Головна сторінка

Honda Fit

Роки випуску: 2010 - 2012

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Fit
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Управління Держпраці в Івано-Франківській області - головний спеціаліст-юрисконсульт сектору юридичного забезпечення
Управління Держпраці в Івано-Франківській області - головний спеціаліст-юрисконсульт сектору юридичного забезпечення
Усього знайдено - 2

Друге покоління компакт-кара Honda Fit стартувало в 2007 році. Новий кузов отримав кілька змінений передок, більш "опуклий" за рахунок висунутих вперед стійок лобового скла, завдяки чому силует автомобіля виглядає дуже свіжо. Крім того, була збільшена колісна база і змінена компоновка агрегатів, від цього виграли розміри салону, а величезне лобове скло додатково посилює відчуття вільного простору всередині автомобіля. І, зрозуміло, ці зміни не могли не поліпшити оглядовість. Бензобак Fit і раніше має центральне розташування, а багажник - пристойний запас обсягу і дворівневий підлогу, що утворюється простір під яким можна використовувати для перевезення багажу. Положення крісел регулюється в різних напрямках. Друге покоління Fit, можна сказати, закріпило успіх попередньої генерації, буквально увірвалася на ринок і увійшла в число найпопулярніших моделей на внутрішньому ринку. Розширилася кількість комплектацій, в тому числі за рахунок пропозиції трьох варіантів трансмісії, а не двох, як раніше. Можна відзначити появу спортивної версії автомобіля RS, що відрізняється настройками підвіски і відповідає статусу обробкою інтер’єру і екстер’єру. Поступово підвищується рівень оснащення базових комплектацій привів до появи модифікації G Smart Selection. Модель з 1,3-літровим двигуном отримала систему дистанційного доступу Honda Smart Key System, а також систему безконтактної оплати проїзду по швидкісних магістралях ETC. У більш дорогих комплектаціях з’явилися круїз-контроль і підігрів передніх сидінь. У 2010 році кожна з модифікацій отримала індивідуальну декоративну решітку радіатора, що підкреслює характер тієї чи іншої моделі. Окремої згадки заслуговує спеціальна комплектація She’s - підкреслено "жіночий" варіант з особливим пропозицією за кольором кузова і оснащенням.

На автомобіль встановлюються 1,3- і 1,5-літрові двигуни нового покоління з системою i-VTEC потужністю 100 і 120 к.с. відповідно. Завдяки сучасним конструктивним рішенням ці двигуни відрізняються невисоким витратою палива, а в поєднанні з оновленим варіатором і системою Creep Control System (ця система запобігає повільний рух автомобіля на холостих обертах) демонструють високу продуктивність і ефективність. У 2010 році на 1,3-літрових моделях змінені настройки двигуна і трансмісії, а на 1,5-літрових - збільшено передавальне число трансмісії, що призвело до ще більшого зниження витрати палива. Одночасно на додаток до 5-ступінчастою механіці з’явилася шестиступінчаста коробка передач i-SHIFT з автоматичним перемиканням передач і можливістю вибору вручну за допомогою пелюсток на рульовому колесі.

Підвіска Honda Fit конструктивно не змінилася. Спереду - амортизаційні стійки. Позаду - підвіска De-Dion у повнопривідних модифікацій і нерозрізна балка у передньопривідних. Зміни торкнулися лише геометрії вузлів і налаштувань підвіски, покликаних поліпшити керованість автомобіля і стійкість в русі. Базові версії оснащувалися колісними дисками на 14 & rdquo ;, для більш дорогих комплектацій покладалися 15-дюймові легкосплавні диски, але, наприклад, для півторалітрової версії RS Fine Style пропонувалася "взування" вже на 16 дюймів розмірністю 185/55. Автомобіль має непоганий радіус повороту - 4,7 метра.

В стандартне оснащення Honda Fit входить наступний набір систем і засобів безпеки: передні подушки (водія і пасажира), системи ABS, Brake Assist і EBD, ремені безпеки з преднатяжителями і обмежувачами зусилля натягу, підсилювачі жорсткості в дверях. Дорогі версії можуть мати в оснащенні антипробуксовочную систему, систему електронного контролю курсової стійкості, бічні подушки і шторки безпеки. Крім того, якщо порівнювати з попереднім поколінням, автомобілю вдалося домогтися ще кращих результатів в краш-тестах.

Honda Fit виразно вніс свою лепту в нові уявлення про те, як повинен виглядати компактний міський автомобіль. Якщо в момент появи на нашому ринку першого покоління покупці (а частіше чоловіки) ще придивлялися до цього автомобіля, що має дуже неординарний вигляд, то Fit другого покоління очікувала добре прокатана колія - модель має масу шанувальників серед представників обох статей. Сьогодні це одна з найбільш широко представлених у вторинному сегменті машин, в активі якої - чудова динаміка, компактність, але в той же час достатній запас простору всередині.