Головна сторінка

Honda Legend

Роки випуску: 2004 - 2008

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Legend
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Кіровський районний суд м. Дніпропетровська - до 26.09.2016 року суддя Кіровського районного суду м. Дніпропетровська
Прокуратура Закарпатської області - Начальник відділу
Державна екологічна інспекція у Полтавській області - Начальник відділу екологічного та радіологічного контролю на митній території Полтавської області - старший державний інспектор з охорони навколишнього природного середовища Полтавської області
Господарський суд міста Києва - суддя
Фізична особа-підприємець - Фізична особа-підприємець
Гатненська сільська ради - Депутат сільської ради
Військова прокурату Львівського гарнізону Західного регіону України - прокурор військової прокуратури Львівського гарнізону Західного регіону України
Кіровський районний суд м. Дніпропетровська - суддя
Державне підприємство "Маріупольський морський торговельний порт", керівництво - Заступник директора з експлуатації
ПрАТ "Делойт енд Туш ЮСК" - Керівник внутрішньої юридичної служби
Усього знайдено - 99

Дебют автомобіля Legend четвертого покоління відбувся восени 2004 року. Але на північноамериканському ринку він з’явився ще раніше, навесні того ж року. І лише потім вийшов на японський ринок. Зайве говорити, що для компанії Хонда модель Legend, - це головний проект. Але, тим не менш, звертає на себе увагу різка зміна концепції цієї моделі, яке припало якраз на її 4-е покоління. Якщо говорити коротко, то зараз головна мета - це ходові якості машини. Саме для цього були внесені зміни в її розміри. Зокрема, загальна довжина автомобіля і його колісна база стали менше. Одночасно з цим збільшилися ширина кузова і ширина колії. В результаті машина стала більш маневреної і рухомий. При першому ж погляді на неї стає очевидним, що її передня частина стала загостреною, а сам кузов - помітно більш широким. А що можна сказати про механічної частини? У двох словах - все краще, що мала Хонда, вкладено в цю модель. Дивіться: двигун - такий же, як і на автомобілі MDX, а саме 3,5-літровий, 6-циліндровий, з V-подібним розташуванням. Такий, та не такий: компресія тут вище, до того ж перероблений весь випускний тракт. В результаті мотор здатний розвинути потужність в 300 кінських сил. Трансмісія 5-ступінчаста автоматична, з можливістю ручного перемикання за допомогою клавіш на кермі. До того ж, задні колеса в деякій мірі теж виявляються керованими, їх робить такими встановлена в машині система SH-4WD. І в результаті автомобіль має такий ходовий потенціал, який в загальному-то зовсім не характерний для машини представницького класу.

Вище було відзначено, що колісна база піддалася "вкорочення". Але в той же час корисна довжина салону не тільки не зменшилася, але навіть стала трохи більше. Ну а якщо врахувати, що ширина автомобіля нинішнього покоління стала ще більше, стає зрозумілим, що обсяг салону в даному автомобілі - поза всякою критикою. (Жовтень, 2004)