Головна сторінка

Honda Civic

Роки випуску: 2005 - 2008

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Civic
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
прокуратура Херсонської області - прокурор відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби
Верховна Рада України - Народний депутат України
ВП " Рівненська АЕС " ДП " НАЕК " Енергоатом " - старший майстер виробничої дільниці ЦЗ ЕРП
Виконавчий комітет Краматорської міської ради - Керуючий справами
Управління соціального захисту населення Тисменицької районної державної адміністрації - Начальник відділу опрацювання заяв та прийняття рішень
Державна служба фінансового моніторингу України, Департамент інформаційних технологій - головний спеціалист
6 державний пожежно-рятувальний загін ГУ ДСНС Украіни у Донецькійо бласті - водій 38 державноі пожежно-рятувальноі частини
Головне управління державної казначейської служби України у Кіровоградській області - Головний спеціаліст
Західне теріторіальне управління внутрішнього аудиту Міністерства оборони України - Начальник управління
Апеляційний суд Херсонської області - Заступник голови суду
Усього знайдено - 4907

Лінійка Civic Hybrid була оновлена одночасно з базовою моделлю Civic, яка на внутрішньому ринку представлена в цьому поколінні тільки кузовом типу седан. Автомобіль став більше і класифікується тепер в Японії як "3-number" - зрозуміло, ці зміни позитивно позначилися на стійкості автомобіля і на зручність внутрішнього простору. Оновлена гібридна версія являє сплав інноваційних технологій компанії Honda, найвищий рівень якості та комфорту і розумну цінову політику по просуванню паливозберігаючих технологій. Як і раніше, конструкції кузова і ходової частини ідентичні основної моделі, однак на відміну від неї, гібридна комплектується вариаторной трансмісією. Зовні Civic Hybrid відрізняється спойлером на багажнику і мікроантенной, покликаними знизити аеродинамічні втрати, хромованим молдингом по низу дверей, легкосплавними колісними дисками оригінального дизайну розмірністю 15 або 16 дюймів. Для цієї версії, на відміну від основної моделі, прийнята своя класифікація комплектацій. У базовій версії MXB гібрид має в оснащенні повністю автоматичний кондиціонер, штатну охоронну сигналізацію, вбудований в панель приладів цифровий дисплей, який показує рівень заряду, сонцезахисні козирки з вбудованими дзеркалами. У більш дорогих комплектаціях MX і MXST трьохспиці колесо спортивного вигляду має шкіряну оплетку, деякі елементи інтер’єру оброблені під метал, широко використовується індивідуальна підсвітка, багажник - з електроприводом. У комплектації MXST пропонується оббивка з алькантари, а в MX опціонально - шкіряний салон.

Вдосконалена  гібридна установка IMA включає бензиновий двигун з i-VTEC (система інтелектуального управління фазами газорозподілу) і електромотор. Потужність бензинового двигуна об’ємом 1,3 літра (він має конструкцію типу SOHC з ланцюговим приводом і по одному впускному і випускному клапану на циліндр) в порівнянні з попереднім поколінням підросла з 86 до 94 к.с. Паливо - звичайний неетилований бензин. Електричну частина являє мотор, еквівалентна потужність якого дорівнює 20 к.с. Основний принцип роботи гібридної силової установки IMA на новому Honda Civic Hybrid залишився тим же - бензиновий двигун працює завжди, а електромотор виконує роль "асистента", додаючи пристойну частину крутного моменту. У порівнянні з попереднім поколінням, вихідна потужність установки збільшилася на 20%, а витрата палива знизилася до 3,2 л на 100 км.

Ходова частина гібридного Civic практично ідентична основною версією. Спереду - стійки Макферсон, задня підвіска - двохважіль. Хіба що автомобіль трохи "просів" - її дорожній просвіт становить 135 мм. Передні і задні гальма - дискові. На відміну від седана, у якого п’ятиступінчастий "автомат" або "механіка", на Civic Hybrid ставили тільки безступінчату коробку передач CVT (варіатор). Він має, крім інших, спортивний режим, підтримуючи обороти вище, ніж на звичайному "D" -режимі, надаючи кращу розгінну динаміку. Правда, в цьому режимі не спрацьовує "автостоп", що відповідає за додаткову економію палива. Режим "L" можна використовувати для підняття в гору або гальмування двигуном, в останньому випадку система IMA дозволяє накопичити частина вивільняється енергії.

Комплекс систем і засобів безпеки Civic Hybrid включає в себе EBD (електронна система розподілу гальмівних сил) з ABS (4-колісна антиблокувальна гальмівна система), а також систему екстреного гальмування. Крім цього в стандартне обладнання входять фронтальні і бічні подушки безпеки водія і переднього пасажира, активні підголовники, підсилювачі жорсткості в дверях. Штатний атрибут дорогих комплектацій - газорозрядні фари з автоматичним коректором, система динамічної стабілізації руху VSA.

Сам принцип роботи гібридної силової установки Civic (бензиновий мотор і електродвигун працюють паралельно) дозволив знизити собівартість автомобіля. У той же час за ступенем технологічності оновлений Civic Hybrid виглядає виразно виграшніше попереднього покоління. Сьогодні це один з найдоступніших "гібридів" на вторинному ринку, який, з урахуванням вартості, становить серйозну конкуренцію своїм аналогам.