Головна сторінка

Honda Legend

Роки випуску: 1998 - 2004

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Legend
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Державна екологічна інспекція у Полтавській області - головний спеціаліст відділу екологічного контролю природно-заповідного фонду, рослинного і тваринного світу-державний інспектора з охорони навколишнього природного середовища Полтавської області
Новосанжарське відділення поліції Кобеляцького відділу поліції - Слідчий
Рагіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" - Диспетчер оперативно-диспетчерської групи служби перевезень
Малинська районна державна адміністрація.Управління агропромислового розвитку - Головний спеціаліст відділу фінансово-кредитного забезпечення аграрної економіки та врегулювання відносин власності
Фінансове управління Сколівської районної державної адміністрації - Спеціаліст відділу бухгалтерського обліку і звітності,фінансово-господарського забезпечення
Північний офіс Держаудитслужби - Провідний державний аудитор
ТОВ "Рекламне агентство "Освіта України" - Шеф-редактор
Державна фінансова інспекция в м.Киеві - Заступник начальника відділу
Північний офіс Держаудитслужби - Заступник начальника відділу
Північний офіс Держаудитслужби - Заступник начальника відділу
Усього знайдено - 37

Третє покоління Legend початок випускатися в 1996 році. Воно продовжило концепцію своїх попередників. Розміри кузова трохи збільшилися при залишилася незмінною базі. Так само, як і попереднє покоління, оснащується 24-клапанним двигуном V6; проте якщо в попередньому поколінні об’єм двигуна становив 3,2 літра, то зараз він збільшився до 3,5 літрів. Потужність, однак, залишилася колишньою - 215 к.с., хоча збільшився крутний момент. 

На Legend використовується незалежна підвіска на всіх чотирьох колесах, по праву є гордістю Honda. Завдяки їй автомобіль має легкий, плавний хід, що, по суті, стало однією з привабливих сторін цієї моделі. Ходові якості Legend не поступаються першокласним машинам. Крім того, слід особливо відзначити те, що при русі автомобіля вдалося домогтися щодо високого рівня безшумності. Звичайно, існує певний шум від роботи мотора, але низька гучність була отримана за рахунок максимального зниження звуку вітру завдяки формі кузова, що має відмінну аеродинаміку, і системі преграждения звуку. Крім того, автомобіль має прекрасне оформлення і оснащення інтер’єру. Салон дуже комфортний завдяки наявності в ньому спеціальних сидінь, поглинаючих вібрацію. У 1998 році в результаті рестайлінгу решітка радіатора стала більше, а кузов - жорсткіше.