Головна сторінка

Honda Crosstour

Роки випуску: 2013 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Honda Crosstour
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Державне підприємство водних шляхів "Укрводшлях" - Заступник начальника з антикорупційної роботи, міжнародного співробітництва та інвестицій
ТОВ "ВОСТОК-КМК", директор - Депутат Шевченківської районної ради
Верховна Рада України - помічник-консультант народного депутата України
Трускавецька міська рада - Заступник міського голови
Обласна психоневрологічна клінічна лікарня №1 - головний лікар
ТОВ "ОМЕГА-МОТОРС", (Кіровоградська міська рада) - Директор, (Депутат Кіровоградської міської ради 7 скликання)
КП "Радіостанція "Голос Києва" - тимчасово виконуючий обов’язки директора
Державна служба України з питань праці - Головний спеціаліст відділу зайнятості (з 21.10.2014 перебування у дикретній відпустці по догляду за дитиною )
Ужгородський міський пологовий будинок - Головний лікар
в/ч 2144 - Інспектор прикордонної служби 2 категорії відділу прикордонної служби "Львів-аеропорт"
Усього знайдено - 153

У 2012 році Honda представила концепт оновленого варіанту моделі Crosstour, який зроблений схожим на позашляхові моделі компанії: змінена передня частина машини, вона стала більш агресивною і атлетичної. На нижні частини дверей встановлені чорні пластикові молдинги з сріблястими вставками, змінилася і задня частина кузова. Оновлений Crosstour отримав видозмінену решітку радіатора, інший дизайн порогів, переднього і заднього бамперів, а також нові легкосплавні 17- і 18-дюймові диски. 

В інтер’єрі, по завіреннях Honda, застосовані матеріали більш високої якості. Оновився дизайн рульового колеса і зовнішній вигляд центральної консолі зі вставками з дерева і алюмінію. 

Для поліпшення оглядовості була видозмінена форма задніх підголівників. Під капотом бензинові двигуни - 2,4-літровий в поєднанні з переднім приводом і 3,5-літровий в повнопривідної модифікації. Базова версія Executive має двозонний клімат-контроль, шкіряну обробку салону, люк з електроприводом, інтелектуальний мультіінформаціонний і додатковий сенсорний дисплеї, підігрів передніх і задніх сидінь.Також в стандартну комплектацію входять електропривод передніх сидінь, крісло водія з можливістю електрорегулювання поперекового упору і з функцією запам’ятовування положення, датчик світла, камера заднього виду, hands-free з технологією Bluetooth, круїз-контроль, електропривод дзеркал з обігрівом, підсвічування зони дверей, ксенонові фари з автокорректором і Hi-Fi-магнітола з 6 динаміками, сабвуфером, USB- і AUX-роз’ємами і CD-чейнджером. 

У комплектаціях Premium і Premium Navi (тільки з повним приводом) Crosstour має інтелектуальну систему безключового доступу в автомобіль і запуску / зупинки двигуна, підрульові пелюстки і адаптивний електропідсилювач керма (EPS). У комплектацію Premium Navi входить навігаційна система c жорстким диском і функцією моніторингу трафіку (інформація про пробки) .Стандартна комплектація оновленого Crosstour - Executive - має передній привід і 2,4-літровий бензиновий двигун i-VTEC потужністю 194 к.с.в поєднанні з 5-ступінчастим "автоматом".Crosstour в комплектаціях Premium і Premium Navi оснащується 3,5-літровим V6 i-VTEC (281 к.с.) силовим агрегатом, створеним за технологією Earth Dreams, з системою деактивації циліндрів (VSM). Даний мотор працює в парі з 6-ступінчастою АКП і дозволяє автомобілю прискорюватися до 100 км / год за 8,1 секунди.Варто відзначити, що дорестайлінговий Crosstour в РФ пропонував тільки автоматично підключається повний привід і оснащувався 3,5-літровим мотором V6 (275 к.с.).

Незалежна підвіска Crosstour включає передню двохважеля і задню мультіричажную підвіски із стабілізаторами поперечної стійкості - все це Crosstour отримав від американської версії Accord, природно, з необхідною перенастроюванням (посилені пружини, амортизатори і стабілізатори, змінилися кути установки коліс).Гальма дискові вентильовані на обох осях. 

Пристойний дорожній просвіт - 205 мм, правда його дещо нівелює довга колісна база 2800 мм, та й радіус розвороту 6 метрів досить великий для обмежених міських умов. А ось в плані комфорту для задніх пасажирів Crosstour здатний порадувати - відстань між рядами сидінь у порівнянні з "Акордом"збільшено пристойно.Але через специфічної форми кузова постраждав багажник - його обсяг невеликий і варіюється від 457 до 757 літрів. Зате під його підлогою знаходиться інноваційне багажне відділення "Hidden Removable Utility Box" глибиною 20 сантиметрів.За безпеку кросовера відповідають 8 подушок, ABS, система електронного розподілу гальмівних зусиль (EBD), система курсової стійкості (VSA) і система допомоги при гальмуванні (BA). 

Також в наявності камера заднього огляду, самозатемняющееся дзеркало заднього виду, круїз-контроль і система LaneWatch - стеження за сліпими зонами і смугою руху. У Краштест NHTSA і IIHS автомобіль удостоївся максимальних оцінок за більшістю показників, за винятком тесту на міцність криші.Honda Crosstour був покликаний поповнити популярний нині сегмент повнорозмірних кросоверів і застовпити певний сегмент ринку.Цьому мали сприяти просторий трансформований салон, а також відповідний рівень якості та оснащення.Однак не дуже вдалий екстер’єр новинки не припав до душі більшості цільової аудиторії. У підсумку виробник був змушений зняти модель з виробництва через низький рівень продажу. Втім, старі Honda Crosstour користуються достатнім інтересом.

Все-таки дизайн автомобіль має нетривіальний, багате оснащення, та й приналежність до марки Honda грає велике значення.