Головна сторінка

Honda Freed Spike

Роки випуску: 2010 - 2011

Ринок: Японія

Mobilio і Mobilio Spike, дарма що мали загальну силову структуру кузова і багато панелі, зовні відрізнялися настільки, що можна було вирішити - перед нами різні моделі. Їх прямі нащадки дотримуються тієї ж тенденції. У Freed Spike, на відміну від "просто" Freed НЕ клиновидний силует, є нехай і не яскраво, але виражений капот, а замість вікна над заднім крилом глуха панель. Плюс, звісно ж, інша фронтальна світлотехніка, решітка радіатора, бампери. В цілому Spike виглядає суворіше. На відміну від Freed з трьома рядами сидінь, всередині у Freed Spike 5-місцевий салон з різними варіантами трансформації, рівною підлогою при додаванні всіх рядів крісел і масою ємностей для речей по всьому салону.

Технічно Freed і Freed Spike ідентичні. За винятком хіба що комплектації з "автоматом" і переднім приводом - подібний Freed Spike недоступний. А ось гібридний мінівенчик в цьому кузові існує. 88-сильний двигун, варіатор і 10-кіловатний електромотор забезпечують Spike витрата в 4,63 л / 100 км. Проте, саме в Spike для розміщення батареї були змінені пластикові панелі підлоги багажника. Завдяки цьому зберігся і обсяг вантажного відсіку, і варіанти його трансформації.