Головна сторінка

Honda Civic

Роки випуску: 2001 - 2003

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Civic
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Комунарський районний військовий комісаріат - військова посадова особа
Департамент "Агентство з питань інвестицій та розвитку" Одеської обласної державної адміністрації - заступник начальника відділу регуляторної політики та розвитку підприємництва управління економічного розвитку Департаменту "Агентство з питань інвестицій та розвитку" Одеської обласної державної адміністрації
Генеральна прокуратура України - Заступник Генерального прокурора України
Департамент "Агентство з питань інвестицій та розвитку" Одеської обласної державної адміністрації - заступник начальника відділу регуляторної політики та розвитку підприємництва управління економічного розвитку Департаменту "Агентство з питань інвестицій та розвитку" Одеської обласної державної адміністрації
Шевченківський районний суд м.Києва - секретар судового засідання
Шевченківський районний суд м.Києва - секретар судового засідання
ВП "Атоменергомаш" ДП "НАЕК "Енергоатом" - начальник бюро фінансового планування та договірної роботи
Південне регіональне управління Державної прикордонної служби України - Контролер
Вища кваліфікаційна комісія суддів України - Заступник начальника управління - начальник відділу технічного забезпечення управління інформаційних технологій секретаріату Комісії
Одеський апеляційний господарський суд - суддя
Усього знайдено - 256

Модель Honda Civic Hybrid з’явилася в результаті установки гібридної системи на седан Civic Ferio. Гібридна версія була розроблена в рамках теми "екологічних показників світового класу", при цьому підкреслювалася висока практичність седана. Автомобіль відрізняється бампером аеродинамічної форми, спойлером на багажнику, які створюють мінімальний аеродинамічний опір. Перевага гібридної системи Honda полягає в тонкому взаємодії електричної і механічної частини енергетичної установки і зменшенні їх розмірів. Основні компоненти поміщені позаду пасажирських сидінь, при цьому в багажному відділенні вдалося залишити досить багато вільного простору. Ще до випуску модель була представлена на Токійському автосалоні, а початок продажів припало на грудень 2001 року. Civic Hybrid, як уже сказано, зовні відрізняє наявність аеродинамічних елементів, а крім того, легкосплавних колісних дисків ексклюзивного дизайну. Автомобіль отримав індивідуальний дизайн приладової панелі з цифровим індикатором параметрів двигуна і рівня заряду батареї. Шикарний інтер’єр підкреслюється, зокрема, шкіряною опліткою рульового колеса, хромованою обробкою елементів. Спочатку оббивка сидінь передбачала використання недорогих тканин, пізніше вони були замінені більш приємним на дотик матеріалом. Після рестайлінгу 2003 року оновлений дизайн елементів передньої і задньої частини кузова, з’явилася сенсорна РК-панель з монітором 6,5 дюйма і HDD. Додані підлокітник водійського сидіння, обробка центральної панелі і дверей "під дерево". Крім того, посилено захист від викрадення - на модель тепер стандартно встановлюється іммобілайзер.

Силова установка Civic Hybrid заслуговує пильної уваги. Система ця називається IMA і є власною розробкою компанії Honda (раніше вона встановлювалася на Honda Insight і з тих пір була вдосконалена). Силова установка складається з 4-циліндрового двигуна об’ємом 1,3 літра з системою VTEC, електромотора, блоку управління потужністю і варіатора Multimatic S. Бензиновий двигун виконує провідну роль, електромотор - роль "асистента". Це дозволило зберегти за гібридом динаміку, близьку до традиційного "хондовская" розумінню (природно, зі знижкою на обсяг і потужність двигуна), злегка, бути може, пожертвувавши міркуваннями економії (тут це не стало догмою), а втім, вона і без того висока: IMA гарантує низьку витрату палива - всього 3,4 л на 100 км. Крім Civic Hybrid покупцям пропонувалася також версія "GX", 1,7-літровий двигун якої призначався для роботи на зрідженому природному газі. Власне, це північноамериканський представник даного покоління Civic, виробництво якого здійснюється в Огайо.

Civic Hybrid повністю зберіг форму свого бензинового аналога. Спосіб управління анітрохи не змінився. Конструкції кузова і ходової частини Civic Hybrid ідентичні таким на Civic Ferio. Передня підвіска - стоечного типу. Задня - на подвійних поперечних важелях. Автомобіль приводиться в рух варіатором. Рульове управління - EPS (з електропідсилювачем). Передні гальма - вентильовані дискові, задні - барабанні. При колісній базі 2620 мм мінімальний радіус розвороту складає 5,3 м.

Стандартне обладнання безпеки включає дві повітряні подушки для водія і переднього пасажира, систему ABS з інтегрованою EBD (електронна система розподілу гальмівних сил) і Brake Assist (система екстреного гальмування). На автомобіль встановлені ремені безпеки з обмежувачами навантаження і преднатяжителями, кріплення дитячого сидіння, підсилювачі жорсткості в дверях. В якості опції пропонуються бічні подушки безпеки, газорозрядні фари (дальній / ближнє світло) Сама своїм існуванням Civic Hybrid яскраво демонструє настання нової епохи в історії автомобілів. Чудова економія палива укупі з високою надійністю і комфортом, хорошими динамічними характеристиками роблять його гарним вибором для щоденної експлуатації. Серед пропонуються на ринку Civic даного покоління гібридні версії хоча і не становлять значний відсоток, але викликають певний інтерес.