отвір задніх дверей істотно полегшує навантаження. 

Якщо опустити задні спинки, вийде рівна підлога в одному рівні з багажником. Якщо ж підняти нижню частину задніх крісел, то крім багажника, вийде ще один майданчик для вантажу, але вже в салоні - в ній вільно поміститься предмет висотою до 160 сантиметрів.Автомобіль непогано підготовлений для запобігання наслідків при ДТП, а також оснащений широким набором активних систем , що відповідають за безпеку в русі. У штатне устаткування входять шість подушок безпеки, кріплення дитячих сидінь, триточкові ремені з преднатяжителями. 

Система стабілізації VSA допомагає контролювати автомобіль під час входження в поворот, прискорення і маневрів, вироблених з метою уникнути зіткнення. Гальмівна система - з ABS з EBD (система розподілу гальмівних зусиль), а також допоміжної системою гальмування. Крім іншого, автомобіль оснащений системою контролю тиску в шинах.

Хетчбек Civic безумовно викликає інтерес незвичайним зовнішнім виглядом, стрімкістю форм, досить об’ємним салоном і виграшно виглядає не тільки як сімейний транспорт, але і в якості автомобіля для ділових поїздок. Популярність забезпечила моделі досить широкий асортимент на ринку, причому непогано розбавлений і привізними екземплярами з інших країн, в тому числі з двигунами меншого обсягу, що створює додаткову можливість для вибору.