Головна сторінка

Honda Civic Ferio

Роки випуску: 1995 - 1998

Ринок: Японія

Цей чотиридверний седан з лінійки автомобілів Honda Civic - популярної моделі 1,5-літрового класу - носить на внутрішньому ринку власну назву Civic Ferio. Він має розміри кузова, що дозволяють привнести легкість в експлуатацію машини, і достатня салонне простір. В цілому можна сказати, що в цьому автомобілі знайдеться багато плюсів, які заслуговують на увагу, включаючи характерну для Civic спортивність. Відмінною особливістю цього покоління моделі, яке стало шостим за рахунком за всю історію Civic, є підвищена безпека салону і економічність з точки зору витрат палива. Civic Ferio розроблявся відповідно до світових стандартів. Завдяки цьому Civic Ferio поєднує в собі і потужність, і невисокий витрата палива. Розробкою цієї машини концерн Honda вніс свій внесок в покращення екологічної ситуації в країні. На відміну від хетчбека цього ж покоління, для якого було скорочено кількість комплектацій, седан Civic Ferio пропонував покупцям максимально широке технічне різноманітність. Найбільше багатство оснащення має на увазі наявність електролюка, природно, повний електропакет, не виключаючи дзеркал і наявності електроприводу водійського крісла (в спортивних комплектаціях - відповідно, використовуються спортивні сидіння з поліпшеною бічною підтримкою і спортивне кермо), автоматичного кондиціонера, тоноване скло, алюмінієвих дисків. Багажник, хоч і відокремлений від салону, доступ в нього можна отримати через спинки заднього сидіння спліт-типа.

Моторний ряд Honda Civic Ferio починається з 1,3-літрового мотора потужністю 91 к.с., комплектується механічною або автоматичною коробкою передач. 1,5-літрові мотори зустрічаються в модифікаціях потужністю 105 і 130 к.с. і, крім названих типів трансмісії, пропонують також варіатор Honda Multimatic. Тут вперше встановили двигун з 3-ступінчастою системою VTEC, що дозволяє контролювати роботу двигуна на низьких, середніх і високих швидкостях. 1,6-літровий мотор D16A також представлений різними модифікаціями: для передньопривідних машин його потужність становить 105 к.с. (Ця версія характеризується низьким вмістом шкідливих речовин у вихлопних газах - LEV), а для повнопривідних - 120 к.с. Мотори цієї серії комплектуються тільки АКПП або МКПП. Так само, як і 1,6-літровий двигун DOHC + VTEC B16A, призначений для комплектацій Si / Si II, при цьому в комбінації з "автоматом" він має потужність 170 к.с., а з "механікою" - 155 "сил" Підвіска автомобіля має подвійну незалежну конструкцію типу важеля, найбільш підходящу для реалізації спортивного характеру Honda Civic. Втім, далеко не всі комплектації передбачають наявність стабілізаторів поперечної стійкості. Передній пропонується для версій Vi і RTi. Обидва (передній і задній) присутні в спортивних комплектаціях Si, при цьому навіть додана передня розпірка, для додаткового збільшення жорсткості, укупі з установкою більш жорстких пружин і амортизаторів. Стало вже правилом, що повнопривідні модифікації (Real Time 4WD) пропонувалися тільки з цим типом кузова і тільки в комбінації з 1,6-літровим двигуном.

По мірі модернізації моделі, змінювався підхід до обладнання, яке відповідає за безпеку. Так, з вересня 1996 року в стандартне оснащення увійшли фронтальні подушки безпеки (водія і переднього пасажира). Антиблокувальна система гальм, спочатку була присутня тільки в дорогих комплектаціях, стала пропонуватися і для "молодших" комплектацій, при цьому була знижена ціна опції. Крім іншого, автомобіль в комплектації Si міг бути обладнаний диференціалом, що підвищує характеристики керованості (тільки для 5-ступінчастою МКПП).

Honda Civic Ferio - один з найпопулярніших праворульних автомобілів. Його відмінною рисою є на рідкість збалансовані характеристики і спортивний характер, властивий всім представникам сімейства Civic. Великий асортимент машин саме цього покоління, наявність недорогих і, навпаки, топових спортивних модифікацій дозволяє легко вибрати авто на власний смак.