Ринок: Україна
Прізвище Ім’я По-батькові | Місце роботи та посада |
---|---|
Олексюк Алла Олександрівна |
Демидівський районний суд Рівненської області - голова суду |
Рожок Наталія Миколаївна |
Департамент охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації - Головний спеціаліст |
Принько Наталія Станіславівна |
УІПКП "102" ГУНП у м. Києві - заступник начальника відділу |
Дорошкевич Анатолій Миколайович |
Банкнотно-монетний двір Національного банку України - заступник начальника відділу |
Борденюк Василь Іванович |
Апарат Верховної Ради України - Керівник Головного науково-експертного управління |
Борденюк Євгенія Миколаївна |
Вищий господарський суд України - суддя |
Лясковський Тарас Михайлович |
Міністерство охорони здоров’я України - Начальник управління |
Буряк Лариса Іванівна |
Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - Головний спеціаліст режимно-секретного органу |
Диба Юлія Дмитрівна |
ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві - ГДІ |
Диба Юлія Дмитрівна |
ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві - ГДІ |
Усього знайдено - 336 |
Назва цього автомобіля розшифровується як "Hi-rider Revolutionary Vehicle", де два останніх слова зрозумілі і без перекладу (революційний автомобіль), а ось що стосується "Hi-rider" - це, зрозуміло, гра слів, причому з безліччю варіантів значень останнього - "гонщик" ("вершник"), та ще "високий". І це дійсно все про нього - про Honda HR-V, автомобіль, здатний викликати бурю емоцій. Зовнішність його викликає захоплені почуття, комфортний симпатичний салон - думки про затишок і зручність. Варто звернути особливу увагу на широке скління, великі колеса, компактний кузов, високу посадку і короткі звіси. Цей автомобіль просто створений для того, щоб кочувати між містом і передмістям, дозволяючи власникам вирватися із задушливих вулиць в стихію вільних доріг і оточення природи.
Офіційними дилерами в Україні Honda HR-V пропонувався в декількох модифікаціях: передньопривідна і повнопривідна версії з базовим мотором і варіант з більш потужним двигуном нового покоління. Для простої модифікації в стандартне обладнання входить електропакет (дзеркала, скла, центральний замок), гідропідсилювач керма, люк, підігрів дзеркал і передніх сидінь, іммобілайзер, колеса розмірністю 205/60 R16. HR-V з більш потужним мотором оснащуються тільки механічною коробкою передач, є протитуманні фари і литі диски, а також все перераховане вище.
Крім того, автомобіль пропонувався як в трехдверном, так і в п’ятидверному варіантах.На цей паркетний позашляховик Honda HR-V встановлюється 1,6-літровий бензиновий чотирициліндровий двигун, потужність якого в найпростішому варіанті становить 105 к.с. (В номері двигуна позначається як W1), а в модифікації VTEC, тобто із змінними фазами газорозподілу, - вже 124 к.с. (W5). Для більш простий модифікації двигуна пропонувалися два види трансмісії: 5-ступінчаста ручна коробка і безступінчатий автоматичний варіатор (CVT). Ця трансмісія, вперше застосована на повноприводному автомобілі забезпечує гладке і в той же час досить жваве прискорення.Автомобіль оснащений короткоходнимі підвісками: спереду - Макферсон, а ззаду - жорстка поперечна балка з тягою Панара і двома поздовжніми важелями з кожного боку. І спереду, і ззаду застосовані стабілізатори поперечної стійкості. У трансмісії повнопривідної модифікації автомобіля відсутня понижуючий ряд передач і немає ніяких блокувань.
У той же час Honda HR-V революційна і тут, і відрізняється повним приводом оригінальної конструкції. Його особливість полягає в тому, що в нормальних умовах руху машина передньопривідна, але як тільки передні колеса починають пробуксовувати, багатодискова гідромуфта підключає задні. Це здійснюється без застосування будь-якої електроніки і досягається за рахунок того, що в системі управління повним приводом DPS (DualPump System, свого роду роздавальної коробці) встановлені насоси однаковою продуктивності, між якими за двома магістралях постійно циркулює масло. Як тільки з’являється різниця швидкостей обертання мостів, в одній з магістралей піднімається тиск, і гідравліка блокує муфту.
Висока безпека Honda HR-V забезпечується тим, що в базову комплектацію автомобіля включена антиблокувальна система гальм (ABS), електронний розподільник гальмівних зусиль (EBD) і система допоміжного гальмування (BAS). Крім цього, присутні дві подушки безпеки, ремені безпеки з преднатяжителями і обмежувачами нагрузкі. Якщо не брати до уваги окремі нюанси, що випливають з компактності Honda HR-V, в сухому залишку - безліч переваг. Перш за все, слід відзначити високу надійність цієї машини, виробленої в Японії. Це дуже невибагливий, маневрений і економічний автомобіль з міцною підвіскою і надійними двигунами. Важливо відмінне поєднання ціни та якості.
Ліворульна версія менше поширена на ринку, ніж HR-V з правим кермом, проте попит саме на цю варіацію, можливо, навіть і вище - автомобіль цей майже не застоюється в продажу. Великий інтерес на модель відзначений і з боку жінок - його характеристики дозволяють впевнено користуватися міськими парковками, а то і вивезти на природу дітей і чоловіка. Так що не дивно, що HR-V користується заслуженим увагою любителів активного відпочинку, особливо повнопривідні версії, що володіють відмінною в своєму класі прохідністю.