Головна сторінка

Honda Civic

Роки випуску: 2009 - 2012

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Civic
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Луганський окружний адміністративний суд - провідний спеціаліст сектору обробки архівних матеріалів відділу діловодства та обліку зверень громадян
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" - заступник начальника юридичного відділу
ГУ ДМС України у Львівській області - провідний спеціаліст Пустомитівського РС
Дніпропетровський окружний адміністративний суд - суддя
Національна поліція України - Заступник начальника Управління міжнародного співробітництва-начальник відділу (перебуваю у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку)
СВ ФР Лівобережної ОДПІ м. Дніпропетровська ГУ ДФС у Дніпропетровській області - старший слідчий СВ ФР Лівобережної ОДПІ м. Дніпропетровська ГУ ДФС у Дніпропетровській області
Пролетарький районний суд м.Донеька - суддя
Луганський окружний адміністративний суд - Секретар судового засідання
Голопристанська районна державна адміністрація Херсонської області - завідувач сектора опрацювання заяв та прийняття рішень відділу грошових виплат і компенсацій управління соціального захисту населення та охорони здоровья районної державної адміністрації
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення ГУ ДСНС України у м. Києві - Водій-рятувальник відділення радіаційно-хімічного та біологічного захисту, група спеціальних рятувальних робіт частини аварійно-рятувальних та спейціальних робіт
Усього знайдено - 879

Спортивний хетчбек Honda Civic Type R, побудований на базі європейського Civic і створений спеціально для європейського ринку, експортувався в Японію з 2009 року обмеженою серією і пропонувався покупцям під маркуванням Civic Type R Euro. Грунтуючись на базі трьохдверного хетчбека, він має іншу підвіску, ніж седан Type R для внутрішнього ринку, і відрізняється компоновку, зокрема паливний бак знаходиться під сидінням водія, в результаті чого вивільнено додатковий простір в багажнику. Всього за даними компанії на внутрішньому ринку було продано порядку 3500 одиниць. Civic Type R Euro був представлений єдиною модифікацією. В якості стандартного устаткування присутні шість динаміків аудіосистеми з максимальною потужністю 40W і 4-канальний підсилювач, AM / FM-тюнер з програвачем компакт-дисків, автоматичний кондиціонер з функцією роздільного клімат-контролю. Автомобіль комплектується підвіскою з особливими настройками, колесами на 18 дюймов, сітчастої гратами радіатора, спойлером і різними елементами обважування, покликаними знизити аеродинамічні втрати. Звук, що набирає обертів двигуна і спортивне сидіння водія доповнюють енергійний образ автомобіля. Ручка перемикання передач оздоблена алюмінієм, кермо - шкірою. Встановлено ексклюзивні ковшоподібні сидіння, спортивні педалі і підставка для ніг. З 2010 року представлений модернізований варіант з додатковими елементами інтер’єру та екстер’єру і квітами кузова.

На автомобіль встановлений найбільш кубатурний мотор серед наявних в європейській лінійці Civic - 2-літровий двигун з системою i-VTEC потужністю 201 к.с. (При 7800 об / хв) і з обертовим моментом 193 Нм (при 5600 об / хв). В цілому ж питома потужність моделі цілком вражає - всього 6,57 кг доводиться на одну кінську силу (хоча у седана цей показник ще менше - 5,6 кг). Паливо - неетильований бензин вищої якості. Витрата в змішаному режимі складає 8,6 літрів на 100 км. Силова установка агрегатується з 6-ступінчастою механічною коробкою передач. Стандартом є наявність диференціала, що самоблокується підвищеного тертя.

В підвісці Civic Type R Euro використані стійки Макферсон спереду і торсіонна балка ззаду - в цьому головна відмінність від японського Type R, де задня підвіска - багатоважільною конструкції. Наявність напівзалежної задньої підвіски в хетчбек продиктовано тими міркуваннями, що автомобіль повинен бути легше, ніж стандартний Civic. Крім іншого, передбачалося багатоцільове призначення автомобіля, і в результаті, крім вже озвучених нововведень на кшталт зсуву паливного бака, вдалося викроїти ще трохи простору і для салону, і для багажника.

Автомобіль непогано підготовлений з точки зору безпеки, перш за все в плані наявності всіляких активних систем . Це антиблокувальна система ABS, допоміжна система гальмування, система електронного контролю стійкості і антипробуксовочна система. В автомобілі встановлені дві подушки безпеки, триточкові ремені безпеки з обмежувачами навантаження (передні з преднатяжителями), механізм фіксації дитячого сидіння, додаткові підсилювачі жорсткості.

Хетчбек Honda Civic все-таки повернувся на батьківщину, хоча і під європейським "особою", що зайвий раз підтверджує стійкий інтерес до тридверним моделям. Правда, з огляду на наявність більш "рідній" європейської версії, праворульние екземпляри даної модифікації Civic, напевно, не дуже цікаві широкому російському покупцеві. Однак рідкісні зразки все ж трапляються - цілком вибір для тих, хто і сьогодні залишається суворим прихильником правого керма.