Головна сторінка

Honda Civic Ferio

Роки випуску: 2000 - 2003

Ринок: Японія

Компактні представники модельного ряду Civic, довго користувалися популярністю, з часом втратили своє становище, так як акцент ринкових пріоритетів змістився в бік моделей, що мають ще менші розміри. Так що 3-дверний хетчбек цього покоління на внутрішньому ринку був представлений тільки спортивною модифікацією Type R, 5-дверний хетчбек став більше схожий на мінівен, а основна ставка зроблена на седан Civic Ferio, який зовні не має нічого спільного з вищевказаними моделями, але демонструє новий підхід до боротьби за покупця і пропонує істотно більшу різноманітність в комплектаціях. При цьому, якщо для більшості модифікацій головною характеристикою все так же залишається практичність, то, наприклад, модифікація RS, оснащена 1,7-літровим двигуном і 5-ступінчастою механічною трансмісією, може похвалитися спортивним режимом їзди. Як приклад топової комплектації Ferio служить модифікація XL, де в списку стандартного устаткування присутній шкіряний салон з шикарним інтер’єром бежевого відтінку і двокольорового передньою панеллю, іммобілайзер з системою доступу без ключа, кондиціонер, AM / FM-тюнер з програвачем компакт-дисків, лобове скло з смугою захисту від ультрафіолету, обробка під дерево, сонцезахисний козирок з косметичним дзеркалом, центральна консоль з кишенею і підстаканниками, додаткова кишеня на спинці передніх сидінь, протитуманні фари, люк з електроприводом і димчастим склом, протитуманні і ксенонові фари, навігаційна система з функцією розпізнавання голосу. Крім того, Civic Ferio пропонує пристойний запас простору для задніх пасажирів і плоский рівну підлогу (крім повнопривідних модифікацій).

Для оснащення Civic Ferio використовувалася широка гама двигунів. Головна відмінність від попередніх поколінь в тому, що мотор 1,3 літра став приналежністю силової установки гібридних модифікацій седана Civic. Так що "офіційно" моторний ряд починається з 1,5-літрового двигуна SOHC16 потужністю 105 к.с. Він агрегатується з усіма типами трансмісій, пропонованих для Civic: 5-ступінчаста "механіка", 4-ступінчастий "автомат" і варіатор, причому в перших двох випадках пропонується в тому числі і повний привід. Наступний в лінійці мотор D15B так само має об’єм 1,5 л і тип SOHC VTEC (115 к.с.), а в пару до нього пропонується "механіка" або "автомат" і повний привід. Найпотужніший двигун - D17A (SOHC VTEC) - розвиває 130 "сил" при 6300 об / хв і 155 Нм крутного моменту (при 4800 об / хв). Він, так само як і базовий мотор, пропонується з трьома типами трансмісії, а в повноприводному варіанті - тільки з АКПП.

Передня підвіска Civic Ferio тепер має Стійко конструкцію (тип Макферсон), задня залишилася без змін - подвійний поперечний важіль. Передні гальма - дискового типу, задні - барабанні, за винятком комплектацій XL і RS, де ззаду так само використовуються диски; а крім цього, в окремих комплектаціях - стабілізатори поперечної стійкості спереду і ззаду. Дорожній просвіт Civic Ferio становить прийнятні 150-155 мм, а мінімальний радіус розвороту - 5,3 м. Використання електропідсилювача керма прийнято, зокрема, в якості основної із заходів боротьби за економію палива, яка завжди була пріоритетною для Honda.

Подушки безпеки для водія і переднього пасажира (бічні - опція) входять в стандартний список устаткування безпеки Civic Ferio. Крім іншого, автомобіль має кузов підвищеної жорсткості, що включає в себе елементи каркаса з високим поглинанням енергії удару. В якості штатного обладнання також присутні: ABS з інтегрованою системою розподілу гальмівних сил, дитячі кріплення, ремені безпеки з обмежувачами навантаження і преднатяжителями. Високий рівень захисту показують результати краш-тестів.

Седан Civic Ferio входить в число найпопулярніших праворульних моделей на ринку. В активі автомобіля - хороша тяговооруженность, завжди характерна для "хондовских" представників модельного ряду, а також високий рівень економічності. При цьому Ferio, з його рівнем комфорту в максимальних комплектаціях, цілком може змагатися і з більш престижними представниками авторинку.