Головна сторінка

Honda Civic

Роки випуску: 1993 - 1995

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Civic
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Управління Пенсійного фонду України у Болградському районі Одеської області - Начальник відділу обслуговування громадян
Управління соціального захисту населення Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області - начальник
Головне управління ДФС в Івано-Франківській області - Начальник управління
Управління соціального захисту населення Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області - начальник
Тлумацька районна державна адміністрація - Начальник відділу житлово-комунального господарства та інфраструктури Тлумацької районної державної адміністрації
слідче управління Головного управління Національної поліції в Житомирській області - слідчий
Регіональне відділення Фонду державного майна України по Полтавській області - начальник відділу
Очаківське об’єднане управління Пенсійного фонду України Миколаївської області - Головний спеціаліст відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій
військова частина А1302 - Начальник служи
Кам’янець-Подільський ВП ГУНП в Хмельницькій області - Дільничний офіцер поліції
Усього знайдено - 480

Модель Civic завжди представлялася як компактний хетчбек з двигуном об’ємом до 1,5 літрів. Але до всього іншого також була двухдверная модифікація. Вона була розроблена для збуту на ринку Північної Америки, де попит на подібні моделі був дуже високий. У 1991 році з’явилося п’яте покоління автомобіля, створене на базі седана Civic Ferio. Дана серія відрізнялася квітами забарвлення кузова, які надавали автомобілю шикарний вид. Незважаючи на розмір, обробка салону і місткість задніх сидінь були на високому рівні. Цей автомобіль успішно продавався не тільки в Північній Америці, але в Європі і Японії. Завдяки стильному зовнішньому вигляду і аеродинамічній формі кузова, автомобіль став дуже популярний в середовищі тюнерів і гонщиків, переважно молодого віку. Великої різноманітності в комплектаціях купе не передбачало. Адже це і без того особлива модифікація, та ще для людей з підвищеними запитами. Так що оснащення передбачалося по максимуму: повний електропакет, автоматичний кондиціонер, люк у даху, задній склоочисник, поліпшена обробка салону, аж до установки дорогою акустичної системи і шикарною магнітоли, до якої покладалася висувна антена. Шини розмірністю 185 / 60R14 на легкосплавних дисках. В цілому автомобіль планувався на роль недорогого і порівняно простого спортивного купе для широкої публіки і відмінно впорався з цим завданням, послуживши першоосновою для подальшого розвитку цієї модифікації вже в наступних поколіннях.

В якості силового агрегату для купе служив єдиний двигун типу D16A (SOHC16) обсягом 1 , 6 літра, обладнаний системою зміни фаз газорозподілу VTEC і розвиває максимальну потужність в 130 к.с. при 6600 об / хв і крутний момент в 145 Нм при 5200 об / хв. За показником питомої потужності, при якій на кінську силу припадає приблизно 8 кілограм власної ваги, Civic Coupe, звичайно, не може змагатися з модифікаціями SiR хетчбека і седана, але все ж і цей показник дуже непоганий, завдяки чому автомобіль може порадувати власника хорошою розгінної динамікою , а крім того, і невисоким витратою палива - 6,4 літра на 100 км.

Спершу пропонувалася до продажу модель оснащувалася тільки автоматичною 4-ступінчастою коробкою передач, а з 1994 року додався і варіант на 5-ступінчастою механіці. Завдяки незалежній підвісці на подвійних поперечних важелях і спереду, і ззаду, Civic Coupe, заслужив славу відмінного передньопривідного автомобіля з легкої керованістю і спортивним поведінкою на дорозі.

В Як заходи захисту водія і пасажирів Honda Civic Coupe пропонує водійську подушку безпеки, триточкові ремені, підсилювачі жорсткості в дверях. Передні гальма - дискові вентильовані, а ось задні, як і у більшості недорогих версій Civic - барабанного типу. Втім, незважаючи на це, автомобіль має гарну гальмівну динаміку: з початкової швидкості 50 км / год гальмівний шлях складає 15,5 метрів. У плюсі дводверного кузова - найкраща жесткість.

Купе Civic становить інтерес не тільки як автомобіль для індивідуального використання - все-таки тут цілком пристойний багажник, та й салон не назвеш тісним. Однак специфічність модифікації заперечувати не можна, і це позначається на тому, що кількості пропозиції купе значно програє седанам і хетчбеків.