Головна сторінка

Honda Civic Ferio

Роки випуску: 1991 - 1995

Ринок: Японія

П’яте покоління Honda Civic, яке почало випускатися в 1991 році, було вельми затребуване. Велику роль в цьому зіграла стильна форма кузова. Трехдверний хетчбек Civic знаходився в центрі загальної уваги до тих пір, поки не з’явився седан, що отримав власну назву Civic Ferio, за своїми динамічними показниками нічим не поступається хетчбеку. Civic чудово тримає дорогу - як на високих швидкостях, так і при проходженні поворотів. Наявність ізольованого багажного відділення підвищує комфортність Civic Ferio в порівнянні з хетчбеком. Можна відзначити, що популярність седана зіграла свою роль і в тому, що, як і в попередньому поколінні, тут пропонувалося більшу кількість модифікацій, ніж для хетчбека. Наприклад, тільки в чотиридверному кузові реалізована ідея повного приводу. Якщо ж говорити про оснащення в цілому, то градація комплектацій Civic Ferio йшла від найпростіших версій EL до топової модифікації SiR. У першому випадку автомобіль пропонував тільки найнеобхідніший мінімум: кондиціонер з ручним керуванням і гідропідсилювач. З максимальною ж комплектацією власник отримував автоматичний кондиціонер, що складаються дзеркала з електроприводом, спортивні сидіння і кермо, обшитий шкірою, спойлер з додатковим стоп-сигналом, шини на легкосплавних дисках 15". Можна ще відзначити, що в більш дорогих версіях для Civic Ferio покладалася така приємна "дрібниця", як задній склоочисник, чим може похвалитися аж ніяк не кожен седан.

На топову модифікації SiR встановлений 1,6-літровий рядний 4-циліндровий двигун DOHC VTEC з системою впорскування PGM-FI, що розвиває потужність в 170 к.с. (В комплектації з автоматичною трансмісією - 155 к.с.). Крім нього, пропонувався і інший 1,6-літровий мотор, який дістався від попереднього покоління Civic і був відсутній в моторній гамі хетчбека. Він ставився тільки на повнопривідні модифікації, причому як у вприськовом, так і в карбюраторному виконанні. Крім цього, на Civic Ferio ставилися мотори об’ємом 1,5 літра в різних модифікаціях, і навіть найскромніший в ряду 1,3-літровий двигун потужністю 85 к.с. при своєму невеликому обсязі демонструє непогану тягу.

Хоч Civic Ferio і є седаном, завдяки подвійної незалежної системи важеля підвісці і легкої керованості його можна назвати спортивним передньопривідним автомобілем. Повнопривідні модифікації, як і в попередньому поколінні, мають у своїй назві абревіатуру RT, що містить натяк на наявність фірмової хондовской системи повного приводу Real Time 4WD. Ці машини пропонувалися як з автоматичною коробкою передач, так і на "механіці".

У базовій комплектації Civic Ferio пропонує дискові вентильовані передні гальма, чого не було у простих версій попереднього покоління. У максимальному оснащенні автомобіль може бути обладнаний передніми подушками безпеки, триточковими ременями, підсилювачами жорсткості в дверях, антиблокувальною системою гальм. До окремих передньопривідним модифікаціям (SiR, VTi) в якості опції пропонувався диференціал підвищеного тертя (LSD), який істотно покращує динамічні характеристики і керованість в поворотах.

Civic Ferio зразка 1991-95 років і в даний час не втрачає своєї популярності через прекрасних ходових якостей. Можна відзначити, що пропозиція по седанам ширше, ніж по хетчбекам цього ж покоління, відповідно, простіше знайти автомобіль, який підходить за ціною і станом. Але, оскільки Civic завдяки своїй спортивності і незалежно від типу кузова частіше провокує власників на "подвиги", дуже важливо приділяти при покупці особливу увагу перевірці двигуна і ходової частини.