Головна сторінка

Honda Civic

Роки випуску: 1991 - 1995

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Civic
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Управління Пенсійного фонду України у Болградському районі Одеської області - Начальник відділу обслуговування громадян
Управління соціального захисту населення Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області - начальник
Головне управління ДФС в Івано-Франківській області - Начальник управління
Департамент містобудування та архітектури Харківської обласної державної адміністарції - головний спеціаліст
Управління соціального захисту населення Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області - начальник
Тлумацька районна державна адміністрація - Начальник відділу житлово-комунального господарства та інфраструктури Тлумацької районної державної адміністрації
слідче управління Головного управління Національної поліції в Житомирській області - слідчий
Регіональне відділення Фонду державного майна України по Полтавській області - начальник відділу
Очаківське об’єднане управління Пенсійного фонду України Миколаївської області - Головний спеціаліст відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій
військова частина А1302 - Начальник служи
Усього знайдено - 634

П’яте покоління Honda Civic, випуск якого почався в 1991 році, стало ще більш популярним, ніж попереднє. Плавне, гладка форма кузова, яка "пливе" вниз, стала характерною для цієї машини, яка має яскраво вираженою спортивностью, бездоганністю і досконалістю. При розробці цього автомобіля, призначеного головним чином для молоді, було реалізовано багато нових ідей. Салон комплектується сидіннями, зробленими з яскравих матеріалів. Одна з особливостей трьохдверного Civic - незвичайна конструкція кришки багажника, що складається з двох частин, що відкриваються окремо. З початку випуску п’ятого покоління Honda Civic початку асоціюватися з автомобілем зі спортивними характеристиками і невеликою витратою палива одночасно. Для максимального здешевлення базові версії Civic V навіть гідропідсилювач і кондиціонер пропонували тільки в якості опції. Дорожчі версії оснащувалися автоматичним кондиціонером, рульовою колонкою з регулюванням нахилу керма (природно, з гідропідсилювачем), електроприводом стекол і дзеркал, заднім спойлером з додатковим стоп-сигналом, алюмінієвими колісними дисками. Елітна модифікація SiR II пропонувала затемнений прозорий електролюк, спортивне кермо, тоновані стекла. Автомобіль відмінно пристосований для створення двомісного простору зі складеними задніми сидіннями, що утворюють багажник з рівною майданчиком. Можна відзначити зручні крісла з низькою посадкою, достатній простір ззаду. При цьому Civic прекрасно зарекомендував себе як зручний автомобіль для ділових поїздок по місту. У травні 1995 року з конвеєра зійшов десятимільйонна автомобіль Honda Civic п’ятого покоління.

Модельний ряд двигунів п’ятого покоління Honda Civic як і раніше починається з 1,3-літрового мотора, потужність якого підросла з 82 до 85 к.с. Полуторалітровиє двигуни (їх пропонувалося кілька модифікацій) так само додали в потужності - в залежності від моделі вона тепер складає 91-130 к.с. Не оминули увагою і топовий двигун B16A. Цей 1,6-літровий рядний 4-циліндровий мотор DOHC i-VTEC має максимальну потужність 170 к.с. Якщо в попередньому поколінні в комплектаціях Civic SiR він оснащувався виключно "механікою", то тепер отримав і "автомат", правда, в разі автоматичної трансмісії потужність нижче - 155 к.с.Імея незалежну підвіску на всіх чотирьох колесах і надзвичайну легкість в управлінні, Civic повністю відповідає іміджу передньопривідного спортивного автомобіля. Колісна база Honda Civic чергового покоління збільшилася на 70 мм (до 2570 мм). Від цього, нехай трохи, підріс мінімальний радіус розвороту. А ось маса автомобіля змінилася істотно - найлегша версія з мотором 1,3 стала більш ніж на 100 кг важче автомобіля попереднього покоління. Втім, це частково компенсувалося збільшеною потужністю моторів. Збільшився і дорожній просвіт - з 150 до 160 мм.

Нове покоління ознаменувало і новий підхід до безпеки. Якщо в Civic IV на найпростіших базових модифікаціях стояли передні гальма з литим диском, то тепер вони змінилися дисками вентильованого типу, що стало стандартом для всіх версій. На дорогих версіях з’явилися подушки безпеки, правда, тільки фронтальні (водійська і переднього пасажира). В якості опції пропонувалася триканальна антиблокувальна система гальм, а до спортивних модифікацій SiR, крім цього, - антипробуксовочна система, а також диференціал підвищеного тертя LSD.

Пятий Civic досі не втрачає своєї популярності. Значна частина примірників, завезених ще в пору активного освоєння праворульного сегмента, ще може запропонувати гарний технічний стан. А завдяки своїй спортивності і невисокими цінами на це покоління, автомобіль став дуже затребуваним серед любителів тюнінгу, особливо "заряджені" версії.