Головна сторінка

Honda N-ONE

Роки випуску: 2012 - 2017

Ринок: Японія

Хондовци заявляють, що їх k-car платформа N, будучи каркасної, дозволяє пристиковувати до несучого днища панелі кузова і даху будь-якої конфігурації. Отриманий кузов жорсткіше традиційного і дешевше у виробництві. Не кажучи вже про різноманітність одержуваних моделей. Ось, наприклад, при тяжінні "кей-карів" до мінівенам в Honda отримали ретро-хетчбек. У зовнішності не важко помітити посилання на модель N360 кінця 60-х років, яка стала першим по-справжньому масовим автомобілем Honda. Але під нею сучасна і традиційна начинка. 660-кубовий мотор в атмосферної та турбоверсия, варіатор, передній або повний привід. Паливний бак розташований під передніми сидіннями. Уже в початковій комплектації N ONE оснащений системою курсової стійкості і Hill Start Assist. При екстреному гальмуванні хетчбек сигналізує про це миготливої "аварійкою", а шумоізоляція опрацьована в розрахунку на заміські швидкості.

Для п’яти рівнів оснащення - кілька варіантів забарвлення салону. У комплектаціях, близьких до максимальних, є бічні подушки і шторки безпеки. Через екран аудіосистеми можна виводити інформацію зі смартфона. Нарешті, при крихітному багажнику подушка дивана N ONE ставиться вертикально до спинки - замість другого ряду сидінь виходить вантажна площа.