Ринок: Японія
Прізвище Ім’я По-батькові | Місце роботи та посада |
---|---|
Шкуренко Олександр Олександрович |
Національна поліція - заступник начальника відділу |
Коваль Максим Олегович |
Департамент фінансів Київської обласної державної адміністрації - головний економіст |
Ракицкая Татьяна Геннадьевна |
Національна поліція - оперуповноважений в ОВС |
Сагайдак Орест Мирославович |
Рагіональна філія "Львівська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" - Диспетчер оперативно-диспетчерської групи служби перевезень |
Петров Олег Ігорович |
Орджонікідзевський відділ Нікопольської місцевої прокуратури - прокурор Орджонікідзевського відділу Нікопольської місцевої прокуратури |
Король Світлана Федорівна |
Хмельницька міська рада - начальник управління адміністративних послуг |
Кияк Виктория Васильевна |
Воловецьке відділення поліції Мукачівського відділу поліції ГУНП в Закарпатській області - Інспектор з ювенальної превенції сектору ювенальної превенції |
Кіяк Едуард Євгенович |
Приватний підприємець,депутат сільської ради - Депутат |
Коваль Таїсія Володимирівна |
Центральне об’єднане управління Пенсійного фонду України в м. Києві - головний спеціаліст відділу персоналу |
Шкуренко Олександр Олександрович |
Національна поліція України - Звступник начальника відділу |
Усього знайдено - 42 |
Третє покоління Legend початок випускатися в 1996 році. Воно продовжило концепцію своїх попередників. Розміри кузова трохи збільшилися при залишилася незмінною базі. Так само, як і попереднє покоління, оснащується 24-клапанним двигуном V6; проте якщо в попередньому поколінні об’єм двигуна становив 3,2 літра, то зараз він збільшився до 3,5 літрів. Потужність, однак, залишилася колишньою - 215 к.с., хоча збільшився крутний момент.
На Legend використовується незалежна підвіска на всіх чотирьох колесах, по праву є гордістю Honda. Завдяки їй автомобіль має легкий, плавний хід, що, по суті, стало однією з привабливих сторін цієї моделі. Ходові якості Legend не поступаються першокласним машинам. Крім того, слід особливо відзначити те, що при русі автомобіля вдалося домогтися щодо високого рівня безшумності. Звичайно, існує певний шум від роботи мотора, але низька гучність була отримана за рахунок максимального зниження звуку вітру завдяки формі кузова, що має відмінну аеродинаміку, і системі преграждения звуку. Крім того, автомобіль має прекрасне оформлення і оснащення інтер’єру. Салон дуже комфортний завдяки наявності в ньому спеціальних сидінь, поглинаючих вібрацію. У 1998 році в результаті рестайлінгу решітка радіатора стала більше, а кузов - жорсткіше.