Головна сторінка

Honda HR-V

Роки випуску: 2001 - 2003

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda HR-V
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Міністерство охорони здоров’я України - Начальник управління
Головне управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області - Провідний спеціаліст
відділ Держгеокадастру в Ярмоленецькому районі - голвний спеціаліст з державного геодезичного нагляду
в/ч А0456 - головний оперативний черговий в/ч А0456
Міністерство охорони здоров’я України - Начальник управління
Франківський відділ поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області - оперуповноважений
Збройні сили України - Військовослужбовець
2 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ - ПОЖЕЖНИЙ-РЯТУВАЛЬНИК КАРАУЛУ 30 ДЕРЖАВНОЇ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОЇ ЧАСТИНИ 2 ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Мукачівський прикордонний загін - Заступник начальника Мукачівського прикордонного загону - начальник відділу забезпечення
Мукачівський прикордонний загін - Заступник начальника Мукачівського прикордонного загону - начальник відділу забезпечення
Усього знайдено - 108

У 1998 році дебютувала модель Honda HR-V, що поєднує в собі непоєднувані характеристики: позашляховий і комфортний автомобіль. На Токійському автосалоні концепт був показаний ще в 1997 році і був вельми незвичайний, навіть футуристичний автомобіль. Серійний зразок трохи простіше, але все одно зовнішній вигляд цього високого 3-дверного автомобіля виглядає надзвичайно свіжо. У дизайні екстер’єру всюди зустрічаються елементи, на які хочеться звернути увагу. Це і оригінальне виконання передньої частини кузова, і міцні фендер, і "гостра" лінія бічних вікон. Автомобіль побудований на загальній платформі з Honda Logo, але звичайно, зовні цього нізащо не скажеш. Відлитий мов куля, цей дивовижний малолітражний кросовер володіє безпрецедентно високими ходовими якостями і легкістю водіння. 22 вересня 1998 року почалися продажі трьохдверної версії HR-V в комплектаціях J (передній привід), J4 (4WD) і JS4 (4WD і мотор з VTEC). Майже через рік додалася п’ятидверна модіфікація.

В інтер’єрі HR-V виділяється оригінальна передня панель, круглі шкали приладів великого діаметру з козирком в здвоєному виконанні. Незважаючи на невеликі розміри, в автомобілі легко перевозити довгі предмети, для чого достатньо трансформувати сидіння. На спинках передніх сидінь - кишеньки. Складаються бічні дзеркала - з електроприводом, є дистанційний ключ, задня полиця, коробка в підлозі багажника. З огляду на спортивний характер автомобіля і його призначення для активного способу життя, в оснащення кращих комплектацій входять рейлінги і задній спойлер з інтегрованим стоп-сигналом, 16-дюймові алюмінієві диски з шинами розмірністю 205 / 60R16, широкий скляний люк з механізмом нахилу вгору і козирком від сонця , тоновані стекла, навігаційна система Honda з мультимедійним пристроєм, що включає в себе CD-плеєр, AM / FM касетну деку, ТВ-тюнер і 4 аудіодінаміка. В результаті рестайлінгу в 2001 році змінилося оформлення передньої частини кузова, елементів інтер’єра.

На HR-V встановлюється два типи двигуна серії LEV: 1,6-літровий рядний 4-циліндровий 16-клапанний SOHC і 1,6-літровий рядний 4-циліндровий 16 -клапани DOHC з системою зміни фаз газорозподілу VTEC. Перший має потужність 105 к.с., другий - 125 "коней". Відповідно, розрізняється і максимальний крутний момент - 138 Нм (3400 об / хв) і 144 Нм (4900 об / хв). Треба зауважити, що HR-V став одним з перших автомобілів з рекордно низьким рівнем викидів шкідливих речовин. Кросовер може бути оснащений 5-ступінчастою механічною коробкою передач (в комплектаціях "J", "J4") або фірмовою безступінчатим трансмісією Honda під назвою Multi Matic S.

Як вже сказано, HR-V випускався в передньо-або повноприводному варіанті (4WD Real Time з подвійним насосом). За своїми ходовими характеристиками цей дуже стильний і модний автомобіль близький до спортивних. Навіть якщо вміло використовувати 5-ступінчасту механічну коробку на найдешевшої передньопривідною модифікації, можна домогтися руху, подібного руху передньопривідною спортивної машини. Якщо ж говорити про повнопривідних модифікаціях, то вони чудово виглядають на пересіченій місцевості, а дорожній просвіт в 190 мм - дуже хороший показник, особливо в поєднанні з відносно короткою (2360 мм) базою, правда в 1999 році кліренс був зменшений до 175 мм. Передня підвіска HR-V - амортизаційні стійки, задня - типу De-Dion або нерозрізаного балка.

Захисне спорядження HR-V являє собою широкий набір систем і засобів безпеки. У стандартне устаткування входять подушки безпеки водія і переднього пасажира, 4-колісна ABS (антиблокувальна система гальм) доповнена системами EBD (розподілу гальмівних сил) і Brake Assist (допоміжного гальмування). У двері вбудовані підсилювачі жорсткості і поглинання ударного навантаження. Ремені безпеки - з обмежувачами навантаження і преднатягачами.

Важливо відзначити ще одну особливість Honda HR-V, що підкреслює її індивідуальність та унікальність: саме в такому виконанні (компактність, 4WD, комфорт, стрімкість форм, динаміка) автомобілю практично немає альтернативи. Відмінні споживчі якості HR-V дозволили автомобілю швидко завоювати чимале число шанувальників. Першими були тридверні версії, але, природно, більший інтерес споживачі проявляли до п’ятидверним модифікаціям, практичність яких не викликає сумнівів, до того ж в 2003 році HR-V з трьома дверима перестали випускатися зовсім. Автомобілі з внутрішнього ринку Японії користуються великим попитом, та й представлені в продажу набагато ширше свого леворульного аналога.