Головна сторінка

Honda Civic

Роки випуску: 1998 - 2000

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Civic
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Київський районний суд міста Одеси - суддя
Головне управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області - заступник начальник відділу інформаційних систем управління інформаційних технологій
Управління патрульної поліції в м.Бориспіль - інспектор 1 роти батальйону УПП в м.Бориспіль ДПП лейтенант поліції
ГУНП у Львівській області - Начальник Городоцького ВП Яворівського ВП ГУНП у Львівській області
Сектор охорони здроров’я Баранівської районної державної адміністрації Житомирської області - Завідувач сектору охорони здоров’я Баранівської райдержадміністрації
Вовчанський ВП Головного управління Національної поліції в Харківській області - інспектор СРПП
Чернігівська митниця ДФС - Заступник начальника митниці
27-ДПРЧ м. Харків ГУ ДСНС України у Харківській області - начальник караулу
Міжрегіональне головне управління ДФС - Центральний офіс з ОВП - Заступник начальника управління -начальник контрольно методичного відділу слідчого управління фінансових розслідувань
Національний банк України - Головний економіст
Усього знайдено - 389

Honda Civic шостого покоління демонструє наступний етап глобальних змін. Автомобіль отримав нову колісну базу і додав в довжину. Хоча вага при цьому збільшився, він був частково компенсований підросла потужністю електродвигунів, які, в свою чергу, серйозно поліпшили свої екологічні показники і економічність - у битві за останній параметр з’явився варіатор, за рахунок чого розширилася пропозиція і по трансмісії. У себе на батьківщині в Японії, Civic в третій раз домагається звання "Кращий автомобіль року". В цілому ж дана генерація зберегла принципи, реалізовані в попередніх поколіннях, зокрема, що стосуються найкращих гоночних традицій Honda. Так що цілком закономірним можна вважати появу в 1997 році супер-модифікації Type R з потужним 185-сильним мотором. Варто відзначити, що модифікації з такою ж назвою є і у моделей Integra і NSX. У порівнянні з попереднім поколінням в модификационной ряду хетчбека стало на одну менше "проміжних" комплектацій. Для самих невибагливих покупців була залишена тільки базова комплектація EL з 1,3-літровим мотором і незначно змінилися рівнем оснащення, що дозволило віддати пріоритет начинці більш дорогих комплектацій VTi, Ri і SiR. Що ж до топової версії Type R, то ця модифікація, призначена тільки для внутрішнього ринку, набула особливої індивідуальність - за рахунок наявності аеродинамічного обважування і зменшеного на 15 мм дорожнього просвіту. А якщо до посиленої системі гальм, LSD, спортивної ABS, що робить ходові характеристики автомобіля досконалими, додати спортивні сидіння-ковші від Recaro, кермо Momo, титанову ручку перемикання передач, яку приємно тримати в руках, і панель приладів з карбону, стає ясно, наскільки яскраво вираженим спортивним іміджем володіє цей автомобіль. В оформленні кокпіта варто відзначити особливу прихильність педалей, спеціально пристосованих для активної спортивної їзди. Резюмуючи, можна сказати, що Honda Civic Type R є першокласним спортивним автомобілем.

Як і раніше, частина двигунів Honda Civic має конструкцію SOHC з одним верхнім розподільчим валом і чотирма клапанами на циліндр. Моторний ряд починається з 1,3-літрового двигуна. З системою електронного уприскування палива (Honda PGM-FI) його потужність тепер становить 91 к.с. при 6300 оборотах на хвилину. Півторалітровий двигун для комплектації VTi потужністю 130 к.с. отримав систему 3-stage SOHC VTEC. Ця система є комбінацією SOHC VTEC і SOHC VTEC-E. На низьких оборотах працює тільки один клапан, на середніх обидва клапана, а на високих в дію вступають високопродуктивні кулачки. Таким чином, значно поліпшені параметри економічності в порівнянні з попередніми модифікаціями мотора. Для модифікацій SiR / SiR II призначені двигуни B16A (DOHC VTEC) об’ємом 1,6 літра в модифікаціях потужністю 155 к.с. (З АКПП) і 170 к.с. (МКПП). Ну, і замикає лінійку спеціально доопрацьований 1,6-літровий двигун B16B, потужність якого доведена до 185 к.с. Цей мотор призначений для топової комплектації Type R, в поле діяльності якої входить активну участь в гоночних змаганнях, і яка оснащується тільки 5-ступінчастою механічною трансмісією.

Підвіска автомобіля має подвійну незалежну конструкцію типу важеля, найбільш підходящу для реалізації спортивного характеру Honda Civic. Втім, до базових комплектацій, як і раніше, це стосується меншою мірою: передній і задній стабілізатори - прерогатива тільки більш дорогих комплектацій, а ось для версій SiR навіть додана передня розпірка для додаткового збільшення жорсткості. Відповідно, інші настройки підвіски забезпечені за рахунок більш жорстких пружин і амортизаторів спортивних модіфікацій.

Піднявши автомобіль на нову планку, виробник змінив і підхід до оснащення в плані безпеки. Тепер навіть у базових комплектаціях опціонально пропонувалися передні подушки безпеки (з 1996 року - стандарт). В оснащення дорогих комплектацій входить антиблокувальна система гальм. У комплектаціях SiR II і Type R присутня диференціал підвищеного тертя LSD (в комбінації з 5-ступінчастою механічною коробкою передач).

Honda Civic - відмінний автомобіль, відповідний (що випливає з назви) як для "цивільних" цілей, так і для реалізації активного стилю водіння. Автомобілі шостого покоління, незважаючи на своє моральне і фізичне старіння, все ще демонструють прийнятний баланс між ціною і технічним станом. Ну і, звичайно, з урахуванням цього, різниця в ціні між пропонованими екземплярами даного покоління може бути дуже істотною.