Головна сторінка

Honda Civic Type R

Роки випуску: 2007 - 2010

Ринок: Японія

Якщо звичайний, "цивільний" Civic (як, власне, і перекладається назва) розглядається, головним чином, як сімейний автомобіль або як авто для повсякденних поїздок, то Civic Type R з моменту свого створення сповідує вищість і міць. При проектуванні третього покоління моделі, розробники намітили основний шлях розвитку - швидкість, краща для передньопривідних спортивних автомобілів Honda. Дебют нового покоління, створеного на базі європейського Civic, відбувся в 2006 році на Женевському автосалоні. Однак, якщо в Європі Type R - це трехдверний хетчбек, то на внутрішньому японському ринку пропонується модель, створена на базі седана, який зберіг колишню підвіску і оснащеного новим 225-сильним двигуном, проти 200-сильного мотора європейської версії. З огляду на такі кардинальні відмінності, можна говорити про існування двох різних моделей Civic Type R. Японський Type R зразка 2007 року вступив в продаж 29 березня 2007 року. Автомобіль має оригінальний аеродинамічний обвіс, розмір і форма якого ретельно вивірені для мінімального опору руху, а на панелі приладів з’явився індикатор обертів двигуна, що зчитує показання системи VTEC. Спочатку передбачався тільки білий колір кузова, але пізніше кількість квітів було доведено до п’яти. У стандартній комплектації для японського Civic Type R передбачені ксенонові фари, задні і передні протитуманні фари; електропакет, включаючи складні дзеркала заднього виду на електроприводі, автоматичний кондиціонер, дистанційний ключ. Пізніше була представлена нова модифікація Mugen RR, яка пройшла підготовку в тюнинг-ательє M-TEC (Mugen). Завдяки застосуванню полегшених деталей помітно знижений вага кузова і підвіски, використана спеціальна гума Bridgestone Potenza RE070 RR Spec, гальмівні супорти Brembo, в салоні - спортивні "ковші" Recaro.

Стандартний Civic Type R для внутрішнього ринку оснащений форсованим двигуном K20A. Цей 2,0-літровий силовий агрегат, обладнаний системою iVTEC розвиває потужність 225 к.с. при 8000 оборотів в хвилину. Модернізований ж Mugen RR отримав додаткові 15 "коней" за рахунок установки спеціального блоку циліндрів і оптимізації системи впуску та випуску, в результаті чого загальна потужність доведена до 240 сил при 8000 оборотах на хвилину, що крутить же момент становить 220Нм при 7000 оборотах на хвилину. Слід врахувати ще і знижена вага кузова. Хоча за мірками обивателя він зменшився всього на 15 кг, але і цього достатньо для того, щоб відповідати покладеним завданню - демонструвати рекордну динаміку. До слова, для випробування технічних можливостей автомобіля була обрана траса Цукуба, довжиною в 2 070 метрів. Повне коло Honda Civic Type R Mugen RR зробив за 1 хвилину і 6,68 секунди.

Автомобіль оснащений спеціально налаштованої спортивною підвіскою, яка включає гальма Brembo. Підвіска повністю незалежна і передбачає наявність стійок Макферсона попереду і двохважелем (Double wishbone) конструкції ззаду. Двигун працює в парі з 6-ступінчастою механічною трансмісією. Крім того, Civic Type R покладається диференціал підвищеного тертя (Helical LSD). Рульове управління - з електропідсилювачем. Мінімальний радіус розвороту досить пристойний - свого роду плата за спортивність - і становить 5,9 м.

Активні і пасивні системи безпеки Civic Type R включають фронтальні подушки безпеки (водія і переднього пасажира), кріплення Isofix, антиблокувальну систему ABS з EBD, додаткові підсилювачі жорсткості кузова, передні ремені безпеки з преднатяжителями і обмежувачами навантаження. Крім того, щоб забезпечити почуття безпеки в нічний час, автомобіль обладнаний газорозрядними фарами з автоматичним корректором.

На вторинному ринку праворульние екземпляри даного покоління представлені в одиничних екземплярах. Все-таки Civic Type R - безумовно, автомобіль на любителя. Причому, любителя гострих відчуттів - і в прямому, і в переносному сенсі. Жорстка підвіска, низький кліренс укупі зі станом російських доріг загального користування, особливо взимку, коли автомобіль перетворюється, на думку деяких власників, в "снігоприбиральної" агрегат, на жаль, не дозволяють в повній мірі насолодитися враженнями від цього чудового автомобіля.