Головна сторінка

Honda Civic

Роки випуску: 2000 - 2003

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Civic
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Київський районний суд міста Одеси - суддя
Головне управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області - заступник начальник відділу інформаційних систем управління інформаційних технологій
Комунарський районний військовий комісаріат - військова посадова особа
Департамент "Агентство з питань інвестицій та розвитку" Одеської обласної державної адміністрації - заступник начальника відділу регуляторної політики та розвитку підприємництва управління економічного розвитку Департаменту "Агентство з питань інвестицій та розвитку" Одеської обласної державної адміністрації
Генеральна прокуратура України - Заступник Генерального прокурора України
Департамент "Агентство з питань інвестицій та розвитку" Одеської обласної державної адміністрації - заступник начальника відділу регуляторної політики та розвитку підприємництва управління економічного розвитку Департаменту "Агентство з питань інвестицій та розвитку" Одеської обласної державної адміністрації
Чернігівська митниця ДФС - Заступник начальника митниці
Шевченківський районний суд м.Києва - секретар судового засідання
Шевченківський районний суд м.Києва - секретар судового засідання
Міжрегіональне головне управління ДФС - Центральний офіс з ОВП - Заступник начальника управління -начальник контрольно методичного відділу слідчого управління фінансових розслідувань
Усього знайдено - 340

У 2000 році з’явилося на світ сьоме за рахунком покоління хетчбека Honda Civic. Головною особливістю моделі стала відмова від передньої двохважелем конструкції підвіски на користь стійок Макферсона - це дозволило змінити вигляд рухового відсіку (однією з характерних рис моделі став укорочений капот) і вивільнити додатковий простір для салону, що було особливо важливо для п’ятидверного Civic, який пропонувався на внутрішньому ринку. Водночас вирішувалося завдання зменшення витрат на виробництво автомобіля. Втім, виробник при цьому заявляв про збереження традиційних "хондовских" цінностей, що стосуються керованості. По частині ж комфорту і місткості новий Civic став на голову вище покоління попереднього. Широка публіка, за великим рахунком, залишилася задоволеною нововведеннями - не випадково, що Civic в черговий раз завоював титул "Автомобіля року" на батьківщині в Японії. Базова комплектація "B" пропонує досить скромний набір: двигун 1,5 літра з коробкою-автомат; електропакет, що включає в себе електричні склопідйомники і електропривод бічних дзеркал; кермо з вертикальним регулюванням і електропідсилювачем; задній склоочисник. Комплектація "X4", що стоїть на іншому кінці модифікаційного ряду, пропонує набагато більш широкий список (включаючи доступні опції): 1,7-літровий мотор укупі з повнопривідної трансмісії і АКПП, литі диски R15, ксенонові фари, скління із заводською тонуванням, люк , електропривод сидінь, кондиціонер з автоуправління, система навігації з ЖК-монітором. У жовтні 2001 року, з відставанням приблизно на рік, була випущена модифікація Type R. Цей 3-дверний спортивний варіант популярного хетчбека був призначений для європейського ринку і проводився в Англії, а в Японію він просто імпортувався. Салон його комплектується спортивними сидіннями Recaro, кермом Momo, алюмінієвою ручкою перемикання передач, розташованої на консолі. Після рестайлінгу 2003 року прості комплектації Civic перестали випускатися взагалі, і пріоритет був повністю відданий версіями з більш багатим оснащенням.

Моторний ряд двигунів Civic сьомого покоління складається з 4-циліндрових рядних бензинових двигунів. Базовий - 1,5-літровий SOHC має 105 к.с. потужності і комплектується автоматичною коробкою передач або варіатором. 1,5-літрова версія з системою VTEC має потужність 115 к.с. і пропонується з автоматичною трансмісією (передній привід або 4WD). Мотор D17A (SOHC VTEC) має обсяг 1,7 літра і потужність 130 к.с. Він комплектується або АКПП (4WD), або варіатором (передній привід). Окремо стоїть модифікація Type R, у якій під капотом знаходиться 2-літровий рядний 4-циліндровий двигун DOHC i-VTEC - такий же, як і на випущеної раніше Integra Type R. Максимальна потужність двигуна становить 215 к.с. при 20,6 кг / м крутного моменту. Крім того, на цьому автомобілі використовується нова 6-ступінчаста механічна трансмісія.

Не дивлячись на зміни в підвісці, в цілому Civic зберіг всі спортивні задатки, підтвердженням чому є модель Type R, з кузовом жорсткої конструкції, диференціалом підвищеного тертя (LSD), електронним гідропідсилювачем керма із змінним передавальним відношенням, колесами 205 / 45R17, передніми дисковими гальмами на 16 дюймів. Таким чином, автомобіль оснащений всім тим, що необхідно для справжнього спорту. Що ж стосується звичайних версій, то всі вони оснащені переднім стабілізатором поперечної стійкості, задній стабілізатор присутній тільки в комплектації "X". У порівнянні з попереднім поколінням збільшився мінімальний радіус розвороту - з 5 до 5,3 м.

Кількісно  і якісно змінився набір систем і засобів безпеки Honda Civic. У штатному оснащенні автомобіль пропонує фронтальні і бічні подушки безпеки, триточкові ремені з натяжителями, кріплення дитячого сидіння. З електронних систем присутні ABS з інтегрованою системою розподілу гальмівного зусилля, допоміжна система гальмування. Гальма на більшості версій використовують традиційну схему: передні вентильовані дискові, задні - барабанні, за винятком комплектації "XS", де задні гальма, так само як і на Type R, дискового типу.

За сукупними показниками безпеки, комфорту і надійності ця модель в повною мірою відповідала вимогам свого часу, і навіть зараз рівень оснащення і технічного стану Honda Civic сьомого покоління гідно. Сьогодні це одна з найпопулярніших моделей на вторинному ринку праворульних авто.