Головна сторінка

Honda Civic

Роки випуску: 2005 - 2008

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Civic
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
прокуратура Херсонської області - прокурор відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби
Верховна Рада України - Народний депутат України
ВП " Рівненська АЕС " ДП " НАЕК " Енергоатом " - старший майстер виробничої дільниці ЦЗ ЕРП
Виконавчий комітет Краматорської міської ради - Керуючий справами
Управління соціального захисту населення Тисменицької районної державної адміністрації - Начальник відділу опрацювання заяв та прийняття рішень
Державна служба фінансового моніторингу України, Департамент інформаційних технологій - головний спеціалист
6 державний пожежно-рятувальний загін ГУ ДСНС Украіни у Донецькійо бласті - водій 38 державноі пожежно-рятувальноі частини
Головне управління державної казначейської служби України у Кіровоградській області - Головний спеціаліст
Західне теріторіальне управління внутрішнього аудиту Міністерства оборони України - Начальник управління
Апеляційний суд Херсонської області - Заступник голови суду
Усього знайдено - 4903

У 2005 році через зниження продажів хетчбека Civic на внутрішньому ринку було вирішено залишити тільки седан нового покоління. Відповідно до цього, кануло в лету власну назву Ferio, що стало звичним і протримався за седаном три покоління поспіль. Тепер це просто Civic. Втім, не зовсім "простий". Все-таки в новій генерації автомобіль подолав серйозну габаритну планку - ширина кузова перевищила 1700 мм, і Civic відтепер потрапив в категорію "3-number" прийнятої на внутрішньому японському ринку класифікації. В даному поколінні відбулося свого роду "роздвоєння" Honda Civic - великий розрив в обсягах мотора між бензиновими і гібридної версіями. При цьому в обох випадках у наявності відхід від колишнього принципу доступності. Підріс Civic став і коштувати дорожче: ціна найбільш доступною комплектації з бензиновим двигуном 1,8 починається з позначки приблизно в 1,9 млн. Ієн - рівно стільки, скільки коштував останній з представників попереднього покоління Civic Ferio X4 в максимальній комплектації і з 1,7 літровим мотором. При найближчому розгляді все стає зрозуміло. Honda Motor позиціонує Civic восьмого покоління як "спортивний, емоційний, який доставляє радість" автомобіль. Розширення кузова пішло на користь безпеки і стійкості авто. На місткості салону це також відбилося найкращим чином. Крім різниці в обсязі двигуна, потужності і розмірах салону, покупець отримував інші приємні "дрібниці", покликані відвести душу найвірніших прихильників марки: виразний інтер’єр, ефектну панель приладів з двома "шарами" інформаційних шкал, дистанційний ключ з системою Honda Smart Key System; передній склоочисник, щітки якого розсуваються в обидві сторони, забезпечуючи велику площу очищення; шкіряне кермо, повністю дискові гальма всіх коліс, подвійний випускний трубопровід з вихідною насадкою, вбудовані в дзеркала повторювачі поворотів. У більш дорогих комплектаціях - круїз-контроль, вставки під алюміній, шикарна аудіосистема з навігацією і ЖК-дисплеєм, шкіряний салон, електропривід замку багажника.

На всі автомобілі ставилися рядні чотирициліндрові мотори об’ємом 1,8 і 2,0 літра з системою i-VTEC . Спочатку пропонувався тільки перший з них - 16-клапанний SOHC потужністю 140 к.с. Більшість модифікацій йшли з п’ятиступеневим "автоматом", але є і варіанти з п’ятиступінчастою "механікою". З 2006 року на автомобіль ставиться 2-літровий двигун K20A - 16-клапанний DOHC потужністю 155 к.с. Цей мотор йде в комплекті з "автоматом" S-Matic з підрульовими пелюстками. Така ж можливість додаткового управління трансмісією з’явилася і в комплектації 1.8GL (5АКПП-варіант). При всій пишноті характеристик нового Civic, є нюанси, які можна віднести і до недоліків - починаючи з цього покоління, автомобіль пропонується тільки в переднеприводном варіанті, навіть на внутрішньому ринку, де завжди панувала особлива технічне різноманіття.

Підвіска Civic зберегла тип попереднього покоління - спереду стійки МакФерсона, ззаду - подвійний поперечний важіль. На обох осях встановлені потужні стабілізатори поперечної стійкості для зменшення бічних кренів в поворотах. Рульовий механізм рейкового типу, як і в попередній генерації, доповнений елекропідсилювачем. Дорожній просвіт практично не змінився і становить 150 мм, а мінімальний радіус розвороту - 5,4 м.

Значно покращився набір систем безпеки. До стандартних раніше переднім подушкам безпеки і антиблокувальною системою ABS додані такі опції, як бічні подушки водія і переднього пасажира, а також шторки безпеки, що розкриваються по всій довжині салону. Крім цього з’явилися система динамічної стабілізації VSA, система інтелектуального круїз-контролю IHCC. Пізніше система динамічної стабілізації VSA увійшла в список базового устаткування деяких модифікацій, так само як і стандартні ксенонові лампи головного світла.

Honda Civic восьмого покоління виразно став краще в багатьох відношеннях, але і дорожче. Це не могло не відбитися і на вторинному ринку, де праворульние Civic завжди становили значну категорію. Переважна більшість пропозиції, причому майже в рівній частці, доводиться на мотори 1,8 і гібридні версії. А ось машини з дволітровим двигуном у продажу зустрічаються незрівнянно рідше, що цілком зрозуміло їх вартістю.