Головна сторінка

Honda Civic

Роки випуску: 1989 - 1991

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Civic
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ТзОВ "Онікс" - Директор
Пенсіонер - депутат Вільнянської міської ради сьомого скликання
ТзОВ ТВК"Львівхолод" - адміністратор депутат сільської ради
Управління регіональної філії "Одеська залізниця" - Начальник відділу служби статистики
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області - Начальник групи автотранспортного забезпечення Частини технічної служби
Батальйон поліції особливого призначення ГУНП в Одеській області - поліцейський
Військова частина 3021 - комендант
Військова частина 3021 - диспетчер
БПОП ГУНП у Львівській області - поліцейський
Волинська митниця ДФС - Головний державний інспектор
Усього знайдено - 85

Компактний 3-дверний хетчбек Civic, який має сильний спортивний імідж, властивий автомобілям Honda, є одним з найвідоміших автомобілів японського виробництва, що належать до 1,5-літровому класу. У четвертому поколінні Civic спортивний імідж став ще більш помітним завдяки новому, більш обтекаемому кузову, який став ще більш жорстким і надійним, а також подвійний незалежної підвісці типу важеля, характерною для машин навколоспортивних типу. Всі ці вдосконалення зробили позитивний вплив на якість водіння. Поряд з цим була також посилена система гальм. В результаті ця модель стала найзнаменитішою серед компактних спортивних автомобілів того часу. Що до практичності цієї машини, то вона залишається на висоті. Зовнішня форма кузова відрізняється рівними, плавними лініями. Внутрішній простір - досить містке і комфортабельне, задні сидіння складаються. Концепція "Civic - автомобіль для населення", яка застосовувалася ще на початку виробництва цієї машини, була повністю реалізована і в цьому поколінні. Найбільш "гарячими" Civic стали представники модифікації SiR, що комплектувалися двигуном з системою DOHC. Civic SiR - це адреналін, заявлений не тільки 160-сильним мотором, але і з обладнанням, що підкреслює спортивну стати: передній бампер з низькою спідницею, насадка на глушник, ковші сидінь з бічною підтримкою, спортивне кермо зі шкіряною опліткою, гідропідсилювач зі змінною чутливістю, алюмінієві колісні диски і т.д.

Моторний ряд Honda Civic включає в себе лінійку двигунів об’ємом 1,3-1,6 літра. Базовий двигун D13B - SOHC, карбюраторного типу, потужністю 82 к.с. Навіть з цим мотором автомобіль у мінімальній комплектації, маючи невелику вагу, має гарну питомою потужністю - менше десяти кілограм припадає на "кінську силу". Що ж говорити про більш потужних двигунах, які слід для більш комфортних і, відповідно, обтяжених машин: 1,5-літровому D15B потужністю 91-105 к.с. або 1,6-літрових моторах серій ZC (130 к.с.) і B16A (160 к.с.). На останньому вперше використана знаменита хондовская VTEC - система динамічної зміни фаз газорозподілу. З цим мотором питома потужність Civic SiR становить трохи більше шести кілограм на "силу".

Передня і задня підвіска Honda Civic - Двохважеля типу. При колісній базі 2500 мм автомобіль має мінімальний радіус розвороту 4,8 м. Якщо базові комплектації мали шини розмірністю 175 / 70R13, то Civic Si пропонувався з колесами 185 / 60R14, а для SiR покладалася ще більш низькопрофільна гума 195 / 60R14, що забезпечує кращу інформативність і керованість, крім того Civic SiR можна було дооснастити LSD-диференціалом, а як приємний бонус - отримати люк на даху (SiR II). Правда і вартість автомобіля при цьому більш ніж в два рази перевищувала ціну базової комплектації.

Рівень безпеки Honda Civic четвертого покоління, може бути, сьогодні і сприймається архаїзмом, але повністю відповідає своєму часу, якщо не сказати більше. У спортивних комплектаціях Honda Civic навіть міг похвалитися дисковими гальмами всіх чотирьох коліс (передні - вентильовані, збільшеної розмірності), що забезпечують відмінне гальмування. Крім того, в модифікації SiR II за додаткову плату власник майбутньої машини міг замовити її з трехканальной антиблокувальною системою гальм, що отримала назву ALB.

Honda Civic четвертого покоління - один з кращих представників японського автопрома свого часу. Будучи "цивільним" автомобілем, він, тим не менш, демонстрував не просто чудові спортивні задатки, а справжній бойовий характер. За що полюбився не одному поколінню росіян. Єдине, що затьмарює долю праворульних примірників даного покоління, завезених ще в 90-х роках, - це не пройшли даром роки експлуатації. Складно знайти автомобіль, не замучений остаточно тими автовласниками, хто любить кататися, що називається, "на всі гроші". Адже Civic, навіть старий, цілком це дозволяє. Природно, до певного часу.