Головна сторінка

Honda Civic

Роки випуску: 1987 - 1989

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Civic
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Пенсіонер - депутат Вільнянської міської ради сьомого скликання
Теребовлянська міська рада - Староста села Деренівка
Рокитнянська районна державна адміністрація Київської області - провідний спеціаліст з питань взаємодії з провоохоронними органами та оборонної роботи
Мінрегіон - заступник начальника відділу інформаційно-аналітичної роботи управління взаємодії з органами державної влади та роботи з підвідомчими організаціями
Мінрегіон - начальник відділу взаємодії зі ЗМІ та громадськістю
Військова частина А2365 - Начальник зв’язку - начальник вузла зв’язку
Прокуратура Вінницької області - Головний спеціаліст відділу фінансування та бухгалтерського обліку прокуратури Вінницької області
ДПІ у Жовтневому районі м.Дніпропетровська ГУ ДФС у Дніпропетровській області - Заступник начальника управління - начальник відділу
ДПРЗ-4 ДПРЧ-5 - Пожежний-рятувальник
Виідділ освіти Білгород-Дністровської районної державної Випаснянська зош I-III ступенів №1 - Вчитель Депутат Випаснянської сільскої ради
Усього знайдено - 117

Компактний 3-дверний хетчбек вважався головним типом кузова для Honda Civic, проте з третього покоління модельний ряд поповнився 4-дверним седаном, які мають незаперечні переваги - розумну ціну і більш "повноцінне" рішення посадки в автомобіль, що за визначенням не може дати салон з двома дверима у хетчбека. Втім, власникам седана доводиться миритися вже з іншим недоліком - втратою функціональності за рахунок втрати великих дверей багажника. Але, як би там не було, можливість вибору з двох варіантів кузова стала ще одним козирем Civic в боротьбі за покупця. При розробці цієї моделі особлива увага приділялася надійності і міцності конструкції кузова, а також тихому, плавному ходу. Тому тут використовується подвійна незалежна підвіска типу важеля, що є гордістю Honda і піднімає ходових характеристик автомобіля до першого класу. Якщо говорити про комплектації, то цей невеликий, привабливий седан успадкував від 3-дверний моделі досить комфортабельне внутрішній простір і зручне у використанні багажне відділення. Топові модифікації Civic четвертого покоління демонструють чудову для компактного автомобіля того часу начинку: автоматична коробка передач, клімат-контроль, люк у даху, електросклопідйомники, дзеркала з електроприводом, центральний замок. Правда, слід зазначити, що на відміну від хетчбека седан ні спочатку "зарядженим". Після деяких змін в модифікаціях в 1989 році була лише повернута спортивна комплектація Si, що вперше з’явилася в третьому поколінні, але тепер з двигуном потужністю 130 к.с. (Нагадаємо, хетчбек пропонує також комплектацію SiR зі 160-сильним мотором). Тому основний упор для седана був зроблений не на спортивність, а на внутрішнє оснащення і більший вибір по технічній частині - наприклад, повнопривідні версії пропонувалися тільки в чотиридверному кузові.

Лінійку моторів седана Honda Civic відкриває базовий двигун D13B - SOHC16, карбюраторний, потужністю 82 к.с. Втім, цей мотор не грав для седана важливої ролі. Все-таки йому доводилося "тягнути" на собі більшу вагу - 880 кг проти 810 у хетчбека. Тому основна ставка була зроблена на мотори 1,5 і 1,6. Перший з них, 16-клапанний SOHC пропонувався у варіантах потужністю 91-100 к.с. в залежності від того, використовувався звичайний карбюратор або подвійний (Dual Carb). 1,6-літрові мотори так само пропонувалися в модифікаціях з різною потужністю: карбюраторний 16-клапанний SOHC потужністю 105 к.с, а також обладнані системою впорскування Honda PGM-FI двигуни потужністю 120 к.с. (SOHC16) і 130-сильний 16-клапанний DOHC.

Передня і задня підвіска Honda Civic - Двохважеля типу. При колісній базі 2500 мм автомобіль має мінімальний радіус розвороту 4,8 м. Коробка передач або механічна 5-ступінчаста, або 4-ступінчастий автомат. Відзначимо повнопривідні модифікації, назви яких починаються з "RT": вони оснащені передовою для свого часу системою повного приводу Real Time 4WD. Ці автомобілі могли оснащуватися або 4-ступінчастим "автоматом", або механічною коробкою передач із зміненими передавальними числами з першої по п’яту сходинки і доданої так званої "супернизькою" передачею, передавальне число якої має значення більше 4,5.

Honda Civic четвертого покоління для сьогоднішнього дня пропонує небагатий набір засобів безпеки. Навіть триточковими ременями обладналися не всі посадочні місця. Тільки більш дорогі версії оснащувалися дисковими гальмами всіх коліс. Втім, деякі повнопривідні модифікації додатково пропонували фірмову антиблокувальну систему гальм, що отримала назву ALB.

Honda Civic четвертого покоління - один з кращих представників японського автопрому свого часу. На жаль, важко очікувати хорошого технічного стану від праворульних примірників даного покоління, завезених ще в 90-х роках, і досить складно знайти дожив Civic в більш-менш пристойному вигляді, на долю якого випала спокійна щадна експлуатація.