Головна сторінка

Honda Civic

Роки випуску: 1989 - 1998

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Civic
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Управління Пенсійного фонду України у Болградському районі Одеської області - Начальник відділу обслуговування громадян
військова частина а1688 - військовослужбовець
Управління патрульної поліції в м.Бориспіль - інспектор 1 роти батальйону УПП в м.Бориспіль ДПП лейтенант поліції
Шевченківський районний суд м.Києва - суддя
Управління соціального захисту населення Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області - начальник
ГУНП у Львівській області - Начальник Городоцького ВП Яворівського ВП ГУНП у Львівській області
ТзОВ "Онікс" - Директор
Головне управління ДФС в Івано-Франківській області - Начальник управління
Управління Служби безпеки України в Чернівецькій області - начальник 2 відділення
Дніпропетровська міська державна лікарня ветеринарної медицини - зувідувач відділу дезинфекції
Усього знайдено - 1339

Компактний 3-дверний хетчбек вважався головним типом кузова для Honda Civic, проте з третього покоління модельний ряд поповнився 4-дверним седаном, які мають незаперечні переваги - розумну ціну і більш "повноцінне" рішення посадки в автомобіль, що за визначенням не може дати салон з двома дверима у хетчбека. Втім, власникам седана доводиться миритися вже з іншим недоліком - втратою функціональності за рахунок втрати великих дверей багажника. Але, як би там не було, можливість вибору з двох варіантів кузова стала ще одним козирем Civic в боротьбі за покупця. При розробці цієї моделі особлива увага приділялася надійності і міцності конструкції кузова, а також тихому, плавному ходу. Тому тут використовується подвійна незалежна підвіска типу важеля, що є гордістю Honda і піднімає ходових характеристик автомобіля до першого класу. Якщо говорити про комплектації, то цей невеликий, привабливий седан успадкував від 3-дверний моделі досить комфортабельне внутрішній простір і зручне у використанні багажне відділення. Топові модифікації Civic четвертого покоління демонструють чудову для компактного автомобіля того часу начинку: автоматична коробка передач, клімат-контроль, люк у даху, електросклопідйомники, дзеркала з електроприводом, центральний замок. Правда, слід зазначити, що на відміну від хетчбека седан ні спочатку "зарядженим". Після деяких змін в модифікаціях в 1989 році була лише повернута спортивна комплектація Si, що вперше з’явилася в третьому поколінні, але тепер з двигуном потужністю 130 к.с. (Нагадаємо, хетчбек пропонує також комплектацію SiR зі 160-сильним мотором). Тому основний упор для седана був зроблений не на спортивність, а на внутрішнє оснащення і більший вибір по технічній частині - наприклад, повнопривідні версії пропонувалися тільки в чотиридверному кузові.

Лінійку моторів седана Honda Civic відкриває базовий двигун D13B - SOHC16, карбюраторний, потужністю 82 к.с. Втім, цей мотор не грав для седана важливої ролі. Все-таки йому доводилося "тягнути" на собі більшу вагу - 880 кг проти 810 у хетчбека. Тому основна ставка була зроблена на мотори 1,5 і 1,6. Перший з них, 16-клапанний SOHC пропонувався у варіантах потужністю 91-100 к.с. в залежності від того, використовувався звичайний карбюратор або подвійний (Dual Carb). 1,6-літрові мотори так само пропонувалися в модифікаціях з різною потужністю: карбюраторний 16-клапанний SOHC потужністю 105 к.с, а також обладнані системою впорскування Honda PGM-FI двигуни потужністю 120 к.с. (SOHC16) і 130-сильний 16-клапанний DOHC.

Передня і задня підвіска Honda Civic - Двохважеля типу. При колісній базі 2500 мм автомобіль має мінімальний радіус розвороту 4,8 м. Коробка передач або механічна 5-ступінчаста, або 4-ступінчастий автомат. Відзначимо повнопривідні модифікації, назви яких починаються з "RT": вони оснащені передовою для свого часу системою повного приводу Real Time 4WD. Ці автомобілі могли оснащуватися або 4-ступінчастим "автоматом", або механічною коробкою передач із зміненими передавальними числами з першої по п’яту сходинки і доданої так званої "супернизькою" передачею, передавальне число якої має значення більше 4,5.

Honda Civic четвертого покоління для сьогоднішнього дня пропонує небагатий набір засобів безпеки. Навіть триточковими ременями обладналися не всі посадочні місця. Тільки більш дорогі версії оснащувалися дисковими гальмами всіх коліс. Втім, деякі повнопривідні модифікації додатково пропонували фірмову антиблокувальну систему гальм, що отримала назву ALB.

Honda Civic четвертого покоління - один з кращих представників японського автопрому свого часу. На жаль, важко очікувати хорошого технічного стану від праворульних примірників даного покоління, завезених ще в 90-х роках, і досить складно знайти дожив Civic в більш-менш пристойному вигляді, на долю якого випала спокійна щадна експлуатація.