Головна сторінка

Honda Fit Aria

Роки випуску: 2002 - 2005

Ринок: Японія

Цей седан, побудований на базі моделі Fit, завоював велику популярність на японському ринку. Він почав випускатися в кінці 2002 року і став 4-й моделлю серії SMALL MAX, продовживши концепцію Fit, Mobilio і Mobilio Spike. У цьому автомобілі використана невелика платформа з розташованим посередині паливним баком, завдяки чому вдалося зберегти його досить пристойний (з урахуванням низької витрати палива) обсяг в 42 л. А відмінна місткість салону, що дісталася "у спадок" від Fit, незважаючи на компактні розміри самого кузова машини, кілька змінює консервативні уявлення про компактних міських седанах в застосуванні до цієї моделі. Fit Aria проводився в відділенні Honda в Таїланді, звідки ця модель експортувалася до багатьох країн світу. При оформленні інтер’єру автомобіля основні акценти були розставлені на сучасному дизайні і комфорті. Два відтінку бежевого (світлий і темний), використані в дизайні, надають автомобілю розкішний вигляд. Трансформація сидінь заднього ряду дозволяє вивільнити додатковий простір: заднє сидіння піднімається в співвідношенні 40/60, можна прибрати спинку, створивши рівну поверхню з багажником, щоб розмістити довгі предмети. Автомобіль має складаються бічні дзеркала, кермо з електропідсилювачем, два бардачка з боку пасажира, підстаканники і кишеньки, дистанційний ключ. Приладову панель утворюють три круглих інформативних модуля. У штатне устаткування півторалітрових версій входить центральна антена на даху, тоновані стекла, шкіряне кермо, вставки "під дерево" на центральній консолі і панелі керування електроприводом стекол, водійське крісло з підлокітником, іммобілайзер. На деяких моделях можна зустріти такі корисні опції, як обігрів дзеркал, коректор фар, задній склоочисник з омивачем.

Fit Aria має в оснащенні два типи двигунів серії i-DSI - 1,3- і 1,5-літровий потужністю відповідно 86 і 90 л . С., на моделях з 2005 року останній отримав систему VTEC, потужність була доведена до 110 сил. Всі модифікації Fit Aria використовують фірмову трансмісію Multi Matic, при цьому в моделях з 1,5-літровим мотором є можливість використання імітації ручного режиму з 7-ю фіксованими швидкостями. Цей автомобіль здатний подарувати своєму власникові легке, приємне рух і при цьому продемонструвати чудову економічність: витрата палива становить близько 4,9 л на 100 км для 1,3-літрового двигуна і близько 5 л на 100 км для 1,5-літрового.

Підвіска Fit Aria повністю ідентична моделі Fit. Це стійки McPherson попереду і два типи конструкції ззаду - Де-Діон на повнопривідних модифікаціях і торсіонна балка на передньопривідних машинах. Повний привід - Real Time 4WD з системою Dual Pump (подвійний насос), яка дозволяє оперативно підключати задні колеса тільки в необхідний момент, що забезпечує підвищену економію палива.

Обладнання активного та пасивного захисту включає в себе подушки безпеки водія і переднього пасажира, системи EBD ( електронна система розподілу гальмівних сил) і ABS, доповнені системою екстреного гальмування, передні ремені з обмежувачами зусилля, кріплення ISOFIX, бруси безпеки в дверях. Збільшена жорсткість кузова на кручення. За доплату окремі моделі оснащувалися бічними подушками безпеки, а також газорозрядними фарами з низьким енергоспоживанням і більш ефективним освітленням дороги.

Хоча седан Fit Aria за визначенням не може запропонувати тій же функціональності, якою володіє його 5-дверний побратим, все ж це досить цікавий варіант міського автомобіля - по маневреності, динаміці, оснащенню. Особливо полуторалітровиє версії, які, власне, і складають значну частину пропозиції на ринку, з якого найбільшого інтересу заслуговують, звичайно, максимальні комплектації.